Bölüm 22 - O Kız Bendim...

68 6 21
                                    

Birkaç ay sonra

Ezgi, Zerya ve Barış, Savaş'ın hatırlaması için her şeyi yapmışlardı fakat Savaş hâlâ hatırlamıyordu. Zerya ise bu olaylardan sonra kontrole gitme fırsatı bulmuştu.

Zerya: Doktor Hanım, iyi mi bebeklerim?

Doktor: Şu sıralar sinir, stres içindeydik galiba?

Zerya: Evet...

Doktor: Sizi endişelendirmek istemem ama... Erken doğum riski var.

Zerya: Y-yani?

Doktor: Yani çok ayakta durmamanız ve stres yapmamaya çalışmalısınız.

Zerya: Bir şey olmayacak değil mi bebeklerime?

Doktor: Şuan riskli bir dönemdesiniz. Normal olmadığını hissettiğiniz sancılarda derhâl bana gelin.

Zerya: Tamam, teşekkür ederim...

...

Ezgi, Savaş'ı tanıştıkları hastaneye getirir ve terasa kadar çıkarlar.

Ezgi: Bak, aynı burada tanışmıştık. Çok hatırlamasam da... Tam buradan atlayacakken sen kurtarmıştın beni.

Savaş: Neden, sende mi hafızanı kaybettin?

Ezgi: (Güler) Hayır, dedim ya... İçmiştim, başıboş geziyordum sokaklarda. Sonra buradan aşağı baktığımı hatırlıyorum. Gerisi yok...

Savaş'ın başı ağrımaya başlar.

Ezgi: Savaş-

Savaş: Dur, hatırlayacağım...

Flashback

Doktor: Maalesef kardeşinizi kurtaramadık. Başınız sağolsun.

Savaş: Hayır... Hayır, ben kardeşimi tanıyamadan kaybedemem hayır, hayır! Ölemez... (Ağlayarak) C-cemre...

Savaş ellerindeki, Cemre'nin kanına bakar...

Flashback sonu

Savaş: B-ben... (Ellerine bakar) Ellerimde... Kardeşimin kanı vardı...

Flashback

Ezgi tam kendini boşluğa bırakacakken elinde bir el hisseder. Sağına baktığında karşısında Savaş'ı görür. Savaş'ın dokunduğu eline bakar ve kan bulaştığını farkeder. Savaş'ın ellerine baktığında kan içinde olduğunu görür. Yerde kan damlaları...

Flashback sonu

Ezgi: Hatırlıyorsun... (Gülümser)

Savaş gözlerini birkaç dakikalığına kapatıp açar.

Savaş: Bir kız vardı... Engelledim onu. Tuttum elinden. Aşağı atlayacaktı... O kız...

Ezgi: Ben... Oradaki kız bendim.

Savaş terasın tam kenarına gelir.

Ezgi: Dur, düşeceksin!

Savaş: Bende... Bende sana aynı şeyi söylemiştim...

Flashback

Ezgi doğru düzgün ayakta duramadığı için dengesini kaybetmişti. Düşmeden Savaş onu tutmuştu.

Savaş: Dur, düşeceksin!

Flashback sonu

Savaş: Ezgi... (Gözleri dolar ve gülümser)

Ezgi: (Sarılır) Hatırlıyorsun... Daha fazla şey hatırlayacaksın.

...

Zerya anahtarla evin kapısını açar. Açtığında onun için endişelenmiş Barış'ı görür.

Gizemli İkizlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin