APHRODITE
Συνέχισα να δουλεύω στο μπαρ για άλλους τρεις μήνες, αρχές Ιουνίου έκανα αίτηση για δουλειά σε beach bar στην Χαλκιδική, σε εκείνο που δούλευε ο Ίθαν πριν δύο χρόνια. Με ήξεραν οπότε ήταν πιο εύκολο να με προσλάβουν. Το καλοκαίρι αναμένεται να είναι πολύ ζεστό για να μείνω στην Θεσσαλονίκη. Ευτυχώς έχουμε ένα σπίτι στην Χαλκιδική κοντά στο μπαρ, για αυτό και ο Ίθαν είχε κάνει αίτηση εκεί τότε.
Τέλη Ιουνίου πήγα με την μαμά μου στο σπίτι αφού τελείωσα την εξεταστική και άρχισα να το καθαρίζω. Αν ήθελα να μείνω εδώ θα έπρεπε να ξεφορτωθώ τις αράχνες και την σκόνη.
Ο κήπος ήθελε επίσης φροντίδα αλλά σε αυτό θα αφιέρωνα χρόνο αφού τελειώσω την γενική στο σπίτι.
Η δουλειά πήγαινε καλά αλλά η ζέστη ήταν αφόρητη. Ευτυχώς υπήρχαν κι άλλοι υπάλληλοι οπότε παίρναμε ρεπό. Κάποιες μέρες έρχονταν και τα παιδιά για μπάνιο οπότε τους έβλεπα.
Δεν είχα καμία ιδέα για το πού και πώς ήταν ο Ίθαν. Μιας και ο Λουκ δεν μιλούσε πια μαζί του δεν είχα καθόλου επαφές, έστω και έμμεσα για να μάθω αν είναι καλά.
Υποθέτω πως ήταν μια χαρά. Ο Λουκ είχε πει πως δεν είχε γίνει μεταξύ του Ίθαν και της Ashley όσο ακόμα μιλούσαν. Αλλά αμφιβάλω αν ο Ίθαν θα του έλεγε αν γινόταν κάτι με την άλλη. Ποτέ της δεν με χώνεψε αυτή και φαινόταν από την αρχή πως ήθελε τον Ίθαν. Ίσως βρήκε τώρα ευκαιρία και ο Ίθαν την δέχτηκε. Ίσως...
«Τι θα γίνει με την παραγγελία ρε κοπελιά;» άκουσα μια ανδρική φωνή και γύρισα προς την κατεύθυνση της. Ήταν τρεις άντρες -κάπου στα 25; 30 ίσως;- στην ξαπλώστρες της τρίτης σειράς.
Σήμερα ήταν Κυριακή και η παραλία ήταν γεμάτη με κόσμο.
«Συγγνώμη, μπορείτε να μου εξηγήσετε το πρόβλημα; Μάλλον μιλήσατε με την άλλη σερβιτόρα» τους απάντησα ευγενικά.
«Ζητήσαμε τρία μπουκάλια με μπίρα Amstel πριν κανένα δεκάλεπτο. Τώρα την φτιάχνετε την μπίρα;» με ρώτησε ένας από αυτούς και οι άλλοι δύο γέλασαν.
«Θα τακτοποιήσω την παραγγελία σας άμεσα» τους απάντησα κρατώντας το ήρεμο ύφος μου.
«Το ελπίζω» άκουσα τον διπλανό του να λέει.
Έφυγα πριν πετάξω καμία ειρωνική απάντηση και μπλέξω πάλι.
YOU ARE READING
Till Stars Stop Shining
Romance[Sequel to Till Forever Falls Apart] Αφού ο Ίθαν πηγαίνει στο εξωτερικό για να σπουδάσει αναγκάζεται να χωρίσει με την Αφροδίτη για την αποφυγή μιας δύσκολης εξ αποστάσεως σχέσης. Θέλοντας να την κρατήσει ασφαλή κάνει μια συμφωνία με έναν επικίνδυνο...