İyi okumalar ❤️
Oy atmayı unutmayın canlar 💙 🤭 ❤️
(GEÇİŞ BÖLÜMÜ)
"Immmhhh" dudaklarımın parçalanması ile acıyla inledim. Şu an elim ayağım titriyordu. Kalbimin atışı ise dışarıdan duyulduğundan emindim. Öpüşlerine karşılık vermek istesem bile veremiyordum. Çok hızlıydı. Resmen yemişti dudaklarımı. Nefes alamadığım için kaslı kollarını iki kere vurdum. Hafif vurmuştum ama.
"Şeyy nefessiz kaldım da" dudaklarımı okşayıp alnını alnıma yasladı. Derin nefesler alıyorduk. Öpüşürken bile yorulmuştum be. Bir anda aklıma gelen düşüncelerle gözlerimi açtım.
"hiii" komutan ne olduğunu anlamak için alnını çekti ve bana baktı.
"ne oldu" merak kokan sesi ile konuştu.
"B-biz şe- şey yaptık yaa" gülüp dudağıma sertçe öptü. Tekrardan öpünce hıçkırık tuttu. O bu halime güldü.
"Ne yaptık peki" bilmiyordu sanki.
"Muck Muck yaptık ya şaşkın" dudaklarını ısırıp bana değişik bakışlarla baktı.
"Hımm demek Muck Muck yaptık" tekrardan öptu ama yumuşacık öptü. Acıtmadı yani.
"Hıhım evet" kafamı aşağı yukarı salladım.
Elimden tutup koltuğa götürdü beni. İlk o uzandı. Sonra beni yanına çağırdı.
"Gel bakalım" yanına pat patlayınca bende utanarak yanına gittim. Uzanınca kolları ile sardı beni. Bende ona sarıldım. Demiştim size bu adamın kokusu beni mayıştırıyordu. Çok sevmiştim kokusunu. Hep sarılmak istiyordum. Artık ondan korkmuyordum artık. Saçlarımı okşayıp bir şeyler söyledi.
"Bundan sonra kimseyle yakınlaşmak yok barış" sesi yine sert çıkmıştı. İyi de ben kimseyle öyle değildim ki.
"Ama ben" sözümü dudağıma sert öpücüğü kesti..
" Aması falan yok anladın mı beni. Eğer biri seni dokunursa bugünkü gibi yumuşak davranmam tamam mı miniğim" kafamı evet anlamında salladım.
"Duymadım. Ağzınla konuş barış"
"tamam kimse bana yaklaşmasını izin vermem."
Tabi aklıma gelen düşünce ile vücudumu kaldırdım.
"hiii komutanım ama şey arda abimlede mi yakınlaşmam yasak" çatık kaşları ile bana bakıyordu.
"Hiç kimse dedim barış. O bile anladın mı?" itiraz istemez sesiyle uyardı beni.
"Ama o benim abim ki. Kardeşi olarak görüyor beni yemin ederim." gözlerini açıp kapattı. Derin bir nefes aldı.
"Tamam ama benim yanımda istemiyorum. Anlaşıldıysa uyu artık." kafamı tekrar sallayıp gözlerimi kapattım. Huzurluydu burası.
Canlar geçiş bölümü gibi bir şey olsun diye yazdım. ❤️
Barış zaten etkileniyordu. Birde ilgi gördüğünü anlayınca hoşuna gitti. Diğer bölümler hazarı daha farklı göreceğiz. Bakalım ilişkide komutan nasıl. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak
Teen FictionTamamlandı!!! Askeri bir kurgudur!! Yetimhanede büyümüş, sevgiye muhtaç, kırılgan ve bir o kadarda sevimli Barış'ımız askere gidiyor. Ve kalbini aşka kapatmış, acımasız, sert biri olan Hazar Asaf'ta birliğin komutanı. Asaf, Barış'ın askeriye geld...