Tattoos | 14

410 32 72
                                    

APHRODITE

«Άλλη μια από την αρχή. Το έχασα» είπε ο Χρήστος στην Σοφία και στην Δανάη. Είχαν έρθει για τις διακοπές των Χριστουγέννων από την Αθήνα και  ήμασταν όλοι μαζεμένοι στο σπίτι μου και της Βαρβάρας.

Συγκεκριμένα, η Δανάη και η Σοφία έδειχναν στον αδερφό μου πώς να παίζει κιθάρα. Θα έλεγε κανείς πως είναι περίεργο και αμήχανο να μιλάνε ακόμα αλλά στην πραγματικότητα έχουν καλές σχέσεις. Αυτό οφείλεται, μάλλον, στο γεγονός πως η σχέση την Σοφίας με τον Χρήστο ήταν στα αρχικά στάδια ακόμα και δεν έγινε έτσι κι αλλιώς κάτι. Χαίρομαι που είναι όλα εντάξει μεταξύ τους.

Ο Ίθαν ήρθε χτες και θα κάτσει και τις δύο εβδομάδες εδώ. Επιτέλους θα ήμαστε μαζί για παραπάνω από δυο μέρες. Τώρα ήταν μαζί με τον Αχιλλέα στην κουζίνα και γέμιζαν τα μπολ με πατατάκια και άλλα φαγητά.

«Πρόσεχε ρε βλάκα!» Άκουσα την φωνή του Ίθαν, ο οποίος απευθυνόταν στον Αχιλλέα που σκόρπισε μερικά πατατάκια στο πάγκο έξω από το μπολ και κάτω στο πάτωμα.

«Ε καλά ρε μαλάκα δεν έγινε και κάτι.» είπε ο Αχιλλέας και μάζεψε τα πατατάκια.

«Θα σε βάλω να τα φας από κάτω» του είπε ο Ίθαν και γέλασαν. Συνέχισαν να γεμίζουν τα μπολ και γύρισα προς τα κορίτσια.

«Έχω μια καταπληκτική ιδέα» μας είπε η Ελένη.

«Ωχ» απάντησα και γέλασε η Βαρβάρα.

«Αμάν εσύ, κατευθείαν!» μου είπε η αδερφή μου και συνέχισε. «Λέω να πάμε για πατινάζ όλοι μαζί. Τι λέτε;»

«Ναιι!» άκουσα τις φωνές του Χρήστου και του Αχιλλέα ταυτόχρονα.

«Πότε;!» ρώτησε ενθουσιασμένη η Σοφία.

«Τι λέτε για σήμερα το απόγευμα;» πρότεινε ο Ίθαν και συμφωνήσαμε.

«Να πω και την Γεωργία;» τους ρώτησα και μου απάντησαν θετικά.

Αφού της τηλεφώνησα και την ενημέρωσα, συμφώνησε και είπε πως θα ερχόταν και ο Μάριος μαζί της.

[...]

«Πάω να πάρω παγοπέδιλα, θα έρθεις;» με ρώτησε ο Ίθαν και συμφώνησα ακολουθώντας τον. Πληρώσαμε τα εισητήρια εισόδου και πήραμε τα παγοπέδιλα στα νούμερα μας. Η υπόλοιπη παρέα ήταν ακριβώς από πίσω μας αντιγράφοντας μια μια τις κινήσεις μας ακολουθώντας μας στο παγοδρόμιο.

Άρχισα να προχωράω κοντά στην άκρη ώστε να πιάσω τον ξύλινο τοίχο σε περίπτωση που γλιστρήσω για να αποφύγω την βούτα.

Till Stars Stop ShiningWhere stories live. Discover now