big dick is back in town | 34

237 25 46
                                    

HELEN

«Τελειώνεις;» ρώτησα τον Αχιλλέα, ο οποίος είχε μπει για μπάνιο πριν είκοσι λεπτά.

«Ναι, μισό λεπτό» άκουσα την απάντηση του μέσα από την κλειστή πόρτα του μπάνιου.

Μετά από μερικά λεπτά βγήκε από το μπάνιο και κατευθύνθηκε προς το κρεβατοκάμαρα για να ντυθεί. Μπήκα στην τουαλέτα για να στεγνώσω τα μαλλιά μου, διότι είχα κάνει μπάνιο πριν από αυτόν. Το μικρό δωμάτιο ήταν γεμάτο υδραυμους και με το ζόρι παρατήρησα πως υπήρχε κάτι γραμμένο πάνω στο τζάμι της ντουζιέρας.

Λόγω των υδρατμών που κολλούσαν στο τζάμι ήταν εύκολο κάποιος να γράψει κάτι χρησιμοποιώντας μόνο το δάχτυλο του.

«kiss me hard» έγραφε πάνω στο τζάμι και χαμογέλασα.

«Αχιλλέα...» μουρμούρισα και τον άκουσα να έρχεται προς το μπάνιο.

«Ναι;» με ρώτησε με ένα γλυκό τρόπο και με αγκάλιασε από πίσω.

Άρχισε να ακούγεται η απαλή φωνή της...

«Έβαλες Lana Del Rey;» τον ρώτησα έκπληκτη και γύρισα για να τον κοιτάξω.

«Ναι» μου απάντησε απλά λες και ήταν το πιο φυσιολογικό πράγμα.

«Εσύ; Lana; Από πότε;» τον ρώτησα και γέλασα.

«Γιατί όχι;» με ρώτησε.

«Γιατί δεν ακούς κάτι άλλο πέρα από τραπ» του απάντησα.

«Ίσως άλλαξα το είδος μουσικής που ακούω. Είναι περίεργο;» μου απάντησε.

«Απλά δεν το περίμενα...» του είπα και έβαλα τα χέρια μου πίσω στον σβέρκο του.

«kiss me hard, λοιπόν» του είπα και χαμογέλασε. Τον τράβηξα απαλά κοντά μου και ένωσα τα χείλη μας.

LUKE

«Δεν το πιστεύω πως έχεις όντως μπλούζα που γράφει "big dick is back in town"» μου είπε η Βαρβάρα γελώντας.

«Προφανώς και έχω τέτοια μπλούζα!» της είπα και έστρωσα την μπλούζα μου γιατί ήταν τσαλακωμένη σε μερικά σημεία.

Τώρα που το σκέφτομαι μάλλον δεν θα έπρεπε να την φορέσω για να βγω με την Βαρβάρα στο κέντρο. Ίσως έπρεπε να βάλω κάτι πιο καλό;

«Και ισχύει αυτό που λέει η μπλούζα;» με ρώτησε μέσα από τα χαχανητά της.

«Πολύ αδιάκριτη ερώτηση δεσποινίς...» της απάντησα.

«Δεν απάντησες όμως» μου είπε.

«Μπα» απάντησα στην ερώτηση της. «Δεν ισχύει»

Till Stars Stop ShiningWhere stories live. Discover now