Κεφάλαιο 18

168 29 43
                                    

Αλκινόη

Με γρήγορο βήμα, φθάσαμε στην πόλη Τεγέα το πρώτο βράδυ. Πεντακόσιοι οπλίτες θα αύξαναν τα στρατεύματά μας την επομένη. Ο Λυγκέας ήρθε να με βρει μόλις εγκατασταθήκαμε και κατασκηνώσαμε έξω από την πόλη.

- Βοήθησέ με να στήσω τη σκηνή.

Η κατασκήνωση ήταν οργανωμένη κυκλικά. Τα όπλα ήταν όλα τοποθετημένα στο ίδιο μέρος, κάτω από τη φύλαξη Σπαρτιατών στρατιωτών που έκαναν βάρδιες.

- Είναι περίεργο.

Σχολίασα.

- Ποιό πράγμα;

- Οι φρουροί. Μοιάζουν να ενδιαφέρονται περισσότερο για το εσωτερικό του στρατοπέδου, παρά για το τί θα μπορούσε να συμβεί απ' έξω.

Ο Λυγκέας χαμογέλασε και μου έδειξε έναν σωρό με όπλα που είχαν τοποθετηθεί με προσοχή κάτω από ένα ύφασμα.

- Το βλέπεις αυτό; Τώρα γύρνα απ' την άλλη και κοίτα εκεί πέρα.

Στην ακριβώς αντίθετη πλευρά από τα όπλα, δηλαδή όσο πιο μακριά γινόταν από τη δυνατότητα μιας πιθανής εξέγερσης, οι είλωτες, εκτός από τους υπηρέτες των οπλιτών, ήταν όλοι συγκεντρωμένοι στην ύπαιθρο, όχι μακριά από τους περιοίκους.

- Οι οπλίτες επιβλέπουν το εσωτερικό του στρατοπέδου;

Ρώτησα έκπληκτη.

Ο Λέων έγνεψε καταφατικά.

- Ορισμένοι φρουροί είναι τοποθετημένοι και έξω, μη σε νοιάζει.

Οι σκηνές, με εξαίρεση εκείνην του Λεωνίδα, περιορίζονταν σε απλά υφάσματα που προσέφεραν κάποια σχετική προστασία από τον αέρα και τη βροχή. Μια στέγη από ύφασμα τοποθετημένο επάνω σε μια απλή κατασκευή, που ήταν στερεωμένη στο έδαφος με πασσάλους, κάτω από την οποία κυκλοφορούσαν τα ρεύματα του αέρα, ελεύθερα. Η καθεμιά μπορούσε να φιλοξενήσει δεκαπέντε άνδρες, ίσα-ίσα και τους υπηρέτες τους. Οι τελευταίοι κοιμούνταν φυσικά, στις άκρες, για να προστατεύουν τους αφέντες τους από την πιθανή κακοκαιρία.

- Οι θεοί είναι ξανά ευεργέτες μας.

Είπε ο Λυγκέας.

- Κάνει ζέστη. Οι οπλίτες θα ψηθούν στη μέση της σκηνής.

Του χαμογέλασα και δειπνήσαμε γρήγορα, πριν να καταρρεύσουμε στις ψάθες μας, εξαντλημένοι από την πεζοπορία.

Οι ιππείς ήρθαν και μας βρήκαν λίγο αργότερα, ένας απ' αυτούς με πάτησε στο χέρι, με ξύπνησε και με έκανε να πεταχτώ από τρομάρα και πόνο.

Book of Curse #2: "Love Bound" (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now