APHRODITE
«Έτοιμη; Επιτέλους, πάμε!» είπε ο Πέτρος όταν έβαλα τις μπότες μου και σηκώθηκε από τον καναπέ. «Δεν καταλαβαίνω γιατί εσάς τις γυναίκες σας παίρνει τόση ώρα να ετοιμαστείτε!» γκρίνιαξε καθώς φορούσε το παλτό του.
Εσύ δεν βάφεσαι, ούτε ισιώνεις το μαλλί σου. Ούτε φοράς και φοβερά ρούχα.
«Θες μήπως να βγω με τις φόρμες;» τον ρώτησα ειρωνικά και γύρισε να με κοιτάξει.
«Εννοείται πως όχι, πώς θα σε πάω στα μέρη μου; Πρέπει να βάφεσαι περισσότερο, παρεμπιπτόντως» μου είπε καθώς άνοιγε την πόρτα του σπιτιού. Βγήκε πρώτος και τον ακολούθησα χωρίς να μιλήσω.
Την επόμενη φορά να βαφτείς σαν κλόουν γιατί έτσι νιώθεις όταν είσαι με αυτόν.
Πήγαμε σε ένα από τα κλαμπ που γνώριζε ο Πέτρος και τον ξέρουν οι περισσότεροι εκεί.
«Τι θα πιείς;» με ρώτησε ο Πέτρος αφού καθίσαμε σε ένα τραπέζι και του έδειξα ένα κοκτέιλ στον κατάλογο του μαγαζιού.
«Δεν θα έρθει από εδώ κάποιος σερβιτόρος; Χρειάζεται να πας εκεί να παραγγείλεις;» τον ρώτησα.
«Απλά θέλω να χαιρετήσω και κάτι γνωστούς μου» μου απάντησε και πήγε προς το μπαρ. Τον είδα να μιλάει με τον μπάρμαν και μια κοπέλα που καθόταν εκεί κοντά.
Μετά από λίγο γύρισε στο τραπέζι και άρχισε να μου λέει για κάποιο διαγωνισμό με μηχανές όπως αυτό που με είχε πάει το καλοκαίρι.
Μετά από λίγο σταμάτησα να τον ακούω. Είχα χαθεί στις σκέψεις μου. Σήμερα ήταν τα γενέθλια του Ίθαν. Ακόμα μου λείπει. Δεν θα έπρεπε. Υποτίθεται πως προχώρησα γαμώτο. Δεν μπορεί να σωθεί πλέον τίποτα, πρέπει να τον αφήσω στο παρελθόν. Αλλά δεν μπορώ.
Πώς να περνάει τα γενέθλια του; Με την Ashley; Λογικά θα πάνε μαζί σε κάποιο κλαμπ και μετά...
«Αφροδίτη; Με ακούς κοπέλα μου;» άκουσα τον Πέτρο να με ρωτάει.
«Συγγνώμη, τι έλεγες;» τον ρώτησα και ήπια μια γουλιά από το ποτό μου.
«Έκλεισα ήδη δωμάτιο για το τριήμερο του διαγωνισμού. Ελπίζω να μην έχεις κάτι τότε.» μου ανακοίνωσε.
Δεν ρώτησε καν, μου το ανακοίνωσε.
«Δεν έχω κάτι» του απάντησα.
«Να σας διακόψω λίγο;» μας ρώτησε μια κοπέλα και είπε κάτι στον Πέτρο που δεν άκουσα λόγω της δυνατής μουσικής. Αυτός έγνεψε θετικά και αφού μου έκανε νόημα πως δεν θα αργήσει πολύ σηκώθηκε και ακολούθησε την κοπέλα.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Till Stars Stop Shining
Любовные романы[Sequel to Till Forever Falls Apart] Αφού ο Ίθαν πηγαίνει στο εξωτερικό για να σπουδάσει αναγκάζεται να χωρίσει με την Αφροδίτη για την αποφυγή μιας δύσκολης εξ αποστάσεως σχέσης. Θέλοντας να την κρατήσει ασφαλή κάνει μια συμφωνία με έναν επικίνδυνο...