İyi okumalar ❤️
Oy atmayı unutmayın canlar 💙Dün o kadar çok koşmuştum ki gelir gelmez ağlamış ve ağlarken uyuyup kalmıştım. Ben sadece kediyi sevmek istemiştim. Çok korkunçtu o adam. O beni yerdi be..
"Koçum kalktın mı?" Arda abinin seslenmesi ile burnumu çektim.
"Evet abi" beni yataktan indirdi. Ben inebilirdim bir kere.
"Abi yaa" burnumu sıkmıştı.
"Sus bakayım. Büyüklere karşılık verilmez" ben büyüktüm. Ama onlar benden biraz fazla büyüktü sadece..
"Ben büyüküm bir kere. Bana Necla teyze demişti ki. Asker olanlar kocaman adam olurlar. Bende askerim işte yaa şaşkın" Arda abi gülüp saçlarımı karıştırdı.
"Yürü sıpa komutan kızacak şimdi" hiii
"Çok korkunç abi o." tekrar gülüp yanına çekti beni. Bu da beni iyice bebeği sanmıştı hee.
Sabah iştiması için bahçeye çıkmıştık. Herkes sırada bekliyordu. Bu soğukta neden bekliyorduk anlamadım.. Adam olmakta çok zor vallahi.
"Dikkat" Levent komutanın sesi ile hepimiz hazır ola geçmiştik. Korkunç adam geliyordu. Hiç sevmemiştim onu ben. Korkuyordum ondan.
"Rahatta dinle asker" bir de emir veriyordu pis adam.
"Bugün sadece her yeri temizleyeceksiniz. Yarın müfettiş geliyor ve bir kişi işini yapmazsa tüm koğuşa ceza veririm. Anlaşıldı mı asker" gür sesi ile tüm Birliği inletmişti.
"Emredersiniz komutanım" hep birlikte bağırmıştık. Buradan çıktığımda sağır olucaktım.
"Arda abi" bana baktı ve göz kırptı.
"Abi üşüdüm ben" çocuk gibi çıkan sesim ile güldü.
"Dayan ufaklık az kaldı." offlayıp tam önüme dönmem ile dibimizde biten korkunç adam ile irkildim.
"Kendi aranızda konuşulmuyacak demedim ben size" sesi o kadar sertti ki titremiştim. Ben yüksek sesden korkup ağlardım. Ve gözlerim dolmaya başlamıştı bile...
"Komutanım benim yüzümden oldu." sert gözleri Arda abime döndü.
"Kapat çeneni" onu da bağırmıştı. Benim yüzümden azarlanmıştı.
"İkiniz hemen eğitim alanına, 200 şınav çekmeye başlayın."
"Emredersiniz komutanım" Arda abi beni yanına alıp alana gittik ve ben sessizce ağlamaya başladım. Ağzımdan kaçan hıçkırağa önleyemedim.
"Barış ağlama güzelim"
"Benim yüzümden oldu ama. Sen de azar işitip ceza aldın abi " her kelimede hıçkırıp konuşuyordum.
"Şiştt olsun Barış'ım. Hem daha çok güçlenir, seni daha iyi korurum." gözlerimi merakla abime çevirdim.
"Nasıl yani. Sen o korkunç adamdan daha güçlü olur musun ki" gülüp kafasını salladı.
Burnumu çektim ve yaşlarımı sildim. Şimdi sen kork dev adam.
Alana geldiğimizde şınav çekmek için pozisyonu aldık. Biliyordum ki yapamazdım ama neyse ki korkunç adam yoktu.
"Kaç oldu asker" irkilip yere düştüm. Neden bu kadar yüksek sesle konuşuyordu. Sağırdık sanki.
"1" arda abiye şokla baktım. Nasıl 1 di yaa. 65 olmuştu yeni. Tabi ben bir düşüp tekrar yapıyordum ama olsundu ben 65 yapmıştım.
"Arda abi yaa 65 olmuştu neden 1 dedin. "
"Kes sesini asker. Karşında komutan var. Başka hemen" pis adam.
Tekrar pozisyonu alıp başladım. Ama olmuyordu. Yere yığılmıştım.
"Kalk hemen asker" yapamıyordum işte.
Tekrar pozisyonu aldım. Tam kalkacakken sırtıma gelen ağırlık ile yere yığıldım. Sırtımdan bastırıyordu. Canım acımıştı.
"Acıyor ama" ağlayarak konuşmuştum.
"Arda sen koğuşa dön" abimde gidiyordu. Korkunç adamla tek kalıcaktım. Korkardım ben. İyice ağlamaya başladım. Bu onu daha çok sinir etmişti.
"Kes ağlamayı. Ananın kucağı değil burası. Numaradan ağlama ile beni inandıramazsın." burnumu çekip kalktım.
"Başla asker. 200 şınav çekeceksin ve ben yapıncaya kadar yanındayım" pozisyonunu aldım. Dünden kalan ağrılarım da olduğu için daha zor yapıyordım.
"1 hadi hızlı"
.....
"Kaç oldu asker" sessizce ağlıyordum. 1 saattir şınav çekiyordum. Bir türlü 2 olmamıştı onun gözünde.
"1"
"Devam et asker hızlı" gücüm kalmamıştı ki.
Gök gürleyince irkilip yere düştüm.
"Daha bunu bile beceremiyorsun. Bir de gelmiş asker ocağına. Ne o baban adam ol diye mi gönderdi başımıza. Şımarıklık yapacak yer değil burası ana kuzusu" dedikleri ile ağlamaya başladım. Sanki gökyüzüde ağlıyordu benim halime, oda acımıştı ama korkunç adam hiç acımamıştı.
Tüm vücudum ağrıyordu. Gözlerim yanmaya başlamişti. Yere yığılıp kalmıştım. Son gördüğüm Levent komutan ile korkunç adamın tartışmasıydı. Sonrası karanlıktı.
Nasıldı bebekler ❤️💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak
Fiksi RemajaTamamlandı!!! Askeri bir kurgudur!! Yetimhanede büyümüş, sevgiye muhtaç, kırılgan ve bir o kadarda sevimli Barış'ımız askere gidiyor. Ve kalbini aşka kapatmış, acımasız, sert biri olan Hazar Asaf'ta birliğin komutanı. Asaf, Barış'ın askeriye geld...