Υποσχέσεις. Όλοι δίνουμε στην ζωή μας αμέτρητες. Πολλές φορές χωρίς να τις εννοούμε και άλλες χωρίς να μπορούμε να τις τηρήσουμε. Πώς ξέρουμε όμως πότε πρέπει να υποσχεθούμε ή όχι κάτι; Μπερδεύουμε την υπόσχεση με την συμφωνία. Η υπόσχεση έχει μεγαλύτερη ισχύ από την απλή συμφωνία και γι' αυτό θα πρέπει να γνωρίζουμε πότε πρέπει να δίνουμε υποσχέσεις, είτε σε άλλους, είτε στον ίδιο μας τον εαυτό. Εξάλλου, το θέμα είναι να τηρούμε τις υποσχέσεις μας, αλλιώς είναι απλά λόγια, αφηρημένα, που καταλήγουν να μετατρέπονται σε ψέματα. Με αυτό τον τρόπο χάνεται η εμπιστοσύνη· ένας από τους θεμέλιους λίθους μιας σχέσης.
APHRODITE
«Τελείωνε, θα αργήσουμε!» μου φώναξε η Βαρβάρα και έβαλα γρήγορα τα παπούτσια μου.
«Ηρέμησε, νωρίς είναι ακόμα» της είπα και βγήκαμε από το σπίτι.
Πανεπιστήμιο. Αλήθεια, πώς αντέχεται;
Είναι σχεδόν δύο εβδομάδες που ξεκίνησαν τα μαθήματα. Περιμένει τώρα κάποιος να αντέξω χρόνια;
«Δεν πρόκειται να αργήσω επειδή εσύ άργησες να ξυπνήσεις!» μου είπε και γελάσαμε.
«Καλά, αλλά θα πάμε πρώτα να πάρουμε καφέ γιατί με βλέπω να κοιμάμαι όρθια στο λεωφορείο» της είπα και συμφώνησε.
Το καλό ήταν πως έτυχε να περάσουμε και οι δύο στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Εγώ Παιδαγωγικά, αυτή Ψυχολογία. Ο Χρήστος Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοίκησης και η Ελένη Πληροφορική. Εμείς οι τέσσερις έτυχε να είμασταν στο ίδιο Πανεπιστήμιο αλλά οι υπόλοιποι είχαν περάσει αλλού. Ο Αχιλλέας δεν μπόρεσε να πιάσει τα μόρια για την σχολή, οπότε αποφάσισε να πάει Οικονομικά σε ΙΕΚ όπως και ο Στέφανος Δημοσιογραφία σε διαφορετικό ΙΕΚ. Και η Σόφια πέρασε στην σχολή Καλών Τεχνών πιο μακριά, στην Αθήνα.
Και ο Ίθαν... ο Ίθαν ακόμα πιο μακριά. Χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά. Πώς θα περάσουν αυτά τα πέντε χρόνια; Μέρα με την μέρα η απουσία του γίνεται όλο και πιο έντονη. Νιώθω ένα κενό, που συνεχώς μεγαλώνει.
Λένε πως αφού γίνεσαι φοιτητής η ζωή σου γίνεται πολύ καλύτερη· έχεις την ελευθερία του χώρου, του χρόνου και γενικά της ζωής σου. Δεν έχεις κάποιον πάνω από το κεφάλι σου να ελέγχει τις κινήσεις σου. Έχεις περισσότερα δικαιώματα, περισσότερες επιλογές. Ζεις, επιτέλους, την ζωή σου. Οι φοιτητές είναι πιο χαλαροί και ζουν μια ζωή που θέλουν γιατί την επιλέγουν πραγματικά αυτοί.
YOU ARE READING
Till Stars Stop Shining
Romance[Sequel to Till Forever Falls Apart] Αφού ο Ίθαν πηγαίνει στο εξωτερικό για να σπουδάσει αναγκάζεται να χωρίσει με την Αφροδίτη για την αποφυγή μιας δύσκολης εξ αποστάσεως σχέσης. Θέλοντας να την κρατήσει ασφαλή κάνει μια συμφωνία με έναν επικίνδυνο...