Özel bölüm (L-A)

2K 90 29
                                    


Merhabalar bebekler. Bu kitabı bayadır özel bölüm atayacağım dedim ama atamadım. Neyse Levent ile Arda ilişkisini yazarken askerdeyken ki bölümlerinden başlıyorum. Yani geçmişten başlamış olacağım. Arada Hazar ve barıştan bahşedersem 'hani Barış'ın askerliği bitmişti' demeyin diye belirtiyorum.

Tekrar söylüyorum bu bölüm herkes askerdeyken ki zamanlar 😀

.......
  
Arda gece yine uyumamıştı. Tüm gece Levent'i düşünmüştü. Heyecanlıydı. Ama bir yandan da korkuyordu. Çünkü Levent komutandan etkileniyordu. Ama bu etkilenme sadece cinsel yönden değildi. Hoşlanmaya başlıyordu. İşte oydu korkutan. Çünkü Levent sadece cinsel yönden ondan etkileniyordu. O yüzden daha fazla kendini kaptırmak istemiyordu. O da cinsel yönden onu istiyecekti. Baktıkları zaman hemen ayrılacak kalbinin kırılmasını müsaede etmeden bu işi son verecekti.

Şimdi de askeriye kıyafetleri ile nizamiyeye gidiyordu. Bugün özel olarak Levent komutanının şöförü olucaktı. Ki artık hep o olacaktı.Hızlı adımlar ile ilerlediği için ona seslenen Barış'ı duymadı Arda.

"Arda abiii beklesene yaa"diye bağıran Barış ile Arda durdu. O kadar kaptırmıştı ki kendini arkasından koşmaktan terleyen ufaklığı duymamıştı bile.

"Efendim güzelim"dedi Arda. Barış nefesini kontrol altına alıp kaşlarını çattı.

"Ne diye beni koşturuyorsun arkandan abi yaa. Yoruldum"dedi tatlı bir kızgınlıkla. Arda onun omzuna elini atıp mahçup bir şekilde konuştu.

"Kusura bakma Barış,dalmışım"dedi. Barış daha fazla uzatmak istemediği için başını salladı.

"Sorun değil abim. Sen nereye gidiyorsun peki"dedi. Arda birden tekleyen kalbi ile derin nefes aldı. Söylese ne derdi acaba diye düşündü. Sonra da herkesten saklayacaklarını bildiği için sustu.

"Levent komutanın özel şöförü oldum dün. Onu götüreceğim bir yere. De sen neden seslendin bana"dedi. Konuyu kapatmak istiyordu. Zaten aklına geldikçe kötü oluyordu.

"Ben mi..." durdu ve düşünmeye başladı. Sonra aklına gelmiş olacak ki sırıttı. "Ben senden bir şey isteyecektim ama olmaz artık"dedi sonradan. Arda anlayışla gülümsedi.

"Söyle abim. Yapabileceğim bir şey ise yaparım bilirsin"dedi. Barış başını sallayıp onayladı.

"Biliyorum abi ama....." sesini bölen şey Levent komutanın sesiydi. Arda hemen arkasına döndü. Levent arabasının önünde çatık kaşları ile bekliyordu.

"Ben kaçtım abim. Sonra söylersin"dedikten hemen sonra koştu. İlk günden adamı kızdırmıştı.

"Komutanım şey.."demeye kalmadan Levent arabaya bindi. Arda derin bir nefes alıp sürücü koltuğuna yerleşti. Sakin olmalıydı. Sakin olmalı ki elini yüzünü bulaştırmasındı.

"Direk eve sür Arda"dedi düz sesiyle Levent. Arda başını sallayıp arabayı eve sürdü.

Yarım saat içinde eve gelmişlerdi. Kapıdan ilk Levent girdi. Arda'da arkasından girip kapıyı kapattı. Etrafına baktığında çok düzenli bir ev ile gülümsedi. İçerisi de bahar gibi kokuyordu. Sanki tüm çiçekler bu evdeydi.

"Gel bakalım otur. Ben sana kahve getireydin"dedi Levent. Arda'nın stresli olduğunu anlamıştı. Kendisi de öyleydi ama alışkındı. Daha önce böyle fantezileri olmuştu. Ama ilk defa askeriyle olucaktı. Bundan tedirgindi.

Arda başını sallayıp koltuğa oturdu. Bira olsa belki biraz daha rahatlardı ama işte bunu komutana diyemezdi. Levent onayı alır almaz mutfağa ilerledi. Çayları doldurup salona ilerledi. Girdiğinde ise etrafa tatlı tatlı bakan Arda ile gülümsedi. Sanki ilk kez ev görüyordu.

"Beğendin mi evimi asker" dedi muzip bir şekilde. Arda etrafta olan bakışlarını ona gülümseyen komutanına çevirdi. Yine rezil olmuştu işte.

"Şey Komutanım ben öylesine... Yani evet sevdim"dedi saçmaladığını fark ederek. Levent onun yanına oturdu ve çayı uzattı. Arda türeyen elleri ile çayı aldı ve bir yudum içti.

"Teşekkür ederim komutanım"dedi memnuniyetle. Levent başını sallayıp ayağa kalktı. Elini uzatıp Arda'ya baktı.

"Gel bakalım"dedi. Arda yutkunup elini tuttu. Ve ayağa kalkarak Levent'i takip etti. Ev dubleksi olduğu için yukarı kata çıktılar.

Levent elini bırakmadan odanın kapısını açtı. Ve ikili odaya giriş yaptılar. Arda hemen incelemeye başladı odayı.

İlk gördüğü simsiyah kocaman yataktı. Üstünde kelepçeler ve farkı boyutlarda kırbaçlar vardı. Yan tarafında ise yüzlerce kondom vardı ve çeşitler çoktu. Diğer masada ise düzenli bir şekilde boyutuna göre düzenlenmiş yapay penisler vardı. Daha sonra farklı yerlere bakan Arda gördükleri ile şoka girdi. Dolaplarda çeşitli fantezi aletleri ve çok farklı elbiseler vardı. Odaya inceledikten sonra başını yukarı kaldırdığında ise kocaman ayna ile bakıştı. Burası resmen bdsm odasıydı. Bakışlarını komutana çevirdiğinde ona alaylı gibi bakan adam ile yutkundu.

Galiba bu odadan çıkamayacaktı.

TutsakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin