Άφρο | 35

278 28 50
                                    

ETHAN

150.000€

30 χιλιάρικα για τον Νταν.

60 χιλιάρικα για την κάνναβη για τον Νταν.

Πέντε κλοτσιές στα αρχίδια για τον Νταν.

Καλός ο απολογισμός.

«Ναι αλλά 20 χιλιάρικα δεν είπες πως σου ζήτησε ο Νταν αρχικά;» με ρώτησε ο Λουκ από την άλλη άκρη της γραμμής.

«Ναι, αλλά μετά τα αύξησε σε 30» του απάντησα.

«Γιατί;» με ρώτησε ο Λουκ.

«Θέλω 30 χιλιάρικα, όχι 20. Γιατί η γκόμενα σου μου σπατάλησε αρκετό χρόνο μέχρι να την βάλω στην θέση της»

Τι σκατά σήμαινε αυτό; Τι της έκανε;

Ακόμα σκεφτόμουν τα λόγια του. Εδώ και δύο μέρες δεν μπορώ να κοιμηθώ. Είμαι υπεύθυνος για όλα αυτά και νιώθω αδύναμος να κάνω κάτι. Άχρηστος. Τι μπορώ να κάνω από εδώ, γαμώτο; Τίποτα.

«Πρέπει να έχει λόγο; Ό,τι θέλει κάνει. Εφόσον μπορεί να με εκβιάζει μπορεί να ζητάει ό,τι θέλει» του απάντησα και σηκώθηκα απότομα όρθιος.

«Όντως.» μου απάντησε και για μερικά δευτερόλεπτα χάθηκε λίγο το σήμα.

«Όλα καλά; Πού είσαι;» τον ρώτησα περιμένοντας απάντηση.

«Στην αποθήκη είμαι. Αφού ξες πως έχει σκατά σήμα, απορώ γιατί είμαστε ακόμα εδώ. Ίσως πρέπει να βρω σπίτι να μείνω γιατί εδώ με τον Νικ και τον Σταύρο δεν μένω άλλο.» μου είπε και τον ρώτησα γιατί. «Μου έχουν σπάσει τα αρχίδια ρε μαλάκα. Μαλώνουν όλη μέρα και για τις μαλακίες τους την πληρώνω εγώ. Και ο Μαρκ δεν θέλει και πολλά για να αρχίσει να μου τα ψάλλει.» μου εξήγησε.

«Ψάξε για σπίτι τότε» του απάντησα.

«Τι να βρω; Όλα πανάκριβα τα έχουν» μου απάντησε.

«Βρες εσύ κάποιο και θα το κανονίσω εγώ αυτό» του απάντησα.

«Τι εννοείς; Ίθαν, όχι. Δεν υπάρχει περίπτωση να-» τα λόγια του διακόπηκαν αφού έκλεισα το τηλέφωνο.

Και τα 60.000€ που έμεναν πάνε στον Λουκ. Έτσι κι αλλιώς θέλει να δώσει λεφτά στον Μαρκ. Αν τα 20 χιλιάρικα θέλει για τα ενοίκια τριών χρόνων τότε μένουν τα 40 για τον Μαρκ. Έτσι ο Λουκ δεν χρειάζεται να βρίσκεται πλέον στην συμμορία εφόσον έχει ξοφλήσει τον Μαρκ.

Έτσι τα λεφτά επιστρέφουν πίσω στον Μαρκ. Αυτός μου τα έδωσε και σε αυτόν θα επιστρέψει ένα ποσό. Και ο Λουκ θα είναι επιτέλους ελεύθερος από τον Μαρκ.

Till Stars Stop ShiningМесто, где живут истории. Откройте их для себя