Code 7 | 22

332 34 16
                                    

ETHAN

Το βέλος στο καντράν του αυτοκινήτου έδειχνε σχεδόν 120 ενώ το όριο ταχύτητας του δρόμου ήταν 90. Ο δρόμος μπροστά μου ήταν σχεδόν άδειος, ελάχιστα αυτοκίνητα υπήρχαν τα οποία μέσα σε δευτερόλεπτα βρίσκονταν μέτρα πίσω μου. Μπροστά μου απλώνεται ένα ατελείωτο σκοτάδι, τόσο πυκνό όσο η πίσσα. Μόνο οι λάμπες του δρόμου έσπαζαν ανά τριάντα περίπου μέτρα το αέναο σκοτάδι. Οδηγάω πιο γρήγορα από όσο πρέπει, παίρνω απότομα τις στροφές και προσπερνάω χωρίς να προσέχω πολύ.

Γενικά είμαι προσεκτικός στο θέμα της οδήγησης, εκτός αν δεν μπορώ να ελέγξω τα συναισθήματα μου. Όπως τώρα, που είμαι τόσο θυμωμένος και πιεσμένος, εγκλωβισμένος συναισθηματικά, που νιώθω δάκρυα να τρέχουν στα μάγουλα μου. Ελάχιστες φορές έχω κλάψει και δεν το λέω ως κατόρθωμα. Είναι καλό να κλαις που και που για να ξεσπάσεις απλά εγώ δεν συνηθίζω αυτόν τον τρόπο ξεσπάσματος. Συνήθως βαράω κάτι... ή κάποιον.

Πολύ θα ήθελα να βαρέσω τον Νταν αυτήν την στιγμή. Άμα άρχιζα δεν θα σταματούσα μέχρι να βεβαιωθώ πώς δεν αναπνέει πλέον. Δεν νομίζω πως θα μπορούσα να σταματήσω τον εαυτό μου από το να τον χτυπάω.

Αλλά δεν μπορούσα ούτε να τον βρω, ούτε να του κάνω το οτιδήποτε. Τότε θα χαλούσε η συμφωνία και θα επικρατούσε χάος. Ο Νταν δεν είναι χαζός, θα έβαλε τα υπόλοιπα άτομα της συμμορίας του να βεβαιωθούν πως αν πάθει κάτι, αυτός που ευθύνεται θα πάθει ό,τι του αξίζει.

Δεν τους φοβόμουν, απλά είχα άλλα σχέδια για τον Νταν και τον αρχηγό της συμμορίας του, τον Τζος.

Άρπαξα το κινητό από την θέση του συνοδηγού και πληκτρολόγησα τον αριθμό του Λουκ. Μετά από μερικά χτυπήματα απάντησε.

«Βρες κάποιο δυνατό ποτό που έχουμε και ανέβασε το στην ταράτσα, έρχομαι σε δέκα» του είπα πριν προλάβει να πει κάτι.

«Ώπα, κωδικός επτά;» με ρώτησε.

«Κωδικός τα έκανα σκατά» του απάντησα.

Κωδικός επτά: Τα πίνεις μέχρι να ξεχάσεις την μαλακία που έκανες εφόσον δεν διορθώνεται με τίποτα.

Εγώ έκανα κάτι πολύ χειρότερο...

«Θέλω πολύ να ακούσω τι έκανες» άκουσα την φωνή του από την άλλη πλευρά της γραμμής.

«Και εγώ να μιλήσω με κάποιον που εμπιστεύομαι» του απάντησα και τερμάτισα την κλήση πριν προλάβει και πει κάτι παραπάνω.

Till Stars Stop ShiningTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang