ETHAN
«Κοίτα!» άκουσα την φωνή της Αφροδίτης από δίπλα μου. Είχαμε πάει στο Jumbo για κάποια πράγματα που χρειάζονταν για το σπίτι μιας και δεν είχε ολοκληρωθεί η διακόσμηση του φοιτητικού σπιτιού τους.
«Να τις πάρουμε;» με ρώτησε ενθουσιασμένη δείχνοντας μου δυο ζευγάρια πιτζάμες με τα ίδια χριστουγεννιάτικα σχέδια.
«Σοβαρά;» της είπα και γέλασα. Φαινόταν πολύ χαρούμενη και ενθουσιασμένη οπότε της απάντησα θετικά στην ερώτηση της.
«Τέλεια! Ευχαριστώ» μου είπε βάζοντας τα σετ πιτζάμας στο καλάθι.
«Θες να κάτσουμε σπίτι σήμερα και να δούμε ταινία;» της πρότεινα και δέχτηκε.
Όταν γυρίσαμε στο σπίτι μου, λοιπόν, καθήσαμε στον καναπέ με τον Σωκράτη στην αγκαλιά της Αφροδίτης και στην δικιά μου δύο σακούλες πατατάκια.
«Τι θα δούμε;» ρώτησε ο Σωκράτης και πήρε ένα πατατάκι από το μικρό μπολ που κρατούσε στην αγκαλιά του.
«Μαλλιά Κουβάρια; Παρακαλωωω;» είπε η Αφροδίτη κάνοντας τα γλυκά ματάκια σε εμένα. Μετά από ένα επιφώνημα ενθουσιασμού ο Σωκράτης ακολούθησε τις κινήσεις της Αφροδίτης.
«Καλααα» τους είπα προσποιούμενος τον αδιάφορο αλλά όταν γύρισαν προς την τηλεόραση χαμογέλασα. Τους έβλεπα να ψάχνουν να βρουν την ταινία και άκουσα τον αδερφό μου να φωνάζει ενθουσιασμένος όταν ξεκίνησε.
Προς το τέλος της ταινίας ο Σωκράτης είχε κοιμηθεί στην αγκαλιά της Αφροδίτης και μερικά σάλια έτρεχαν από το μισάνοιχτο στόμα του πάνω στο φούτερ της.
«Επιτέλους η αγαπημένη μου σκηνή» της είπα ψιθυριστά για να μην ξυπνήσω τον Σωκράτη αν και αυτός δεν ξυπνάει εύκολα.
«Αλήθεια;!» με ρώτησε ψιθυριστά ενθουσιασμένη.
«Ναι... γιατί τόσος ενθουσιασμός;» την ρώτησα και ένα αχνό γέλιο ακολούθησε την τελευταία λέξη της πρότασης μου.
«Μου αρέσει όταν μιλάς για τα πραγματα που μου αρέσουν» μου απάντησε και χαμογέλασα. «Και εμενα μου αρέσει αυτή η σκηνή» πρόσθεσε. Η σκηνή για την οποία μιλούσαμε και αυτήν την στιγμή έπαιζε στην τηλεόραση ήταν η στιγμή με τα φαναράκια στην βάρκα.
Ο Flynn και η Ραπουνζέλ βρίσκονταν στην μικρή βάρκα ενώ επικρατούσε γύρω τους σκοτάδι, με εξαίρεση το φανάρι που κρεμόταν στην βάρκα.
YOU ARE READING
Till Stars Stop Shining
Romance[Sequel to Till Forever Falls Apart] Αφού ο Ίθαν πηγαίνει στο εξωτερικό για να σπουδάσει αναγκάζεται να χωρίσει με την Αφροδίτη για την αποφυγή μιας δύσκολης εξ αποστάσεως σχέσης. Θέλοντας να την κρατήσει ασφαλή κάνει μια συμφωνία με έναν επικίνδυνο...