Κεφάλαιο 32

191 32 108
                                    

🔞🔞🔞

Αλκινόη

Με έσφιξε μέσα στα χέρια του, τόσο, που με έπνιξε και του ήμουν ευγνώμων για εκείνη τη βίαιη αγκαλιά. Μείναμε έτσι αρκετή ώρα και χίλιες αναμνήσεις μου ξανάρθαν στη μνήμη. Τις άφησα να κάνουν τη διαδρομή τους μέσα στο μυαλό μου. Δεν τις φοβόμουνα πια μου ανήκαν, όπως και εκείνος τώρα.

- Αλέξανδρε...

Τον κοίταξα. Μια έντονη φωτιά έλαμπε μέσα στο βλέμμα του. Ένα καμίνι τρομακτικό για την έντασή του. Τα μισάνοιχτα χείλη του ήταν πλούσια και τα μάγουλά του είχαν βαφτεί από μία γλυκιά κοκκινωπή σκιά, σαν να είχε μόλις τρέξει. Η φλέβα στον κρόταφό του χτυπούσε τόσο δυνατά και γρήγορα, που φοβήθηκα για μια στιγμή ότι θα τον δω να σωριάζεται, εντύπωση που αυξήθηκε από την κοφτή και γρήγορη αναπνοή του που έβγαινε με δυσκολία.

- Αλέξανδρε!

Επανέλαβα λίγο ανήσυχη. Όμως εκείνα τα μάτια δεν ήταν ανθρώπου που αγκομαχούσε από έναν μαραθώνιο.

Ήταν μάτια ανθρώπου που τον κατατρώει η επιθυμία. Μια επιθυμία που όταν την ανακάλυψα μου δάγκωσε τα σωθικά με μια ευχάριστη και πιεστική αίσθηση, ώστε έκανε όλες μου τις φλέβες να διαστέλλονται και να συστέλλονται στον ίδιο ρυθμό με το γρήγορο καρδιοχτύπι μου.

Το να τον βλέπω να με θέλει έτσι, έκανε την ψυχή μου να θέλει να πετάξει και να βγει από το σώμα μου. Ήξερα όμως ότι αν άφηνα τα ηνία που κρατούσα με μεγάλο κόπο τόσο καιρό, από τη στιγμή που ανακάλυψα ότι εκείνος που μισούσα με ήθελε για γυναίκα του κι ότι ήταν ερωτευμένος μαζί μου και μάλιστα τότε που το είχα μάθει σε λάθος χρόνο και λάθος τόπο, θα βυθιζόμουν σε μία δίνη τρέλας, σε μία φιλήδονη φρενίτιδα και δεν θα σταματούσα. Ήδη έκανα μεγάλη υπομονή.

Φοβόμουν τον ίδιο μου τον εαυτό. Φοβόμουν να αφεθώ. Τώρα που επιτέλους είμαστε μαζί, τώρα που τον έχω μπροστά μου, ένιωθα ανίκανη να κάνω το επόμενο βήμα. Αν έκανα αυτό το άλμα υπακούοντας στα άγρια ενστικτά μου, θα ήταν ωμό. Τρομακτικό. Ζωώδες. Θα ήταν εκείνη η αρσενική πλευρά μου, η τόσο πρωτόγονη την οποία ούτως ή άλλως απεχθανόμουν στους άνδρες και που αποτελούσε πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της προσωπικότητάς μου.

Έγειρε προς το μέρος μου για να ακουμπήσει ένα φιλί στα χείλη και μία ανεξέλεγκτη εσωτερική φωτιά με κυρίευσε.

Ρούφηξε τη γλώσσα μου με μια τρυφερή απληστία και βύθισε τα χέρια του μέσα στα μαλλιά μου που είχαν ξαναβρεί ένα συμβατικό μήκος.

Book of Curse #2: "Love Bound" (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now