Ezgi: Ne zamandır biliyordun?
Savaş: ...
Ezgi: Susma! Ne zamandır benden saklıyorsun onları?! (Ağlayarak)
Savaş: Beş yıl.
Ezgi: ...B-beş yıl? Beş yıl boyunca...
Savaş: Sakin olur musun?
Ezgi: Olamam! Sen benden bunu saklamışsın, nasıl sakin olmamı bekliyorsun?! ...İki dakika önce sana güveniyorum dedim ya, güvenimi sarstın.
Ezgi tam kapıyı açacakken Savaş engel olur.
Savaş: Nereye?
Ezgi: Bu evde senindi, değil mi? (Cebinden çıkardığı anahtarı Savaş'a verir) Her şey için teşekkür ederim, Savaş Bey.
Ezgi dışarı çıkar, Savaş peşinden gelir.
Savaş: Bana kızma! Tamam, sinirini benden çıkar, ama suçlu ben değilim! Ailen-
Ezgi: (Savaş'a döner) Ne ailesi?! Onlar her kimse benim ailem falan değil. Bu zamana kadar neredelermiş? Bundan sonra da olmasınlar-
Naz: Neredeydik biliyor musun?
Ezgi: (Arkasını döner) Naz?..
Naz: Dibinde!
Flashback
Sasha: Ezgi, yardımına birinin daha ihtiyacı var.
Ezgi: Kimin?
Sasha: Naz diye bir kız. Zorbalığa uğramış, kaçmış yetimhaneden.
Ezgi: Nerede şu an?
Sasha: Korkuyor biraz buradan, dışarıda. (Dışarı çıkarlar)
Naz: Ezgi Abla! (Ezgi'ye sarılır)
Ezgi: Naz, değil mi?
Naz: Evet. Yardımına ihtiyacım var abla, beni oradan kurtarman lazım.
Ezgi: Reşit olana kadar orada kalmak zorundasın, ne yapabilirim ki ben bu konuda?
Naz: Abla, ben orada yaşayamam. Orada bana neler yapıyorlar abla! Dayanamam...
Ezgi: ...
Naz: Sen nasıl kaçtın oradan, beni de çek kurtar, yalvarırım.
Ezgi: Kaç yaşındasın sen?
Naz: On beş.
Ezgi: Tamam, çıkaracağım seni oradan. Deneyeceğiz şansımızı.
Naz: Çok teşekkür ederim! Çok teşekkür ederim...
Flashback sonu
Ezgi: Oyun muydu hepsi? Ben senin için başımı derde soktum!
Naz: Babamın işiydi hepsi. Senin ne yaptığını, nerede yaşadığını, ne yediğini, ne içtiğini öğrenmemi istedi.
Ezgi: Eee? Sonra hiçbir şey olmamış gibi beni bıraktınız mı yani?
Naz: Babam, senin alkolik olduğunu öğrenince... Seni kurtarmak istemedi.
Ezgi: Ne?! Siz beni yetimhanenin kapısına öyle çöp gibi bırakırken bebektim. Karşıma çıkıp hayatımı yokladığında on yedi! Şimdi yirmi sekiz. Say bakalım kaç yıl önce! Gerçi sen doktordun, değil mi? Kolay gelir sana toplama çıkarma.
Naz: Sen nereden-
Ezgi: Ben, bana abla diyeni hayatının sonuna kadar kollarım. Biliyorum mesleğini, hangi rengi sevdiğini, kimden hoşlandığını. Ben senin evinin adresini biliyorum ne diyorsun sen?! ...Sen benim hakkımda ne biliyorsun? Hiçbir şey.
Naz: A-
Ezgi: Bir tek alkolik olduğumu biliyorsun. Sen neden çıktın ki tekrar karşıma? Madem babam beni istemiyor, sen niye karışıyorsun?
Naz: Babam annemi öldürdü! (Gözleri dolar) Kimsem kalmadı benim.
Ezgi: Kimsen kalmadı? (Güler) Sen kimsesizlik ne bilmiyorsun kızım. Kimsesizlik sadece annenin ve babanın olmaması mı? Arkadaşların var, sevgilin var, meslektaşların var. Sülalen var senin, kimsesizlik öyle bir şey değil.
Naz: Çok yalnız hissediyorum abla!
Ezgi: Ne ablası ya, ne kardeşi? Sen beni arkamdan bıçaklamışsın, babam senin yüzünden beni evlatlıktan reddetmiş. Yalnız olan sen değilsin, benim. Görüşe gidince de babana söyle, Ezgi senin yüzünden alkolik de! Onun hayatını karartmışsınız de! (Ağlamaya başlar ve Naz gider)
Savaş: Ezgi...
Ezgi: Rahat bırak beni...
Ezgi gidecekken Savaş'ın Ezgi'nin elinden tutmasıyla şiddetli yağmurun başlaması bir olur.
Ezgi: İstememiş beni! (Ağlayarak) Beni evlatlıktan reddetmiş... (Yere oturur ve Savaş'a sarılır)
Savaş: Kaderlerimiz aynı. (Ağlayarak)
Ezgi: Ne?
Savaş: Kaderlerimiz aynı diyorum. İkimizin de babası istememiş bizi. Annelerimizi öldürmüşler... (Ağlayarak)
Kuşlar içimden düşümden uçmuş
(Yani derinden derinden)
Dostlar kafamdan yaşamdan kaçmış
(Yani derinden derinden)Aşklar savaşlar şiirden çıkmış
(Yani derinden derinden)
Putlar ikonlar evimde belirmiş
(Yani derinden derinden)Kedişler, köpüşler sokakta yaşarmış
(Yani derinden derinden)
Kadınlar, çocuklar hayattan göçermiş
(Yani derinden derinden)Adamlar, babamlar ölürmüş derinde
(Yani derinden derinden)
İnsan özünden düşermiş bazen
(Yani derinden derinden)Küçük bir çocukken içim çok sıcaktı
(Yani derinden derinden)
Allah yukarda ve toprak sıcaktı
(Yani derinden derinden)Dünya dönerdi ya ben de dönerdim
(Yani derinden derinden)
Annem gülerdi ya ben de gülerdim
(Yani derinden derinden)...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli İkizler
Aktuelle LiteraturSavaş: Barış, başka ihtimal yok. Barış: Aslında... Bir ihtimal daha var.