Κεφάλαιο 17

133 33 45
                                    

Αλκινόη

- Είσαι τρελή;

Θύμωσε ο Βρόμιος.

- Να του τα ομολογήσεις όλα; Μα τα έχεις χάσει τελείως; Θέλεις να τον σκοτώσεις στα σίγουρα, για τον Θεό! Και τον εαυτό σου μαζί!

- Να τον σκοτώσω; Μα θα πεθάνει έτσι κι αλλιώς.

- Τί εννοείς;

- Ο Λεωνίδας τον έχει βάλει στο απόσπασμα των τριακοσίων οπλιτών που πρέπει να τον ακολουθήσουν στις Θερμοπύλες.

Έπεσε το δίκρανο από τα χέρια του Βρόμιου.

- Τι; Είχε πει ότι δεν θα έπαιρνε παρά μόνον άνδρες επάνω από τριάντα, που έχουν ήδη οικογένεια! Δεν πρέπει να κατάλαβες καλά.

- Α! Σε παρακαλώ... Ο λόγος του Λεωνίδα ξέρουμε πόση αξία έχει, όταν πρόκειται για τον Αλέξανδρο.

Του διηγήθηκα τη συζήτηση που είχα ακούσει ανάμεσα στον Σκίρωνα και στον Αλέξανδρο.

- Μακάρι ο Απόλλωνας να μας βοηθήσει...

- Βλέπεις, δεν έχω επιλογή.

Κάθισε επάνω στον σωρό από σανό που μόλις είχε μαζέψει με σταυρωμένα χέρια και μασούλησε το μούσι του.

- Του τα λες όλα, ωραία. Και μετά; Τί ελπίζεις; Να φύγεις μαζί του ούτε κι εγώ δεν ξέρω πού; Πρέπει να μεγαλώσεις, κοριτσάκι.

- Αν δεν φύγει, τον περιμένει ο θάνατος!

- Γιατί; Νομίζεις ότι θα δεχθεί να αφήσει τους συντρόφους του να πεθάνουν μόνοι τους στη μάχη; Δεν τον ξέρεις καλά!

- Μα δεν...

- Σίγουρα φαντάζεσαι ότι θα γίνει βοσκός σε κάποια γωνία της Μακεδονίας; Η ίσως ναυτικός στην Κρήτη, για να ταΐζει την όμορφη γυναίκα του και τα δέκα κουτσούβελα που θα γεννήσεις; Ο Αλέξανδρος είναι Σπαρτιάτης! Όλοι του οι φίλοι είναι εδώ, η ζωή του είναι εδώ, η καρδιά του, τα σωθικά του είναι στη Σπάρτη! Μπορεί να ζήσει μόνο με την ασπίδα στο χέρι!

- Τότε γιατί να μην πάει να βρει τον Καλλία στον περσικό στρατό;

Ξέσπασε σε γέλια.

- Και να πολεμήσει τους φίλους του; Τους αδελφούς του;

- Ο Καλλίας το κάνει μια χαρά!

- Ο Καλλίας δεν είναι Αλέξανδρος. Έχει να πάρει εκδίκηση από την πόλη που τον πρόδωσε.

- Όμως εγώ...

- Αλκινόη...

Ο Βρόμιος με έπιασε από τους ώμους.

Book of Curse #2: "Love Bound" (Ολοκληρωμένη)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora