Κεφάλαιο 19

146 29 48
                                    

Αλκινόη

Την ίδια νύχτα, ενώ ο Βρόμιος με περιποιόταν, έφθασε ένας αγγελιαφόρος. Έφερνε το νέο που όλοι περίμεναν, ελπίζοντας ωστόσο ότι θα έφθανε το αργότερο δυνατόν: οι Πέρσες βρίσκονταν στην Πιερία και δεν θα αργούσαν να μπουν στη Θεσσα λία.

Δεν μας χώριζαν πια παρά μερικές ημέρες για να φθάσουμε στις Θερμοπύλες, να πάρουμε τις θέσεις μας και να τους κλείσουμε τον δρόμο.

Σήκωσα το χέρι του καλού μου φίλου.

- Δεν έπρεπε να έχεις έρθει ποτέ.

Ο Βρόμιος σήκωσε τους ώμους και έκανε μια γκριμάτσα που έμοιαζε με χαμόγελο.

- Τίποτε δεν μπορούσε να με κάνει να μείνω πίσω.

Ακουμπούσα σε μια άμαξα προσπαθώντας να ξαναβρώ την αναπνοή μου. Είχα την εντύπωση ότι τα πλευρά μου είχαν κλείσει επάνω στα πνευμόνια μου και μου έκοβαν την αναπνοή.

- Όλα τελείωσαν... Θα πεθάνουμε όλοι.

Αισθάνθηκα ένα τριχωτό χέρι να ακουμπάει στον ώμο μου και γύρισα. Ο Βρόμιος είχε σηκώσει τα μάτια στον ουρανό και το μαύρο βλέμμα του έλαμπε με έναν έντονο ζήλο.

- Όχι, κορίτσι. Θα πολεμήσουμε. Θα πολεμήσουμε και θα νικήσουμε, όπως στον Μαραθώνα. Οι θεοί είναι μαζί μας.

Ακούγοντάς τον να λέει κάτι τόσο παράλογο, ο θυμός πήρε τη θέση της δυσθυμίας.

- Οι θεοί! Πού είναι το σημάδι στο οποίο ήλπιζες Βρόμιε; «Ο Απόλλωνας έχει το χέρι του επάνω σου»!
Ναι, Το είδαμε! Τώρα μας κοιτάει και κοροϊδεύει γι' αυτό που πρόκειται να μας συμβεί. Μας την έσκασε, σ' εμένα, σ' εσένα, σε όλους μας. Ελπίζω, τουλάχιστον, να γέλασε καλά από εκεί ψηλά!

- Πιστεύω σ' αυτόν.

Είπε ο καλός εκείνος άνθρωπος, χωρίς να εγκαταλείψει την ηρεμία του.

- Πιστεύεις σ' αυτόν; Πίστευες και τότε που πνίγηκε η κόρη σου;

Ούρλιαξα κάνοντας τους είλωτες που ήταν απασχολημένοι με το να ετοιμάζουν το κρασί για τη συγκέντρωση η οποία γινόταν στη σκηνή του Λεωνίδα να γυρίσουν.

- Πίστευες και όταν οι βάρβαροι σου έκοψαν το πράμα;

Έπεσα στα γόνατα στο χώμα που φιλοξενούσε το στρατόπεδο και ξέσπασα σε κλάματα, τα οποία τόσες ημέρες συγκρατούσα. Ο Βρόμιος με έσφιξε μέσα στα χέρια του, μ' εκείνην την τραχιά τρυφερότητα που με είχε ανακουφίσει τόσες φορές.

Book of Curse #2: "Love Bound" (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now