ETHAN
«Θέλω τα λεφτά μου. Άμεσα» απαίτησε ο Νταν από το τηλέφωνο.
«Αν μου διαβεβαιώσεις πως δεν πλησίασες την Αφροδίτη θα τα έχεις άμεσα.» του απάντησα.
«Δεν την πλησίασα. Όχι ακόμα. Μόλις χωρίσατε, αν την πλησιάσω από τώρα δεν θα με δεχτεί. Δεν είμαι ηλίθιος. Θα την πλησιάσω την κατάλληλη στιγμή.» τον άκουσα να λέει.
«Και πώς μπορώ να σε πιστεύω;»
«Θα βασιστείς απλά στα λόγια μου. Δεν έχεις άλλη επιλογή. Αλλά, αλήθεια, δεν θα κερδίσω κάτι αν την πλησιάσω τώρα. Πρέπει να αποδεχτεί πρώτα πως το τέλος σας είναι οριστικό ώστε να προχωρήσει. Οπότε με βολεύει να την πλησιάσω μετά από μερικούς μήνες. Τώρα, όμως, θέλω τα λεφτά μου.» μου εξήγησε.
Για το σχέδιο του τα λόγια του έβγαζαν νόημα. Και όσο αργότερα πλησιάσει την Αφροδίτη τόσο το καλύτερο. Ίσως μέχρι τότε καταφέρω να λύσω το πρόβλημα και να είναι ασφαλής.
«Θα στα φέρω» του απάντησα.
«Θα σε πάρω σε μερικές μέρες ξανά.» μου απάντησε και το έκλεισε.
«Ω ρε φίλε...» άκουσα τον Λουκ να μουρμουρίζει.
«Τι θα κάνω;» τον ρώτησα αλλά συνέχισε να κοιτάζει το τηλέφωνο στο τραπέζι.
«Πού θα βρεις τα λεφτά;» με ρώτησα.
«Χέστηκα για τα λεφτά! Το θέμα που με καίει είναι η Αφροδίτη. Τι θα κάνω, γαμώτο;» είπα και σηκώθηκα από το κρεβάτι μου. Άρχισα να περπατάω πέρα δώθε μέσα στο δωμάτιο. Τουλάχιστον δεν ήταν η Sky εδώ και μπορούσα να μιλήσω ανοιχτά με τον Λουκ.
«Ακολούθησα τον τύπο που λέγαμε» με πληροφόρησε ο Λουκ αλλάζοντας συζήτηση. Γύρισα προς το μέρος του και συγκεντρώθηκα σε αυτά που μου έλεγε.
«Και;» τον ρώτησα.
«Πήγε σε ένα σπίτι σε ένα πάρκο της Γενεύης. Δεν φαινόταν εγκαταλελειμένο, ίσα ίσα καλοδιατηρημένο. Ίσως μένει εκεί. Έμεινα για αρκετή ώρα εκεί αλλά ο τύπος δεν έφυγε ξανά από εκεί.» μου εξήγησε.
«Ξέρεις διεύθυνση;» τον ρώτησα καθώς άνοιγα το λάπτοπ μου αλλά μου απάντησε αρνητικά.
«Ξέρω περίπου που είναι αλλά δεν είδα οδό. Μπορώ να περιγράψω πώς ήταν το μέρος, ίσως το βρεις» μου είπε και ήρθε δίπλα μου.
«Ίσως;» του απάντησα με ένα μικρό ειρωνικό γέλιο.
«Σωστά, άντε χάκερ μου βρες το» μου απάντησε και γέλασα. «Είναι περίπου 5 λεπτά με την μηχανή από εδώ, κάπως απομονωμένο. Σε ένα μεγάλο πάρκο δίπλα στον ποταμό-»
VOCÊ ESTÁ LENDO
Till Stars Stop Shining
Romance[Sequel to Till Forever Falls Apart] Αφού ο Ίθαν πηγαίνει στο εξωτερικό για να σπουδάσει αναγκάζεται να χωρίσει με την Αφροδίτη για την αποφυγή μιας δύσκολης εξ αποστάσεως σχέσης. Θέλοντας να την κρατήσει ασφαλή κάνει μια συμφωνία με έναν επικίνδυνο...