Happy 4 u | 9

445 39 97
                                    

ETHAN

«Λοιπόν, θα έρθεις;» με ρώτησε η Ashley για τον αγώνα ποδοσφαίρου στο οποίο συμμετέχουν ο Matthew και ο Freddy.

«Ε ναι, γιατί όχι;» της απάντησα. Καθόταν δίπλα μου στην καφετέρια και η Sky στην απέναντι πλευρά του τραπεζιού.

«Τέλεια! Να ξες, θα είμαι στις μαζορέτες. Θα με εντοπίσεις εύκολα, είμαι η αρχηγός» μου είπε η Ashley και ήρθε λίγο πιο κοντά μου. Έκατσα λίγο πιο δίπλα διατηρώντας την προηγούμενη απόσταση.

«Εμ... ναι οκ» της απάντησα και είδα την Sky να κοιτάει καχύποπτα την Ashley.

«Ωραία» είπε η Ashley και ήρθε λίγο πιο κοντά μου. Τελικά σηκώθηκα και πήρα το χάρτινο ποτήρι με τον καφέ μου από το τραπέζι.

«Πρέπει να φύγω, έχω διάβασμα. Θα τα πούμε στον αγώνα» είπα και βγήκα από την καφετέρια.

Γύρισα στο δωμάτιο και έκατσα στο γραφείο αφήνοντας τον καφέ στην άκρη. Ωστόσο, δεν κατάφερα να διαβάσω. Τελικά, πήρα τηλέφωνο την Αφροδίτη αλλά δεν το σήκωσε. Ίσως κοιμάται ακόμα. Χτες είχε βγει με τους υπόλοιπους και δεν ξέρω πόσο ήπιε. Ελπίζω ο Χρήστος ή η Ελένη να την πρόσεχαν.

Αφού της έστειλα ένα μήνυμα άφησα το κινητό στην άκρη και έβαλα μουσική σε χαμηλή ένταση γιατί με βοηθούσε να συγκεντρωθώ.

Μετά από μερικές ώρες βρισκόμουν στις κερκίδες του γηπέδου μαζί με την Sky και την Scarlett. Ο αγώνας έληξε 3-1 με νικητήρια ομάδα αυτή στην οποία ήταν ο Matthew και ο Freddy. Λίγο πριν τελειώσει ο αγώνας, η Sky με την Scarlett έφυγαν και μου είπε πως θα αργούσε να γυρίσει. Κατάλαβα πως ίσως και να μην γυρνούσε σήμερα το βράδυ καθόλου στο δωμάτιο.

Πήγα προς το κτήριο για να περιμένω τον Matthew και τον Freddy ώστε να γυρίσουμε μαζί στο Πανεπιστήμιο. Περπατούσα προς τα ανδρικά αποδυτήρια αλλά κάποιος με τράβηξε μέσα στα άδεια γυναικεία. Δεν χρειάστηκε πολύ δύναμη γιατί δεν αντιστάθηκα στο τράβηγμα ιδιαίτερα, αφού με έπιασε απροετοίμαστο.

Η πλάτη μου ακουμπούσε στον τοίχο με την Ashley να είναι υπερβολικά κοντά μου ακουμπώντας το σώμα της πάνω στο δικό μου. Την έσπρωξα απαλά από πάνω μου και απομακρύνθηκα από τον τοίχο.

«Ashley-»

«Επιτέλους σε βρήκα» μου είπε και με πλησίασε πάλι ακουμπώντας τα χέρια της στον θώρακα μου.

«Εμ... ναι, από ότι φαίνεται...» της απάντησα και πήρα τα χέρια της από πάνω μου απομακρύνοντας την από κοντά μου.

Till Stars Stop ShiningWhere stories live. Discover now