5 yıl sonra"Baba yaaa bıyak beni" Ceren babasının onu ısırması ile huysuzlanıyordu. Hazar sürekli kızını ısırıp öpüyordu.
"Surata bak yerim seni prensesim" giydiği elbise ile tam prenses olmuştu.
Hazar kızını oyun alanını bırakıp mutfağa girdi. Eşi yine yemek ile uğraşıyordu. Hafta sonları böyle geçerdi. Hazar askeride devam ediyordu. Güzeller güzeli eşi ise ana sınıfı öğretmeni olmuştu. Çocukları çok sevdiği için 1 yıl önce çoçuk sahibi olmuşlardı. Mutluluk ile dolu yuvalarını Ceren ile süslenmişti.
"Bebeğim" yemek yapan eşinin arkasına geçip sarıldı. Beyaz boynuna kokulu bir öpücük kondurdu.
"Hazar rahat dur yaa. Her yerde öpüyorsun beni" Barış hem gülüp hemde şikayet ediyordu.
3 yıl önce ani bir karar ile Hollandada evlenmişti. Bundan asla pişman olmayan çift her gün aşklarını tazeliyorlardı.
"Ne yapayım güzelim doymuyorum sana" tekrardan gömüldü nefesinin kaynağına.
"Aşkım her gün neredeyse her tarafımı öpüyorsun. Bence doydun artık" bu süre zarfında Barış iyice olgunlaşmıştı. İlk günlerde ki gibi çoçuksu hareketleri yoktu. Arada Hazar'a cilve yapmak iyi oluyordu.
.....
Üçlü yemeğini yedikten sonra dışarı çıktılar. Aile olarak dışarı hafta sonları çıkarlardı. Bugünde sahilde hava alacaklardı.
Her şeyi hazırladıktan sonra arabaya bindiler. Yüzlerinde hiç eksik olmayan gülücükleri ile sahile geldiler. Hazar Ceren'i kucağına alıp indi arabadan. Barışta onları takıp etti.
Banka geçip derin bir nefes aldı Hazar. Önceden yaşadıklarını bir arkadaşı anlatsa ne diyorsun amk diyip döverdi. Ama şimdi iki yanında ailesi, nefesi ve huzuru vardı. Ve onlarsız bir hayat asla düşümezdi. Düşündükleri ile gözleri dolan Hazar, burnunu çekti. Bunu fark eden eşi doğruldu kollarının arasından.
"Aşkım iyi misin?" endişeli sesi ile sordu Barış. Durduk yere ağlayan eşi ile ne yapacağını bilmiyordu bile.
"İyiyim sevgilim . Sadece sizi düşünürken duygusallaştım" gözlerini silip tekrar sarıldı Barış'a. .
Barış ise Hazar'ın göğsünü öpüp iyice sarıldı.
"Seni seviyorum komutan" içtenlikle söylediği söz, komutanın kalbini titretti. Asla değişmeyecekti bu iki kelimenin Hazar'da ki etkisi.
"bende seni seviyorum miniğim" saçlarını öptü Hazar. Huzurla gözlerini kapattı Barış ama saniye sürmeden tatlı bir ses duyuldu yanlarında.
"Bende sizi seviyoyum babalarım" Ceren ellerini çırpıp kahkaha attı.
İkili bu görüntü ile derince bir nefes aldı. Şen kahkahalarıyla neşe saçan Ceren'in, ikili yanaklarından öptü.
Hazar ve Barış her daim birbirlerine tutsak iki aşık olacaktı.
Ve final!!!!
Umarım kurgumu sevmişsinizdir. Ben çok severek yazdım bu kitabı. Ne kadar becerebildim bilmiyorum ama yazdıkça kalemim düzelecektir.
Bu kurguda yanımda olan herkese teşekkür ederim. Okuyan, oy atan ve yorum yapan tüm bebeklerime öpüyorum. Diğer kurgularımı da bekliyorum...❤️❤️❤️❤️😻😻😻
İstediğiniz bir sahne olursa söyleyin özel bölüm yazarım.❤️❤️
Heee birde levent ve arda sahneleri özel bölüm olarak gelir. Tahmini 10 özel bölüm gelir tabi duruma göre daha az veya daha fazla da olabilir.🤔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak
Teen FictionTamamlandı!!! Askeri bir kurgudur!! Yetimhanede büyümüş, sevgiye muhtaç, kırılgan ve bir o kadarda sevimli Barış'ımız askere gidiyor. Ve kalbini aşka kapatmış, acımasız, sert biri olan Hazar Asaf'ta birliğin komutanı. Asaf, Barış'ın askeriye geld...