Merhaba canlar 💙
O gün yaşadıklarımdan sonra tekrardan birliğe gelmiştim...
Çok güzel bir gündü. Musmutlu olmuştum. Ama şimdi hiç mutlu değildim. Çünkü yine erken kalkan bedenimle nasıl mutlu olurdum ki. Her gün böyle kalkmak zulümdu bana.
"Offf abi yaa neden bu saatte kalkıyoruz ki." yürümek bile zordu yaa.
"Lan barış 3 ay oldu geleli . Halen alışamadın."arda abim saçlarımı karıştırdı. Dudaklarımı büzüp sinirli bir şekilde baktım ona.
" Ne yani abi erken kalkınca adam mı olacağız ki "benim isyanımı duyan abim kahkaha attı. Komik miydi.
İşleri halledip sıraya girdik. Tek mutlu olduğum şey ise sevgilimi görmek olacaktı. Ki zaten şuan heybetli yürüyüşü ile buraya geliyordu.
" Beni rahatta dinleyin " rahat pozisyonu alıp dinlemeye başladık. Zaten o ne derse desin sesi ile huzur buluyordum.
"Yarın eğitim için kampa gidiyoruz. Orada dağda olabilecek eğitimleri alacaksınız. Komutanınız ve eğitimimiz için ben ve levent komutanız olacak. O yüzden bugün serbestsiniz." sert sesi ile her şeyi anlatan komutanım gözlerini bana çevirdi. Askerler karşıda düz bakış görselerde ben onun aşk dolu bakışlarını anlıyordum.
Sonra da odasını yönelen Hazar ile bizde serbest olmanın keyfini çıkarıyorduk.
Güzel sohbetler etmiştik. Ama yanımıza gelen asker ile bakışlarımızı ona çevirdik.
"Barış seni Hazar komutan çağırdı. Arda seni de levent Komutan" olleyy be sevgilim beni bekliyordu.
Koşa koşa gidip kapıya geldim. Kapıyı çalıp içeri gittim. Gider gitmez koşup kucağına çıktım. Çok özlemiştim çok.
"Güzelim" dudağıma sıkı bir öpücük kondurdu.
"Çok özledim seni ama ben" dudaklarımı büzüp üzülmüş bir surat ifadesini büründüm.
"Kıyamam sana. Bende çok özlemişim miniğim" dudaklarımı art arda kondurduğu öpücükler sonrasında değişmişti.
"Mmmhhh.." tatlı mırıltılar çıkarmıştım.
Koltuğa gidip beni de kucağına oturttu. Kalçam sertliğinin üstüne denk gelmişti. Deliğim tatlı tatlı kaşınmaya başlamıştı.
"Ha-Hazar is-istiyorum.." haz dolu sesim ile dudaklarından sesli bir şekilde ayrıldım.
Dudaklarımdan boynuma yönelen Hazarla tiz bir şekilde inledim.
"şuan olmaz güzelim. Kampta seni yemeden bırakmam." ısırdığı yer moraracaktı.
"A-ama.." dudaklarıma kapanması ile sustum. Sert ve sulu öpücüğüyle bile boşalacaktım.
Dudaklarımdan ayrılıp elini kalçalarıma getirdi. Sıkmasıyla inleyip kucağından hafif kaltım.
Penisimin kasılması ile zor durumda kaldım. Şuan dokunmak istiyordum. Zorlandığıma dair mırıltılar çıkardım. Hazar anlamış olacak ki pantolonumu ve baksırımı çıkarıp köşeye attı. Onunkine göre küçük olan penisimi eline aldı. Dokunur dokunmaz inleyip kafamı yukarı kaldırdım.
"Immhh ha-Hazar" ismini inlemem ile elini tükürüp aletimi çekmeye başladı. Kemikli iri ellerinin içinde aletim küçük kalmıştı. Elinin sertliği beni doruklara çıkarmıştı.
Kaç dakika sürmüştü bilmiyorum ama iyice kasılan penisimin sonuna gelmiştim. Eline boşalmıştım. Aldığım zevkten dolayı halen vucüdum titriyordu. Başımı omzuna koymam ile derin nefesler almaya başladım. Çok güzeldi.
Üstünden kalkıp pantolonumu giydim. O da ellerini yıkayıp yanıma geldi ve sarıldı.
"Rahatladın mı güzelim" çok güzel rahatlamıştım bee
"Hım hım evet. Ama sen şey böyle kaldın. Bende yapayım mı hım" gülüp dudağımı öptü.
"Gerek yok yavrum. Sen git şimdi. Ben hallederim." kafamı sallayıp ona sarıldım.
"Çok teşekkür ederim Hazar. İyi ki varsın" dudağını öpüp koşarak çıktım odadan.
Utanmıştım...
Bakmadan attım gençler.. ❤️
Diğer bölüm kamp var.. Ateş var yani 🙊🤫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak
Teen FictionTamamlandı!!! Askeri bir kurgudur!! Yetimhanede büyümüş, sevgiye muhtaç, kırılgan ve bir o kadarda sevimli Barış'ımız askere gidiyor. Ve kalbini aşka kapatmış, acımasız, sert biri olan Hazar Asaf'ta birliğin komutanı. Asaf, Barış'ın askeriye geld...