Özel Bölüm (L-A)

1.2K 67 18
                                    


Yav ben hangi akla hizmetle bdsm dedim yaa. Beceremem ki ben şimdi. Offff neyse olmuyacak ama deneyeceğim. Beğenmezseniz bile beğenin olur mu ?

Ellerim yatağa bağlı bir şekilde kurbanımı bekliyordum. Yatakta anadan doğma bir şekilde uzanmıştım. Stres ve korkunun yanında heyecanım doruklardı. Nefesim hissettiğim bir çok duygudan dolayı hızlıydı. Levent'in sadece üstü çıplaktı. Karşıda ki dolaptan bir şeyler ayarlıyordu. Bende öylece bekliyor ne yapacağımı bilmiyordum. İstediklerini ayarlamış olacak ki yanıma doğru ilerledi. Gözleri karanlığın birbir tonuna bürünmüştü. Bu beni korkutacağına heyacanlanmama sebep olmuştu.

"Böyle ürkek bir şekilde beni beklemen beni daha çok şevke çekiyor bebeğim"dedi kararmış sesiyle. Ben bir şey demeden elinde ki seks oyuncaklarını yan tarafıma atıp bacaklarımın arasına girdi. Ve hemen dudaklarıma atıldı. İki dudağıma birden ağzının içine hapsetti. O kadar hunharca öpüyordu ki hızına yetişemiyordum. Karşılık veremediğim öpücüğünü sonlandırıp boynuma yöneldi. İlk öptüğü tenime sonradan dişlerini geçirdi.

"Imhhh...Leventtt"inleyip bedenimi havaya kaldırmam ile Levent boynumdan ayrıldı. Kararmış gözlerini benim gözlerime dikti. Alaylı bir gülümseme ile baktı.

"Daha yeni başlıyoruz yavrum"dedi göz kırparak. Yutkunup öylece baktım. Levent'in hoşuna gitmiş olacak ki gülümsedi. Daha sonra dudağıma öpüp aşağılara doğru ilerletti öpücüklerini. İki göğsümün ortasına öptükten sonra sağ göğsümü ağzının içine aldı. Dudaklarıyla birlikte dişleri ile eziyordu mememin ucunu. Acıttığı halde aldığım zevk ve haz paha biçilemezdi. Diğer göğsümü de geçiş yaptı. Yarın acıyacağına emindim.

Dudaklarını aşağılara doğru ilerletti. Hafif kaslarımın olduğu bölgeye dişlerini geçirdi. Adam beni resmen yiyordu.

"Çok tatlısın ısırıp yemek istiyorum seni Arda"boğuk çıkan sesiyle bacağımın iç kısmını emmeye başladı.

"Immhhh..."ben ise inlemekten başka bir şey konuşamıyordum. Sadece o an ki hazza kaptırmıştım kendimi. Bu kadar şeyle kendimi kaybettiysem onu içime aldığımda ne olurdum bilmiyordum. Bacaklarımdan biraz daha aşağı indi ve beni delirten o şeyi yaptı.

Levent deliğimi emiyordu. Dili deliğimin içinde turluyor arsızca hareket ediyordu. Benim ise odada inlemelerim odayı süslüyordu.Hafiften doğrulup iki parmağını ağzıma doğru uzattı. Ben de hemen ağzıma aldım ve parmaklarını dilimle iştahla emmeye başladım. Ağzımdan akan salyaları iştahla bakıyordu Levent. İyice ıslandığından emin olduktan sonra tekrardan eski haline geri döndü. Dilinin yanına parmaklarını deliğime soktu. Aldığım acıdan dolayı kalçamı havaya kaldırdım ama Levent karnımdan bastırarak engelledi. Hızlıca parmaklarını sokup çıkarıyordu ve artık acının yanına zevkte eklenince gözlerim kaymıştı.

"Deliğin parmaklarımı nasıl yutuyor. Aletimi nasıl yutucak kim bilir"dedi hazla. Ben ise konuşma yetkimi kaybetmiştim.

Zevk noktama parmakları ile eziyordu resmen. Öyle hızlı girip çıkıyordu ki zevkten gözlerimi açamıyordum. Parmaklarını çıkarıp yataktan doğruldu. Ne yaptığını bilmediğim için öylece baktım. İçimden mızmızlanmak gelse de tutmuştum kendimi.
 
Yan tarafıma bıraktığını şeyleri alıp yanına koydu. Ve bir tanesini eline atıp bana göz kırptı. Gördüğüm şeyle gözlerimi açtım. Elinde misketi benzer şeyi ağzıma uzattı.

"Bunları ıslat yavrum"dedi. Ağzıma bir kaç tane topları salyalarım ile ıslattım. Yapacağım şeyi düşündükçe kalp atışım hızlanıyordu. Ağzımda ki topları alıp yerini aldı. Islak topları deliğime sürtüp içine yerleştirdi. Hepsini teker teker deliğime soktukça ben zevkten inliyordum.

"Levent bu...buuu"toplarının yanına kendi aletini birden sokunca nefesim kesilmişti.

"Siktir...İçin sıcacık. Genişletmeme rağmen nasılda dar ve sıkı"içime darbe vurdukça ben yatakta yukarı çıkıyordum. Öyle hızlı girip çıkıyordu ki gözlerim kaymıştı. Kendime dokunmamak çok zordu. İnlemelerim can çekişe dönünce yavaşladı. Üstüme uzanıp kelepçeyi çıkardı. Rahatlayan ellerim ile inledim. Levent dudağıma kapanıp tekrardan içime hızlıca girmeye başladı. Bende şişmiş aletimi çekmeye başladım. Zaten hemen gelmiştim. Ama Levent'in geleceği yoktu. Boşalmamın etkisi üzerimdeyken darbelerinden dolayı tekrardan kalkmıştı.

O gün defalarca boşalmıştım. Levent dinlenmeden içimi doldurmuştu. Deliğim büyük ihtimalle felaketti.

Ama tekrarını isteyecek kadar bağımlısı olmuştum.

Yok olmadı. Yapamam ben zaten. Neyse en azından idare eder gibi 🫶

TutsakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin