APHRODITE
«Ακόμα διαβάζεις;» με ρώτησε η Βαρβάρα και της απάντησα θετικά. «Θέλω να βγω!»
«Μπα; Σταμάτησες να κλαις;» την ρώτησα με ένα μικρό χαμόγελο και με πλησίασε.
«Χα χα πολύ αστείο. Θέλω να πάω σε μπαρ και να μεθύσω όσο δεν πάει.» μου είπε.
«Και ποιος θα σε μαζεύει μετά; Εγώ;» την ρώτησα και γελάσαμε.
«Ναι, έλα πάμε!»
«Καλά» της απάντησα και σηκώθηκα.
Τι κάνεις παιδάκι μου; Γιατί συμφώνησες;
Τι πίνετε και οι δύο;
[...]
Πήγα με την Βαρβάρα να παραγγείλω ένα κοκτέιλ. Θα έπινα μόνο ένα ποτήρι γιατί για παραπάνω δεν βλέπω να αντέχω. Κάνω και μαλακίες όταν πίνω. Μην τα ξεχνάμε αυτά.
Καλά, εσύ μαλακίες κάνεις και χωρίς να πιείς.
Ντάλια τι θα γίνει;
Τι θα γίνει;
Πνίξου.
Δεν μπορώ, ξέρω κολύμπι.
Ρε δεν σε αντέχω άλλο, σκάσε.
Μπαμ!
ΚΗΣΞΒΣΗΣΒΣ ΓΑΜΩ-
Εεεπ απαγορεύεται! Μην βρίζεις παιδάκι μου! Ντροπή!
«Παρακαλώ; Τι θα πάρουν τα κορίτσια;» μας ρώτησε ο μπάρμαν καθώς τον πλησιάσαμε.
Αφού παραγγείλαμε περιμέναμε να τα φτιάξει. Μέχρι να είναι έτοιμα, η Βαρβάρα πήγε στο μπάνιο για λίγο. Εγώ έκατσα σε ένα σκαμπό και άνοιξα το κινητό μου. Επειδή είχε φασαρία δεν μπήκα στον κόπο να πάρω τηλέφωνο τον Ίθαν αλλά του έστειλα μήνυμα. Μέσα στο επόμενο λεπτό είδε το μήνυμα και μου απάντησε.
Μόλις είχε τελειώσει το διάβασμα στην βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου. Μου φαινόταν περίεργο να ακούω πως ο Ίθαν διαβάζει. Και μάλιστα τόσες πολλές ώρες.
«Έτοιμο το δικό σου» άκουσα την φωνή του μπάρμαν. Το πήρα και τον ευχαρίστησα.
«Αφροδίτη;» άκουσα μια γνωστή φωνή. Γύρισα και αντίκρισα τα ξανθιά μαλλιά του Λουκ.
«Λουκ! Τι κάνεις;»
«Όλα καλά, εσύ; Μονή σου ήρθες;» με ρώτησε.
«Όχι, με την Βαρβάρα, την-» πήγα να πω αλλά εκείνη την στιγμή γύρισε η Βαρβάρα από το μπάνιο.
«Ήρθα. Τι έχασ-» πήγε να ρωτήσει αλλά τα λόγια χάθηκαν αχνά καθώς αντίκρισε τον Λουκ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Till Stars Stop Shining
Romance[Sequel to Till Forever Falls Apart] Αφού ο Ίθαν πηγαίνει στο εξωτερικό για να σπουδάσει αναγκάζεται να χωρίσει με την Αφροδίτη για την αποφυγή μιας δύσκολης εξ αποστάσεως σχέσης. Θέλοντας να την κρατήσει ασφαλή κάνει μια συμφωνία με έναν επικίνδυνο...