ETHAN
Ήταν απόγευμα αλλά ο ήλιος είχε ήδη δύσει. Έκανε αρκετό κρύο έξω και οι περισσότεροι στο γήπεδο φορούσαν χοντρά μπουφάν. Ευτυχώς, δεν έβρεχε ούτε χιόνιζε· ο καιρός ευνοούσε τον αγώνα.
Ένας από τους τελευταίους αγώνες ποδοσφαίρου για την φετινή σεζόν. Οι κερκίδες ήταν γεμάτες με ένα τεράστιο μπλε κύμα φοιτητών. Η ποδοσφαιρική ομάδα του Πανεπιστημίου, σε αυτήν που ανήκαν ο Matthew και ο Freddy, είχε στο λογότυπο της κυρίως μπλε και λίγο άσπρο χρώμα. Οι στολές τους αποτελούνταν από μπλε φανέλες και άσπρα σορτσάκια ενώ η άλλη ομάδα είχε κόκκινες φανέλες και μαύρα σορτσάκια.
Μέχρι το πρώτο ημίχρονο ο αγώνας πήγε πολύ καλά για τους δικούς μας. Το σκορ ήταν 2-0 και συνεχίστηκε στο επόμενο σαρανταπεντάλεπτο με ένα ακόμα γκολ για την μπλε ομάδα. Μετά την ομαδική συζήτηση με τους προπονητές τους, η άλλη ομάδα άρχισε να παίζει πιο επιθετικά. Έβαλαν δυο γκολ μέσα σε δέκα λεπτά φτάνοντας σχεδόν σε ισοπαλία με τους δικούς μας.
Ωστόσο, ο αγώνας, τελικά, έληξε 4-3 και μάλιστα με ένα μικρό επεισόδιο. Κάποιος από την κόκκινη ομάδα κλώτσησε τον Freddy. Μόλις ακούστηκε η κραυγή πόνου του, απότομα σηκώθηκαν μαζί με εμένα αρκετοί φοιτητές από τις κερκίδες. Κάποιοι επειδή ανησύχησαν και άλλοι λόγω περιέργειας.
Αφού δύο άτομα της ομάδας που ήταν υπεύθυνοι για τις πρώτες βοήθειες βοήθησαν τον Freddy να πάει στον πάγκο παρατήρησα τον Matthew στην μέση περίπου του γηπέδου να κατευθύνεται νευριασμένος προς τον παίκτη που κλώτσησε τον Freddy.
Ευτυχώς, ένας συμπαίκτης του Matthew τον σταμάτησε. Τον απομάκρυνε από τον κόκκινο παίκτη και τον ηρέμησε. Ήταν λογικό να θυμώσει, ο άλλος κόντεψε να σπάσει το πόδι του Freddy.
«Πόσο ηλίθιος μπορεί να είναι;! Δεν μπορεί να δει πού βρίσκεται η μπάλα και πού ο Φρεντ; Πόσο δύσκολο είναι να ξεχωρίσει μια μπάλα από ένα πόδι;!» άκουσα τον Matthew να φωνάζει νευριασμένος όταν εγώ, η Sky και η Ashley κατεβήκαμε από τις κερκίδες και τον πλησιάσαμε.
«Ηρέμησε, ο Freddy το πολύ να στραμπούληξε το πόδι του, δεν έχει κάτι σοβαρό σίγουρα» του είπε η Ashley.
«Καλύτερα να-» δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω την πρόταση μου γιατί με διέκοψε ο Matthew.
«Πάω να τον βρω» είπε νευριασμένος και έτρεξε προς το κτίριο για να βρει τον Freddy.
Αυτό θα του έλεγα και εγώ, εξάλλου· να πάει να τον βρει.
«Μπορώ να βρω και εγώ κάποια που να νοιάζεται για εμένα όσο ο Matthew για τον Freddy; Πολλά ζητάω;» ρώτησε η Sky και γέλασα.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Till Stars Stop Shining
Любовные романы[Sequel to Till Forever Falls Apart] Αφού ο Ίθαν πηγαίνει στο εξωτερικό για να σπουδάσει αναγκάζεται να χωρίσει με την Αφροδίτη για την αποφυγή μιας δύσκολης εξ αποστάσεως σχέσης. Θέλοντας να την κρατήσει ασφαλή κάνει μια συμφωνία με έναν επικίνδυνο...