POV: Tommi
Istun sohvalla kahvikuppi kädessäni ja katselen tuntematonta sotilasta. Katson sen joka vuosi vaikka osaan melkein jokaisen repliikin ulkoa. Nämä ovat niitä harvoja suomalaisia elokuvia joista pidän ja on oikeasti tehty hyvin.
Makuuhuoneen ovelta alkaa kuulumaan rapinaa ja oven suuhun ilmestyy unisen näköinen Olli. Hänen hiukset ovat ihan sekaisin ja lisäksi hänellä on pelkät bokserit jalassa.
Tunnen kaluni värähtävän kun ajatukseni lähtevät laukalle tuon miehen suhteen.
Pudistan päätäni karkottaakseni nuo likaiset ajatukset mielestäni mutta se on jo myöhäistä sillä huomaan, että kaluni on jo täydessä mitassaan..
Vedän viltin sohvan reunalta äkkiä päälleni vaikka otin äsken villasukatkin pois jalastani kun on niin kuuma. Yritän ajatella jotain muuta, että saisin seisokkini laskemaan mutta se on turhaa.
Minun on varmaan pakko alkaa runkkaamaan, että pääsisin tästä ongelmasta eroon. Olli meni äsken kylpyhuoneeseen joten minulla on otollinen hetki hoitaa tämä pois alta.
Tartun kalustani kiinni ja alan nopeaa tahtia vetelemään vetoja ja yritän pitää huokaukset sisälläni.
——
"Älä anna mun häiritä" kuulen Ollin äänen kylpyhuoneen oven suunnalta.Säikähdän ja käännän katseeni äänen suuntaan. Olli nojailee oven karmiin ja katselee minua virnuillen. Hänellä on edelleen vain bokserit päällään. Tuo mies on niin seksikäs näky, että kyllä sitä vähemmästäkin kiihottuu.
"Anna mun auttaa" Olli sanoo ja kävelee luokseni olohuoneeseen. Hän istuu hajareisin jalkojeni päälle ja tarttuu välittömästi kiinni kivikovasta kalustani.
Taivutan päätäni taakse päin ja huokaisen nautinnosta.
Yksi veto vielä niin laukean suoraan Ollin paljaalle vatsalle ja osittain omaan syliini. "Ahh" huokaisen tyytyväisenä. "No tuliko paineet nyt purettua?" Olli kysyy virnuillen.
"Tuli mutta nyt on sun vuoro" sanon ja ujutan käteni tuon boksereiden sisään ja alan hyväillä tuon miehuutta. Virne nousee kasvoilleni sillä saan Ollille stondiksen aikaan muutamassa sekunnissa.
"Mä oon kyllä ihan likainen" Olli sanoo ja vilkaisee alas päin. "No mutta sitten tämä hoidetaan loppuun suihkussa" sanon päättäväisenä. Nostan tuon kiharapäisen miehen syliini ja lähden kävelemään kylpyhuonetta kohti.
——
Sanoja: 303
YOU ARE READING
Christmas with Blind Channel [VALMIS]
FanfictionOneshot-kirja joulukalenterin muodossa!☃️✨