Zerya kolunun acısı ve vücudundaki ağrıyla uyanır. Gözlerini açtığında gördüğü ilk şey elindeki serumdu. Etrafına bakınırken kimsenin olmadığını farkeder. Ne olduğunu anlamaya çalışırken doktor odaya girer.
Doktor: Merhaba Zerya Hanım.
Zerya: Merhaba da... Neredeyim ben?
Doktor: Hastanedesiniz. Ufak bir kaza geçirdiniz.
Zerya: Kaza... Ha, hatırladım...
Doktor: Birkaç gün müşahede altında kalacaksınız. Hastaneye geldiğinizde durumunuz ciddiydi.
Zerya: Bebekler... Bebeklerim iyi mi?!
Doktor: Zerya Hanım maalesef... Onları almamız gerekti...
Zerya: O-o ne demek? Bebeklerim öldü mü yani?
Doktor: Geçmiş olsun... (Odadan çıkar)
Zerya: Hayır, hayır olamaz. Bebeklerim... Hayır onlar ölemez hayır! Hayır!
Zerya yerinden sıçrayarak uyanır. Hastanedeydi, yanında Savaş vardı.
Zerya: Savaş! Bebeklerim öldü mü?! Hayır, hayır!
Savaş: Aşkım sakin ol. Kabus gördün, hastanedesin. Hatırlamıyor musun?
Zerya: Merdivelerden mi yuvarlandım? Savaş, onlara bir şey olmadı değil mi?
Savaş: Ayağın takıldı, düştün. Bebeklerimiz iyi, merak etme.
Zerya derin bir nefes verdikten sonra yatağa geri yatar.
Savaş: Heh, şöyle. Ne gördün rüyanda anlat bakalım.
Zerya: Aynı böyle, hastanedeydim ama sen yoktun, kimse yoktu... Doktor geldi ve bebeklerimin öldüğünü söyledi.
Savaş: Yaa... Kıyamam aşkıma. (Gözleri dolar) Birazdan doktor gelicek, sakin ol tamam mı?
Zerya: Tamam. Savaş...
Savaş: Söyle aşkım.
Zerya: Çok korktum... (Ağlamaya başlar ve Savaş'a sarılır)
Savaş: Tamam, tamam... Bir şey olmadı bak, bebeklerimiz gayet iyi, sağlıklı. Bundan sonra daha dikkatli olman lazım. Bu arada yuvarlanırken elini de incitmişsin, o yüzden sargıda.
Zerya: Bundan sonra ayağa kalkarsam var ya... (Doktor gelir)
Doktor: Evet... Nasılmış bakalım hastamız?
Zerya: Yorgun... (Gülümser)
Doktor: Bu gayet normal, endişelenmeyin. Hafif ağrınız da olabilir. Test sonuçlarına geldiğimizde...
Zerya: Kötü mü? Doktor Hanım?
Doktor: Eee... Bebeklerin rahme zor tutundukları ortada. Bunun olması sinir ve stresten kaynaklanıyor.
Zerya: Yani..?
Doktor: Yani, düşük yapma ihtimaliniz yüksek. Zor bir hamilelik gibi görünüyor.
Doktorun son sözü Savaş'ı da Zerya'yı da yıkmıştır.
Doktor: Serumunuz bittiken sonra ultrasona gidip daha detaylı bilgi alabilirsiniz doktorunuzdan.
Savaş: Teşekkürler Doktor Hanım.
Doktor odadan çıkar çıkmaz Zerya ağlamaya başlar.
Zerya: Hani iyilerdi? Hani sağlıklılardı? (Karnını okşar) Ne olur gitmeyin... Sizi kaybedemem...
Birkaç gün sonra
Zerya hastaneden taburcu olmuş ve eve gelmişti. Barış onun yanından hiç ayrılmıyor, ne istese yapıyordu. Zerya'nın ayakta fazla durmaması gerektiği için tüm gününü yatakta geçiriyordu.
Barış: Başka bir şey ister misin? Bak söyle, hemen yapıvereyim.
Zerya: Ay yok, hiçbir şeye gerek yok Barış. 7/24 başımda durmana gerek yok.
Barış: Tabii ki gerek var! Savaş tembihledi o kadar. Başında bekle dedi.
Zerya: Off... Ama sıkılıyorum böyle yatınca da.
Barış: Anlıyorum ama yapacak bir şey yok, hem yarın bebeklerin cinsiyetini öğrenmeye gideceğiz. Bunu düşün ve uyumaya çalış, olur mu?
Zerya: Tamam, deneyeceğim....
Barış odadan çıkar ve Savaş'ı arar.
Savaş: Barış, Zerya'ya bir şey mi oldu?!
Barış: Hayır, her şey yolunda. Sadece, sıkıldı biraz...
Savaş: Yavrum benim... Ama zorunda yani, yapacak bir şey yok. Ben sık sık oraya gelmeye çalışacağım.
Barış: Ha bu arada, Can nasıl?
Savaş: İyi işte. Okula gidip geliyor, hiçbir şeyden haberi yok daha.
Barış: Çok özledim onu, ne zamandır görmedim...
Savaş: Şey diyorum, bir ara şöyle ailecek toplanalım akşam, hem birbirimizle hasret gideririz.
Barış: İyi fikir, Zerya iyileşsin, hemen yapalım.
Telefonu kapatırlar ve Barış Zerya'nın yanına geri gider. Elindeki gofreti görür görmez alır.
Barış: Dur!
Barış gofreti koklar, ambalajına göz atar... Eliyle bir parça alır ve ağzına atar.
Barış: Tamam, yiyebilirsin...
Ertesi gün
Barış ve Zerya hastaneye gelmişlerdi. İkisi de birbirinden heyecanlılardı.
Doktor: Hoş geldiniz.
Barış: Hoş bulduk doktor hanım.
Doktor: Hemen şöyle alalım sizi.
Zerya yatağa uzanı ve bebeğe bakmaya başlarlar.
Doktor: Herhangi bir şikayetiniz var mı?
Zerya: Şu sıralar sancılarım bayağı arttı.
Doktor: Peki bulantınız sıklaştı mı?
Zerya: Hayır, onda bir sorun yok.
Doktor: Tamamdır. Bakın, bebekleriniz çok hareketli. Yani bu sancılar normal.
Zerya: ...
Doktor: Cinsiyetine bakalım mı?
Zerya: Bizde günlerdir bunu bekliyoruz, geçen gün görememiştik.
Doktor: Hemen...
Doktor ekrana uzun uzun bakar. Zerya ters bir durum olduğunu sezer.
Zerya: Doktor Hanım, bebeklerim iyi mi?
Doktor: ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli İkizler
General FictionSavaş: Barış, başka ihtimal yok. Barış: Aslında... Bir ihtimal daha var.