ETHAN
«Πού ήσουν χτες το βράδυ; Γύρισα στο δωμάτιο και δεν σε βρήκα. Πού κοιμήθηκες;» με ρώτησε η Sky όταν μπήκα στο δωμάτιο μας.
«Πάω για μπάνιο, θα σου πω μετά» της απάντησα και παράτησα το κινητό μου στο κρεβάτι μου. Πήρα καθαρά ρούχα από την ντουλάπα μου και μπήκα στο μπάνιο.
Τι να της έλεγα;
"Να μωρέ, με μέθυσε και με νάρκωσε μια τρελή από την παρέα μας, με οδήγησε στο δωμάτιο της και με έδεσε δίνοντας μου κάτι σταγόνες για να με καυλώσει επίτηδες. Αλλά δεν μπορώ να πω πουθενά τίποτα γιατί ποιος θα με πιστέψει αν πω πως με παρενόχλησε σεξουαλικά μια κοπέλα παίρνοντας μου πίπα; Επίσης δουλεύει για έναν τύπο από την αντίπαλη συμμορία από εμένα που με εκβιάζει και κάνει gaslighting την κοπέλα μου, την οποία με έβαλε να την χωρίσω ξαφνικά και να εξαφανιστώ. Ένα φυσιολογικό βράδυ ήταν."
Πλύθηκα δύο φορές και βγήκα από το ντουζ βάζοντας την πετσέτα στην μέση μου. Το μοβ σημάδι της πιπιλιάς θα αργούσε να φύγει. Σκουπίστηκα και έβαλα μια μπλούζα από πάνω για να μην το βλέπω στον καθρέφτη του μπάνιου. Έπλυνα τα δόντια μου και ντύθηκα με το ζόρι. Ο πονοκέφαλος συνεχιζόταν και τον ένιωθα ακόμα πιο δυνατό τώρα. Βγήκα από το μπάνιο και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου αγνοώντας την Sky που ζητούσε εξηγήσεις για την προηγούμενη νύχτα.
«Είμαι πτώμα, θα μιλήσουμε μετά οκ;» της είπα και μου απάντησε θετικά.
APHRODITE
«Πάλι τρως;» με ρώτησε ο Πέτρος όταν με είδε με ένα KitKat στο χέρι.
«Σιγά μωρέ, τι θερμίδες έχει αυτό το μικρούλι αθώο-»
«Πολλές» μου απάντησε ξερά διακόπτοντας με. «Μετά μην κλαίγεσαι που έβαλες κιλά» μου είπε και πήρε τα κλειδιά του. «Πάω στην δουλειά, αν φύγεις βάλε στην Ιβόν λίγη τροφή» μου είπε και βγήκε από το διαμέρισμα.
Η μαύρη μικρή γάτα του ήρθε κοντά μου και πέρασε μέσα από τα πόδια μου γουργουρίζοντας και νιαουρίζοντας.
Άφησα το KitKat στο τραπέζι και πήρα την Ιβόν στην αγκαλιά μου.
«Έβαλα κιλά;» μουρμούρισα στον εαυτό μου πηγαίνοντας μπροστά στον ολόσωμο καθρέφτη μέσα στο δωμάτιο του Πέτρου.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Till Stars Stop Shining
Любовные романы[Sequel to Till Forever Falls Apart] Αφού ο Ίθαν πηγαίνει στο εξωτερικό για να σπουδάσει αναγκάζεται να χωρίσει με την Αφροδίτη για την αποφυγή μιας δύσκολης εξ αποστάσεως σχέσης. Θέλοντας να την κρατήσει ασφαλή κάνει μια συμφωνία με έναν επικίνδυνο...