It's not worth it. | 6

528 47 101
                                    

BARBARA

[...]

«ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΕΣ;!» του φώναξα κρατώντας τα δάκρυα που ήταν έτοιμα να ξεφύγουν από τα βλέφαρα μου και να γλιστρήσουν στα μάγουλα μου. Δεν αξίζει να ρίξω ούτε ένα δάκρυ.

«Αγάπη μου-»

«Σταμάτα! Αλήθεια, σταμάτα να με κοροϊδεύεις! Πώς μπόρεσες να κάνεις κάτι τέτοιο;» φώναξα.

Πραγματικά δεν νοιαζόμουν για τίποτα άλλο εκείνη την στιγμή· ούτε για τους γείτονες, ούτε για τους γονείς του που θα τα άκουγαν όλα, ούτε πόσες μαλακίες θα μου πετούσε αυτή την στιγμή για να δικαιολογηθεί.

«Βαρβάρα μου, δεν το ήθελα, δεν το έκανα επίτηδες» μου είπε και με πλησίασε. Τον χαστούκισα και απομακρύνθηκα από κοντά του.

«Σοβαρά; Σοβαρά, προσπαθείς να δικαιολογηθείς; Στέφανε, κόψε τις μαλακίες» του είπα σε θυμωμένο τόνο. «Χτες την είδα εδώ με μια μόνο πετσέτα λέγοντας μου πως κάνατε μπάνιο μαζί.»

«Δεν-»

«Να μαντέψω; Δεν είναι αυτό που νομίζω; Τι είναι τότε; Κάνατε οικονομία στο νερό; Ή μήπως η άλλη δεν έχει μπάνιο στο σπίτι της και πήγε στου πρώην της;» του είπα και περίμενα την επόμενη ηλίθια δικαιολογία του.

«Είχα πιεί πολύ. Σ' το ορκίζομαι, δεν θα έκανα τίποτα-» μου είπε γρήγορα για να δικαιολογηθεί.

«Κι όμως έκανες.» του απάντησα και γύρισα προς την πόρτα. «Το ποτό δεν είναι δικαιολογία για τίποτα. Δεν με νοιάζει πόσο ήπιες. Το αποτέλεσμα δεν αλλάζει. Μπορείς να ξαναγυρίσεις στην Βάσια σου χωρίς να έχεις τύψεις πια. Εμείς οι δύο τελειώσαμε.» του είπα και πριν κλείσω την πόρτα τον είδα να ετοιμάζεται να πει κάτι. Έκλεισα την πόρτα με δύναμη και έφυγα όσο πιο γρήγορα μπορούσα από εκεί.

Δεν πρέπει να κλάψω. Δεν αξίζει.

Ό,τι και να έλεγα δεν είχε σημασία πια. Τα δάκρυα κυλούσαν σαν ποτάμι στο πρόσωπο μου χωρίς να μπορώ να τα σταματήσω.

Είχα νιώσει πραγματικά αισθήματα για αυτόν. Είχα δεθεί μαζί του. Μετά από όλα αυτά που έγιναν μεταξύ μας και από την συμπεριφορά του νόμιζα πως και αυτός είχε αληθινά αισθήματα για εμένα. Πώς δεν ήταν απλά μια φάση, μια προσωρινή σχέση.

Αλλά μάλλον έκανα λάθος.

Ήταν μια εφήμερη σχέση, με ημερομηνία λήξης που εγώ, η ηλίθια, δεν κατάλαβα πως ήταν συνεχώς μπροστά στα μάτια μου και πλησίαζε.

Till Stars Stop ShiningDonde viven las historias. Descúbrelo ahora