POV: Joonas
Kävelen kuurassa olevien puiden siimeksessä ja ihailen lapin kauneutta. Lähdimme kävelylle ja sen jälkeen menisimme yhdessä ravintolaan syömään. Myöhemmin menisimme vielä testaamaan sviittin saunan sekä ehkä myös sängyn.
"Kato Niko!" huudahdan innoissani kun pieni poika kun nään muutaman poron jolkottelevan meidän ohitse metsään.
Käännyn ja huomaan, että Niko on polvistunut. Suuni loksahtaa auki ja katson tuota miestä hämmentyneenä. En saa sanaakaan suustani.
"Joonas Henrik Porko tulisitko mun mieheksi?" Niko kysyy ja pitelee käsissään rasiaa jossa on mielettömän hieno sormus. Nyökkään kiivaasti päätäni sillä en saa vieläkään sanaakaan suustani.
Niko ujuttaa sormuksen sormeeni ja katselen sitä hymyillen.
En voisi olla tämän onnellisempi.
——
Makoilen sängyllä ja ihastelen nimettömässäni olevaa sormusta."Sauna olis nyt lämpeemässä" Niko sanoo ja tulee viereeni makoilemaan. Nyökkään ja tuijotan vain sormustani. Olen ihan lumoutunut siihen, enkä edes kuullut kunnolla mitä tuo brune mies sanoi.
"Onks se hieno?" Niko kysyy ja nyökkään. "Miten sä osasitkaan valita näin hienon sormuksen?" kysyn ja olen edelleenkin ihan pyörällä päästäni.
"Mun mielestä se oli ihan sun näköinen" Niko vastaa hymyillen. Meillä on tosiaan samanlaiset sormukset mutta Nikon on vähän isompi.
"Sauna olis ihan pian valmis" Niko sanoo ja suukottaa kaulaani. "Mitäs sulla on mielessä?" kysyn virnuillen.
"Näät sen sitten" hän sanoo ylpeänä. "No nyt mua alko enemmän kiinnostamaan" sanon hymyillen.
Tosin osaan jo arvatakkin, että mitä tuolla on mielessä..
——
Suihkun raikkaana makoilemme sängyllä yhdessä ja pidän päätäni Nikon vatsalla. Hän silittää hiuksiani ja välillä pyörittelee niitä sormensa ympärille.Olen ihan poikki meidän sauna session jälkeen. En edes muista milloin olisi ollut niin hyvää seksiä.
"Oon tosi onnellinen, että mulla on sut" Niko sanoo ja silittää hellästi poskeani. Käännän katseeni tuohon bruneen mieheen ja katselen häntä hymyillen. "Niin mäkin oon onnellinen, että mulla on sut" sanon.
Käännän katseeni takaisin taivaalle ja katselen taivaalla tanssivia revontulia.
"Mä rakastan sua aina"
——
Sanoja: 297
YOU ARE READING
Christmas with Blind Channel [VALMIS]
FanfictionOneshot-kirja joulukalenterin muodossa!☃️✨