Κεφάλαιο 34

176 30 60
                                    

Καλλίας

- Τιμολέων!

Η Νεσρίν πάγωσε μπροστά στην πόρτα του μικρού δωματίου. Ο Τιμολέων σηκώθηκε με έναν πήδο από το κάθισμά του και έβγαλε έναν βαθύ αναστεναγμό.

Τί δουλειά έχει αυτός εδώ μα τη βλακεία του Ηρακλή!

- Επιτέλους, ήρθατε...!

Είπε. Μα ξεκίνησε πιο πριν από εμάς;

Η Νεσρίν πλησίασε για να τον αγκαλιάσει και ο Τιμολέων την έσφιξε επάνω του με απελπισμένη δύναμη.

Έτοιμος ήμουν να πάω και να τον σπρώξω αλλά η Νεσρίν έφυγε από την αγκαλιά του.

- Τί κάνεις εδώ εσύ;

- Ετοιμάζεται η τελευταία μάχη. Ήρθα να φέρω τις οδηγίες του Μεγάλου Βασιλέα στον Μαρδόνιο, στον βορρά και αποφάσισα να έρθω να σας περιμένω. Νόμιζα ότι θα είχατε φτάσει ήδη.

- Μας περίμενες;

Υπογράμμισε ο Αλέξανδρος με ένα πειρακτικό χαμόγελο και μένα με έκανε να βράσω από μέσα μου σαν λαγός στιφάδος. Ο Τιμολέων κοκκίνησε, αλλά δεν είχε τον χρόνο να δώσει ενοχλητικές εξηγήσεις, αφού ένας χείμαρρος από μαύρα μαλλιά έπεσαν στον λαιμό του, ενώ ο ιδιοκτήτης τους κλαψούριζε.

Ε, αυτό πάει πολύ!

- Φτάνει πια με το ενοχλητικό σου κλάμα Νεσρίν!

Βρυχήθηκα στα καλά καθούμενα και έξι κεφάλια γύρισαν να με κοιτάξουν σχεδόν τρομαγμένα. Εντάξει μπορεί να φώναξα δυνατά. Ίσως να ακούστηκε σαν γάβγισμα, αλλά με ποιό δικαίωμα κλαίει στον ώμο αυτού του...του...

Έσφιγγα χωρίς να το θέλω τις γροθιές μου.

Ευτυχώς η Νεσρίν συγκρατήθηκε και δεν συνέχισε να κλαίει.

- Ο Τιμολέων πρέπει να έχει ερωτευτεί τη Νεσρίν για να φθάσει στο σημείο να προσποιηθεί τον αγγελιαφόρο και να κινδυνέψει να έρθει ως τη Λακωνία, αψηφώντας τους κινδύνους!

Πέταξε δίπλα μου η Αλκινόη. Επίτηδες το έκανε;

Γύρισα να την κοιτάξω με ένα βλέμμα ικανό να ισοπεδώσει ακόμα και τον Όλυμπο.

⚔️🛡️⚔️

Αλκινόη

- Πώς κατάφερε να καλοπιάσει τον Παυσανία;

Βρυχήθηκε ο Αλέξανδρος.

- Ο πατέρας μου, όμως, πρέπει να μπόρεσε να δει καθαρά τις μηχανορραφίες του!

Book of Curse #2: "Love Bound" (Ολοκληρωμένη)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum