Olli x Nelli - Perhe 2/3

227 22 3
                                    

POV: Nelli | Smuttia

Lasken kirjan yöpöydälle ja suukotan Aadan poskea vielä ennen kun poistun makuuhuoneesta jättäen oven perässäni raolleen. Aada halusi nukkua papan ja mummin kanssa mutta kävin lukemassa hänelle iltasadun.

Kävelen olohuoneeseen ja istahdan sohvalle Ollin viereen. Hän kiertää heti kätensä ympärilleni ja suukottaa poskeani hellästi. "Nukahtiko?" Olli kysyy ja nyökkään. Lasken pääni hänen olkapäälleen ja haukottelen. Minua kyllä väsyttäisi jo mutta ehkä minä hetken aikaa istun muiden kanssa iltaa sillä emme ole tällä porukalla nähneet pitkään aikaan niin kaikilla on hirveästi kerrottavaa.

Olen ihan unen rajamailla ja kuulen joitakin sanoja muiden keskisteluista mutta havahdun siihen kun Aada alkaa itkemään. "Mä voin mennä" Olli sanoo mutta pudistelen päätäni. Nousen sohvalta ylös ja lähden makuuhuonetta kohti.

"Mitä äitin rakas täällä itkee?" kysyn kun istudun sängyn reunalle. "Näitkö pahaa unta?" kyselen ja pyyhin kyyneliä tuon poskilta. "Joo" Aada sanoo itkuisen kuuloisena. "Voi rakas, haluisitko kertoo äitille, että mistä näit?" kysyn ja otan tuon pikkuisen käden omaani. "E-että NuuNuu imuri jahtasi" hän kertoo. "Voi rakas, ei NuuNuu jahtaa ketään" sanon ja silittelen peukalollani hänen kämmenselkää.

"Haluaisitko tulla äitin ja isin kanssa hetkeksi?" kysyn ja Aada nyökkää pienesti. Nostan tuon pikkutytön syliini ja lähden kävelemään takaisin olohuoneeseen.

Istahdan sohvalla ja pidän edelleen tyttöämme sylissäni. "Mitä iskän muru?" Olli kysyy. "Näki pahaa unta" kerron ja silittelen Aadan selkää hellästi. "Voii, mistä?" hän kysyy seuraavaksi.
"NuuNuusta" sanon ja suukotan Aadan päätä kun hän painautuu vain enemmän kiinni minuun.

Ei mene kauaa kun kuulen sylistäni suloista tuhinaa. "Vien Aadan takasin nukkumaan niin meen itsekkin sen jälkeen" sanon ja nousen sohvalta ylös. "Joo. Mäkin tuun kohta perästä" Olli sanoo.
"Hyvää yötä isin rakas" Olli sanoo ennen kun lähden Aadan kanssa takaisin kohti makuuhuonetta.

Vein tyttömme takaisin mummin ja papan petiin jossa hän halusi nukkua. Lähden vessaa kohti ja sen jälkeen itsekkin nukkumaan.

Hampaiden pesun jälkeen käyn vielä vessassa ja sitten pakko kyllä suunnata petiin. Olen ihan rättipoikki väsynyt ja toivon todella, että tänä yönä saisin nukuttua. "Voi helvetin helvetti" manaan itsekseni sillä huomaan, että olen ihan märkänä. Tätä ongelmaa minulla ei ole ollut sitten alkuraskauden.

Vatsani on jo niin suuri, että seksin harrastamisessa alkaa olemaan ongelmia. Viimeksi tänään kun Olli oli etsinyt jotain ihme konsteja synnytyksen käynnistymiseen niin kokeilimme seksiä ja se oli vaikeaa ja kaiken lisäksi se sattui hieman. Tunsin myös painetta vatsassani ja se tuntui ikävältä.

——
Istahdan sängyn reunalle ja laitan pörröiset sukat jalkaani. Huokaisen tuskastuneena kun kumarruin hetkeksi aikaa. Olli joutuu auttamaan minua laittamaan kengätkin jalkaan mutta jollain ihmeen keinolla sukat pystyn kyllä laittamaan mutta sekin käy jo urheilusuorituksesta.

Olli kävelee makuuhuoneeseen ja sulkee oven perässään. "Hei muru" hän sanoo ja hymyilee suloista hammashymyään. Hymyilen tuolle vain vastaukseksi ja pohdin, että miten ilmaisisin hänelle sen, että minua panettaa. Ei meillä koskaan ole ollut vaikeuksia ilmaista halujamme mutta tässä tilanteessa se tuntuisi jotenkin oudolta.

"Olli" sanon ja katselen tuon paljasta selkää. "Niin rakas?" hän kysyy ja kääntyy. Katseeni vaeltaa hänen jumalaista kroppaansa pitkin. "Huhuu?" Olli sanoo huvittuneena. Pudistan päätäni ja yritän päästä eroon seksuaalisista ajatuksistani. "Mua panettaa" töksäytän ja yllätyn itsekkin kuinka suoraan tuon asian juuri ilmaisin.

Olli katsoo minua yllättyneenä mutta pian tuo kasvoille leviää virnistys. "No mutta asiahan voidaan korjata samantien" Olli sanoo ja riisuu housunsa bokserita myöten pois. Katselen tuon kalua ja kiihotun tästä vain entistä enemmän.

Muutaman kielarin jälkeen omat vaatteeni ovat löytäneet tiensä lattialle. Vaikka olen tällä hetkellä turvonnut kun valas ja kävelyni muistuttaa enemmän pingviini kävelyä niin silti saan tuon miehen kalun pystyyn nopeasti.

Olli istutuu sängylle ja minä vain typeränä seison tuon edessä alasti. "Tuuppa tänne" Olli sanoo virnuillen. Istudun tuon syliin ja minua alkaa vituttamaan heti kun valtava vatsani on vain tiellä.
"Ei tästä tuu mitään" huokaisen turhautuneena. Olli silittää vatsaani ja nostaa katseensa silmiini.

"Haluutko vielä?" hän kysyy varovasti ja nyökkään. Olen jo ihan märkänä ja haluan tämän kiimaisen olon pois. "Mee kontilleen tohon" Olli sanoo ja osoittaa sänkyä. Kurtistan kulmiani mutta teen niin kun aviomieheni käskee. Huokaisen tuskastunena kun käyn kontilleni sängylle. Kieltämättä tämä on minulle aivan uusi kokemus.

Olli tarttuu minua pakaroistani kiinni ja hänen kalunsa hivelee klitoristani. Huokaisen nautinnosta ja alan käydä jo malttamattomaksi. "V-vauhtia!" sanon huokaisten. Hän työntyy varovasti sisääni mikä saa minut huokaisemaan kivusta. "Sattuko?" Olli kysyy ja on aina yhtä huolehtivainen niin kun aina. "V-vähän" saan sanotuksi. "Haluutko, että jatkan?" hän kysyy ja nyökkään kiivaasti päätäni.

Huokailen nautinnosta tuon osuessa juuri oikeaan kohtaan. Käteni tärisevät ja romahdan. Olen nyt perse pystyssä rakkaan aviomieheni edessä. Ei sillä, että hän ei olisi nähnyt minua koskaan aiemmin alasti mutta tämä asento on minulle ihan uusi kokemus.

Tunnen kun vatsaani kivistää hieman mutta en huomioi sitä sen kummemmin. Nämä ovat vain jotain harjoitussupistuksia.

En ehdi saavuttamaan orgasmiani kun minua alkaa supistelemaan kivuliaasti. "O-olli l-opeta" huokaisen tuskastuneena. Tuo lopettaa liikkeensä välittömästi ja vetäytyy minusta ulos. Olen edelleen kontillani sängyllä ja yritän hengitellä rauhallisesti.

"S-supistelee.." huokaisen tuskastuneena. Olli alkaa silittämään selkääni pitkin vedoin kun yritän hengitellä rauhallisesti.

"Ahh" huokaisen tuskastuneena.

——
Sanoja: 810

Christmas with Blind Channel [VALMIS]Where stories live. Discover now