Chase Atlantic ή Snik; | 15

367 32 66
                                    

HELEN

«Μπορείς να μου φέρεις τα αυγά;» ρώτησα τον Αχιλλέα και μου απάντησε θετικά πηγαίνοντας στο ψυγείο. «Ρίξ' τα στο μπολ αν μπορείς» πρόσθεσα όταν με πλησίασε.

«Θα τα ανακατέψω εγώ» προσφέρθηκε και πήρε το μίξερ. «Φτιάξε εσύ το γλάσο» μου είπε και μάζεψα τα υλικά που χρειαζόμουν. Θα μαζευόμασταν όλοι σήμερα στο σπίτι του Αχιλλέα και αποφασίσαμε εμείς να φτιάξουμε ένα κέικ ενώ οι υπόλοιποι να φέρουν πατατάκια και ποτά.

«Θυμάσαι το πρώτο κέικ που φτιάξαμε, το κέικ καρότο;» τον ρώτησα και χαμογέλασε κοιτώντας το μείγμα στο μπολ.

«Ξεχνιέται; Έφαγα κράξιμο στο σπίτι μετά γιατί εξαφάνισα όλα τα καρότα από το ψυγείο» μου είπε και γέλασα.

«Άξιζε, όμως» του απάντησα.

«Ναι, άξιζε» συμφώνησε με ένα μικρό χαμόγελο. Αφού το μείγμα ήταν έτοιμο, το βάλαμε στην φόρμα και μετά στον φούρνο.

«Να βάλεις χρονόμετρο γιατί αλλιώς θα το κάψουμε» μου είπε και γέλασα.

«Σωστά» συμφώνησα και έβαλα ειδοποίηση στο κινητό μου.

«Τέλεια, έχουμε μισή ωρίτσα» μου είπε αγκαλιάζοντας με από πίσω.

«Μισή ωρίτσα για τι;» τον ρώτησα γνωρίζοντας τι σκεφτόταν.

«Μάντεψε» μου απάντησε και με φίλησε στον λαιμό.

«Ρε Αχιλλέα, όχι τώρα» του είπα και έκανα μισή στροφή ώστε να είμαστε πρόσωπο με πρόσωπο.

«Γιατί όχι;» με ρώτησε και πλησίασε τα χείλη του στα δικά μου. «Δεν θες;»

«Θέλω...» ψιθύρισα και η αναπνοή μου έσκαγε πάνω στα χείλη του. Τον φίλησα ενώνοντας επιτέλους τα χείλη μας και με τράβηξε κοντά του τοποθετώντας τα χέρια του στην μέση μου. Τον παρέσυρα προς το δωμάτιο του αφήνοντας το κέικ στο φούρνο να ψήνεται.

«Έχεις προφυλακτικό;» τον ρώτησα διακόπτοντας το φιλί.

«Φυσικά» μου απάντησε και άνοιξε το συρτάρι του κομοδίνου του. «Είναι το τελευταίο» μου είπε και αφού το πήρε στα χέρια του με πλησίασε. Τον φίλησα ξανά και κατευθύνθηκα προς το κρεβάτι του. Ξάπλωσε και ανέβηκα πάνω του συνεχίζοντας το φιλί. Έβαλε τα χέρια του στην μέση μου κάτω από την μπλούζα μου και τα μετέφερε προς τα πάνω κρατώντας πλέον το στήθος μου στις χούφτες του.

Άκουσα κλειδιά στην πόρτα και γύρισα προς το μέρος του Αχιλλέα και σηκώθηκα αμέσως από πάνω του. Σηκώθηκε από το κρεβάτι και βγήκε στο σαλόνι. Έβαλα το προφυλακτικό στο συρτάρι και τον ακολούθησα και εγώ. Αντίκρισα τον Χρήστο στην πόρτα με σακούλες στα χέρια του.

Till Stars Stop ShiningWhere stories live. Discover now