HELEN
«Ελένη μου...;» άκουσα τον Αχιλλέα από το σαλόνι. Βγήκα από το μπάνιο και πήγα προς την πόρτα μπροστά στην οποία βρισκόταν ο Αχιλλέας και έβγαζε τα παπούτσια του. Κρατούσε ένα μπουκέτο κόκκινα τριαντάφυλλα και μια χάρτινη σακούλα Pandora.
«Αχιλλέα...» μουρμούρισα και τα μάτια μου γέμισαν δάκρυα.
«Αυτά είναι για εσένα» μου είπε δείχνοντας αυτά που κρατούσε. «Ήθελα να σου πάρω κάτι ωραίο για την επέτειο μας.»
3 χρόνια.
Ο Αχιλλέας με πλησίασε χαμογελώντας και μου έδωσε το μπουκέτο με τα τριαντάφυλλα. Κατέβασα το βλέμμα μου σε αυτό αλλά ο Αχιλλέας σήκωσε το πρόσωπο μου με το χέρι του στο ένα μου μάγουλο.
«Γιατί κλαις μωρό μου;» με ρώτησε.
«Αχιλλέα... είμαι έγκυος» του είπα και έμεινε ακίνητος κοιτώντας με.
«Αλήθεια;» με ρώτησε τόσο σιγανά που σχεδόν δεν ακούστηκε.
«Ναι... μόλις έκανα το τεστ» του απάντησα.
«Και τότε γιατί κλαις αγάπη μου;» με ρώτησε βάζοντας μια τούφα από τα μαλλιά μου πίσω από το αυτί μου και σκούπισε τα μάγουλα μου που ήταν γεμάτα δάκρυα.
«Γιατί δεν ήταν κάτι που περιμέναμε και δεν ξέρω αν θέλεις...» άρχισα να του λέω.
«Θέλω. Ελένη, φυσικά και θέλω να κάνουμε μωράκι. Αν και μάλλον... το έχουμε κάνει ήδη» μου είπε με ένα μικρό χαμόγελο και με φίλησε χαϊδεύοντας την κοιλιά μου με το χέρι του. «Το θέμα είναι... αν το θες εσύ.» μου είπε και μου κράτησε το χέρι.
«Το θέλω» του ψιθύρισα και τον φίλησα.
APHRODITE
«Σου πάνε φουλ τα ίσια, μωρό μου» άκουσα τον Πέτρο να λέει. Ήμουν στο μπάνιο και μάζευα τα πράγματα μου που σκόρπισα για να ισιώσω τα μαλλιά μου και να βαφτώ λίγο. Η Βαρβάρα ήταν με τον Λουκ και τον βοηθούσε να διακοσμήσει το καινούριο του σπίτι. Οπότε ήμουν μόνη με τον Πέτρο που με περίμενε να ετοιμαστώ για να βγούμε.
«Ευχαριστώ» του απάντησα και βγήκα από το μπάνιο.
«Να τα ισιώνεις πιο συχνά, σε κάνουν πιο σέξι» μου είπε και με φίλησε χουφτώνοντας τον κώλο μου.
«Δεν σου αρέσουν τα σγουρά που είναι το φυσικό μου;» τον ρώτησα και ξεγλίστρησα από το κράτημα του.
YOU ARE READING
Till Stars Stop Shining
Romance[Sequel to Till Forever Falls Apart] Αφού ο Ίθαν πηγαίνει στο εξωτερικό για να σπουδάσει αναγκάζεται να χωρίσει με την Αφροδίτη για την αποφυγή μιας δύσκολης εξ αποστάσεως σχέσης. Θέλοντας να την κρατήσει ασφαλή κάνει μια συμφωνία με έναν επικίνδυνο...