Bu kitabı çok ihmal ettiğimin farkındayım canlar. Belki de bırakanlar bile olmuştur. Ama artık daha heyacanlı bölümler kapıda. ❤️ ❤️
(GEÇİŞ BÖLÜMÜ)
Barış ve Hazar arabada mutlu bir şekilde eve gidiyorlardı. Barışın askerliği bitmişti. Bunu en çok sevinen tabi ki hazardı. Artık onu istediği gibi öpebilir, sarılabilirdi. Bundan duyduğu haz ile arabayı kenara çekip barışı kucağına çekti. Etrafta kimse yoktu.
Barış şok gözlerle baktı komutana. Birden onun kucağında bulmuştu.
Hazar ona bakan şaşkın bakan miniğine dayanamayıp yanağını ısırdı.
"yaaa acıttın ki" dudaklarını büzdü barış. Hazar ise o büzülü dudaklarını ikisini birden öptü.
"Çok tatlısın barış" duygu yüklü sözüne karşı barış yerinde kıpırdadı.
"Rahat dur güzelim" aletinin üstünde duran kalçaya ne kadar tahammül ederdi kim bilir.
"Tamam yaa." yinede kıpırdadı. Hazarın onun altında kıvranması çok güzeldi.
"Sen var yaa. Göründüğünden de zekisin miniğim" dudaklarını sert bir şekilde öptü. Ve her tarafını öpücüklere boğdu. Sonra çekilip yerine oturttu.
"Hadi bakalım bebeğim. Yolculuğa devam" arabasını tekrar çalıştırdı.
20 dakikalık yoldan sonra ikiside indi arabadan.
Barış şaşkın bakışları ile ilerledi. Burası biraz yabancı gelmişti.
"Aşkım burası neresi ki" masum sesi ile mırıldandı.
Eve adım attı ikili. Barış merak ile baktı.
"Burası bizim aşk yuvamız bebeğim" Barış şok olmuş bir şekilde baktı.
"bebeğim" Hazar kendine gelen miniğini aniden kucağına aldı.
"Hii. Düşüyordum aşkım" Hazar gülüp burnunu öptü.
Kucağında miniği ile koltuğa oturdu."Seni yerim" yanaklarını sıkı sıkı öptü.
"Yiyorsun zaten aşkım." gülümseyip komutanın dudağına öptü.
"Barış"
"Hımm"
"Benimle yeni bir hayata var mısın? Senin ailen olmama her şeyin olmama var mısın?" gözleri parladı barışın.
"Bu ev senin, bizim aşkım. Burası bizim aşk yuvamız olsun mu?" Barış gözleri dolu dolu baktı sevdasına.
"Olsun. Her şeye seninle varım ben" çoçuk gibi çıkan sesine dişlerini sıktı Hazar.
Ve dayanamadan öptü şekerden bile daha tatlı olan Dudaklarını.
O gün sabaha kadar evin her köşesinde birlikte oldular.
Evin her köşesine kazımaya çalışmışlardı sanki aşklarını.
Bu ev onlara iyi gelecekti.
Ama kimi zamanda aşklarını sınayacağı zamanlarda kapıdaydı.
Evet gençler. Askerlik bitti ve daha güzel bölümlere geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak
Teen FictionTamamlandı!!! Askeri bir kurgudur!! Yetimhanede büyümüş, sevgiye muhtaç, kırılgan ve bir o kadarda sevimli Barış'ımız askere gidiyor. Ve kalbini aşka kapatmış, acımasız, sert biri olan Hazar Asaf'ta birliğin komutanı. Asaf, Barış'ın askeriye geld...