APHRODITE
Όταν γυρίσαμε στο δωμάτιο του του έδωσα το δώρο μου που ήταν ένα κολιέ. Ήταν, βασικά, δύο. Ήταν δύο αλυσίδες με ένα μαύρο πλαστικό κομμάτι Lego η καθεμία, τα οποία όταν ενώνονταν σχημάτιζαν μια καρδιά.
«Είναι σαν την καρδιά που σου έφτιαξα!» είπε όταν το είδε και γέλασα. Δεν ήταν ένα τυχαίο κολιέ. Ήταν σαν το κολιέ μου με το κοχύλι, συνδεόταν με αναμνήσεις.
Ένα απόγευμα, τα Χριστούγεννα που ο Ίθαν ήταν Ελλάδα, καθόμασταν στο σπίτι του και παίζαμε με τον Σωκράτη. Είχαμε γεμίσει όλο το χαλί στο δωμάτιο του με κομμάτια Lego. Ο Σωκράτης είχε φτιάξει ένα σπίτι από τα χρωματιστά κομμάτια που υπήρχαν παντού γύρω μας ενώ εγώ τον βοηθούσα να βρει τα σωστά μεγέθη. Δεν είχα προσέξει τι έκανε ο Ίθαν απέναντι μου διότι είχα στρέψει εντελώς την προσοχή μου στον Σωκράτη. Μετά από λίγο ο Ίθαν έσπρωξε μια κόκκινη καρδιά φτιαγμένη από πολλά κομμάτια Lego ενωμένα προς το μέρος μου.
«Περίμενε να σ' το φορέσω.» μου είπε και αφού φόρεσε πρώτα το δικό του με πλησίασε. Μάζεψε τα μαλλιά μου στην άκρη και πέρασε τα χέρια του αριστερά και δεξιά από το κεφάλι μου για να μου το κουμπώσει πίσω. Τα χείλη μας ακουμπούσαν ελάχιστα αφού είχε σκύψει λίγο για να δει το κούμπωμα. Θα μπορούσε να μου πει να γυρίσω για να το κουμπώσει πιο εύκολα αλλά μάλλον άλλη ήταν η επόμενη κίνηση του. Αφού το κούμπωσε μετέφερε το βλέμμα του στα μάτια μου και απο εκεί στα χείλη μου. Αφού ένωσε τα κολιέ και σχημάτισε την μαύρη καρδιά με φίλησε.
«Ώρα για το δικό μου δώρο» μου είπε και πήγε προς το γραφείο του.
«Μα νόμιζα... είπες πως είναι ακριβά στην Ελβετία και δεν πήρες...» δεν συνέχισα την πρόταση γιατί δεν ίσχυε. Δεν μου είπε πως δεν μου πήρε κάτι.
Με πλησίασε με μια μικρή μαύρη χάρτινη σακούλα στα χέρια και ένα μικρό στραβό χαμόγελο στο πρόσωπο.
«Ωχ, γιατί έχεις αυτό το πονηρό ύφος; Τι μου πήρες;» τον ρώτησα προσποιούμενη την ανήσυχη.
«Άνοιξε το και θα δεις» μου είπε και μου έδωσε την σακούλα. Την άνοιξα και έβγαλα από μέσα ένα σετ μαύρα εσώρουχα.
«Ίθαν-» του είπα και γέλασε με την αντίδραση μου.
«Ωραία δεν είναι; Και πάνω σου ακόμα καλύτερα» μου είπε σχεδόν ψιθυριστά.
«Ώστε, τελικά, καλά έλεγε η Sky. Έχεις σχέδια για απόψε» του απάντησα με ένα μικρό χαμόγελο.
ESTÁS LEYENDO
Till Stars Stop Shining
Romance[Sequel to Till Forever Falls Apart] Αφού ο Ίθαν πηγαίνει στο εξωτερικό για να σπουδάσει αναγκάζεται να χωρίσει με την Αφροδίτη για την αποφυγή μιας δύσκολης εξ αποστάσεως σχέσης. Θέλοντας να την κρατήσει ασφαλή κάνει μια συμφωνία με έναν επικίνδυνο...