17. rész

76 7 0
                                    

Egyenesen Raphael birtokára mentem, remélve, hogy ez tényleg az övé. Még sosem voltam itt csupán elrepültem erre de mikor mentünk gyakorolni Hoseok mindig azt mondogatta, hogy Raphael itt lakik, így gondolom jó helyen járok. Átsurranva az őrök felett próbáltam megkeresni a nagytermet ahol általában lenni szokott. Még zajlanak az órák így van időm szétnézni.
Találomra az egyik ajtón benyitottam és egy teljesen átlagos helyiségben lyukadtam ki, ahol csak székek és egy nagy téglalap alakú asztal volt. Azt hiszem nem ezt a szobát keresem... Tovább kutakodva egy olyan ajtón nyitottam be ami mögött szó szerint egy kémialabor köszönt vissza rám. Kémcsövek mindenfelé, fura színű folyadékok üvegcsékben és minden ami egy laborban megtalálható.

- Mi ez a hely? -szólaltam meg fennhangon.

Óvatosan körbesétáltam, igyekeztem nem lelökni semmit az óriási szárnyaimmal. 1-2 üveget felemeltem, hogy beleszagoljak mégis miféle lötty lehet benne de nem volt ismerős egyiknek sem a szaga, sőt valamelyiknek nem is volt. A szoba végében egy apróbb barna asztalka állt tele papírokkal. Átnéztem őket de csomó ismeretlen írásjel volt rajta, egy árva kukkot se értettem egyikből se. Kihúzogattam a fiókokat is és találtam egy fekete színű napló szerű könyvecskét. Ebben már számomra is érthető szavak voltak, meg néhány rajz is. Ám egy feketével írt és pirossal aláhúzott feljegyzésen hamar megakadt tekintetem.

1. Feladat
-Beszervezni Dianat.√
-Rávenni, hogy azt tegye amit mondok neki.√

2. Feladat
-Inmemoriem injekciók√
-Blackdie kő felkutatása
-Kulcsok megszerzése
-Manipulalspray nagydózisú gyártása√
-Azura kiiktatása!

Hah? Ez most mit akarna jelenteni? Mik ezek a dolgok? Bár itt lenne most a telefonom! Legalább le tudnám fényképezni ami ide van írva. Hiába lapozgattam tovább ezekről már sehol sem írt bővebben. Pedig érdekelne például mi az a Blackdie kő vagy a Manipulalspray. Bár következtetésként valami manipuláló dolog lehet, hiszen ilyesmi van odafirkantva. Mire készülhetnek ezek?
Mielőtt jobban beleélhettem volna magam a dologba meghallottam Raphaelt ahogy az egyik szolgájával beszélget. Azonnal búvóhely után kutakodtam, de persze hogy pont most nincs egy árva szekrény sem ahová elrejtőzhetnék. Végül úgy döntöttem, hogy kimászok az ablakon és keresek egy másik helyet ahol visszajutok a kastélyba. De nem siettem el. Kíváncsi voltam mire készül Raphael, így kicsit ott maradtam kukkolni. Nem sok dolgot csinált. Végigment a kis laborcuccai között, 1-2 folyadékkal teli csövet felemelt és megrázogatta aztán kiment a teremből.
Megkerülve az épületet egy teljesen idegen folyosón kötöttem ki. Nem tehetek róla, ez az egyetlen ablak volt nyitva. Némi keresgélés után ráleltem a jó útra és megtaláltam a férfit is, éppen készült elmenni valahová.

- Hova olyan sietősen Raphael? -bújtam ki a fal takarásából.

Láthatóan meglepte, hogy ott lát bár különösebben nem zavartatta magát. Ugyanúgy pakolt a kis bőrhatású táskájába. Csak nem kirándulni készül? Jó, ez buta kérdés volt.

- Mit keresel itt Haneul? Nem a képzőben kéne lenned?

- Vannak fontosabb dolgaim is minthogy azt hallgassam hogy nyílik ki egy liliom virág. Látom készülsz valahová?

- Igen, dolgom van. Egyébként hogy jutottál be? Az őrök nem szóltak, hogy itt vagy.

- Ja mert nem rájuk tartozik mikor hova megyek. Különben is csak most jöttem, nem kell aggódnod. Vagy...? Csak nem rejtegetnivalód van előlem? -sandítottam rá félszemmel.

- Nekem? -nevetett fel gúnyosan- Ugyan Haneul. Mondd gyorsan miért vagy itt, sűrgős dolgom van. Csak nem beteg vagy?

- Nem, semmi bajom, legnagyobb pechedre ugye.

Black Angel (Jimin f.f.) BefejezettWhere stories live. Discover now