Jealousy jealousy| 8

475 47 77
                                    

APHRODITE

«Πώς τα πάτε με τον Μάριο;» ρώτησα την Γεωργία για το αγόρι της. Είχαμε φτάσει στο Αμφιθέατρο μερικά λεπτά νωρίτερα.

«Μια χαρά» μου είπε και της πρότεινα να βγούμε το βράδυ έξω μαζί με την παρέα μου.

«Αν δεν έχεις κάτι να κάνεις και θες... Μπορείς να πεις και τον Μάριο να έρθει»

«Ναι, είναι ωραία ιδέα, ευχαριστώ. Θέλω να τους γνωρίσω. Ο Μάριος, όμως, δεν θα μπορέσει γιατί είναι εκτός πόλης, στους γονείς του.» μου απάντησε και κανονίσαμε για το απόγευμα.

Θα έβγαινα έτσι κι αλλιώς με τους υπόλοιπους οπότε της πρότεινα να έρθει μαζί μας. Ενημέρωσα και τους άλλους και είπαν πως δεν είχαν πρόβλημα.

Μετά από κάτι ώρες γυρίσαμε με την Βαρβάρα σπίτι.

«Πες μου πως δεν θα είναι ο Στέφανος!» μου είπε και γύρισα να την κοιτάξω.

«Δεν ξέρω» της απάντησα. «Ίσως»

«Τότε δεν θα έρθω» αποκρίθηκε.

«Έλα ρε... Θα έρθεις!» της είπα αλλά αυτή επέμενε. Μετά από λίγη ώρα διαφωνίας την έπεισα να έρθει.

«Να πεις και τον Λουκ να έρθει» μου είπε.

«Τον Λουκ;» την ρώτησα.

«Ναι. Αφού θα έρθει ο Στέφανος και η Γεωργία γιατί να μην έρθει και ο Λουκ;» με ρώτησε.

«Ίσως να μην μπορεί. Δεν τον ενημερώσαμε πιο νωρίς...» της είπα αν και σκεφτόμουν πως ίσως είχε καποια δουλειά στην συμμορία.

«Καλά, θα του πούμε εμείς και αν μπορέσει θα έρθει.» μου είπε.

«Γιατί θέλεις να έρθει τόσο πολύ;» την ρώτησα αν και μπορούσα να μαντέψω τον λόγο.

«Απλά για παρέα.» μου απάντησε.

«Δεν πιστεύω να θες να κάνεις τον Στέφανο να ζηλέψει» της είπα ενώ ήξερα πως αυτό ίσχυε.

«Όχι φυσικά» μου απάντησε.

«Βαρβάρα.» της είπα σοβαρά.

«Είπαμε, όχι»

«Σε πίστεψα τώρα»

«Έλα ρε Αφροδίτη, σοβαρά δεν-»

«Απλά μην κάνεις κάτι κακό. Μην παίξεις με τα αισθήματα του, εντάξει;»

[...]

«Θα έρθει;» με ρώτησε η Βαρβάρα. Ήμασταν στο μπαράκι η Βαρβάρα, ο Χρήστος, η Ελένη, ο Αχιλλέας και εγώ.

Till Stars Stop ShiningDonde viven las historias. Descúbrelo ahora