ETHAN
«Ίθαν;» άκουσα την φωνή του από την άλλη πλευρά της γραμμής.
«Καλησπέρα κύριε Παπαπέτρου. Περίμενα τηλεφώνημα σας» του είπα με έναν μικρό τόνο ειρωνίας.
«Έτσι αποκαλούν τον πατέρα μου. Λέγε με Δημήτρη, σκέτο.» μου είπε.
Σύντομα θα μάθεις και πώς αλλιώς αποκαλούν τον πατέρα σου...
«Για ποιον λόγο, λοιπόν, με πήρες τηλέφωνο;» ρώτησα, λες και δεν ήξερα, χωρίς να απαντήσω στο θέμα του ονόματος.
«Σκέφτηκα αυτά που μου είχες πει για τον πατέρα μου και έκανα μια μικρή έρευνα από μόνος μου. Θα ήθελα, λοιπόν, να βρεθούμε διότι χρειάζομαι μερικές απαντήσεις που μόνο εσύ μπορείς να μου δώσεις.» μου εξήγησε.
«Κατάλαβα» του απάντησα.
«Πότε θα μπορούσαμε να συναντηθούμε; Θα έρθω εγώ Ελβετία.» με ρώτησε και του απάντησα με ένα μικρό χαμόγελο.
Τέλεια. Όλα πάνε βάση σχεδίου.
Θα πάω με τα νερά του. Θα απαντάω μόνο σε ό,τι με ρωτάει, δεν θέλω να τον γεμίσω με πληροφορίες και να τον μπερδέψω. Πρέπει να τα ψάξει μόνος του.
APHRODITE
«Πώς πήγες στην εξεταστική;» με ρώτησε η Γεωργία. Είχα καιρό να την δω, στις θεωρίες δεν ερχόταν, στα εργαστήρια που είχαμε ήμασταν σε διαφορετικά τμήματα οπότε δεν την πετύχαινα συχνά στην σχολή.
«Ε» της απάντησα και σήκωσα τους ώμους μου. «Θα δείξει» πρόσθεσα και γέλασε.
«Και εγώ το ίδιο» συμφώνησε και ήπιε μια γουλιά από τον καφέ της.
Μιλήσαμε για λίγο, της είπα πως η αδερφή μου είναι έγκυος και χάρηκε πολύ δίνοντας τις ευχές της.
Σε λίγο θα ερχόταν το αγόρι της, ο Μάριος, να την πάρει για να πάνε για ψώνια.
«Ήθελα να πάρω καινούρια παπούτσια και τον έπεισα να πάμε μαζί. Πιθανότατα θα με περιμένει σε ένα παγκάκι να τελειώσω με τα ψώνια μου» μου είπε και γέλασε. Της ανταπέδωσα το χαμόγελο.
«Καλά να περάσετε, ελπίζω να βρεις κάτι που θα σου αρέσει» της είπα και με ευχαρίστησε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Till Stars Stop Shining
Romance[Sequel to Till Forever Falls Apart] Αφού ο Ίθαν πηγαίνει στο εξωτερικό για να σπουδάσει αναγκάζεται να χωρίσει με την Αφροδίτη για την αποφυγή μιας δύσκολης εξ αποστάσεως σχέσης. Θέλοντας να την κρατήσει ασφαλή κάνει μια συμφωνία με έναν επικίνδυνο...