Bölüm 15 - Neredesin?

90 6 32
                                    

Bol bol yorum yapmayı unutmayın.

yesariailesi_5683

Sabahın ilk ışıklarıydı. Barış ve Zerya aynı yataktalardı. Zerya tüm gece uyumamıştı, Barış'ın uyanmasını bekliyordu. Elinde Savaş ve onun olduğu fotoğraf ve mektupla. Olacaklardan habersiz...
Barış baş ağrısıyla uyandığında yanında Zerya'yı görür. Savaş'ın yazdığı mektubu okuyarak ağlıyordu. Zerya Barış'ın uyandığını görür görmez ona sarılır.

Zerya: Çok özledim... (Ağlayarak) Barış ben Savaş olmadan yaşayamam, yaşamıyorum! Beni nasıl bıraktı...

Barış: Zerya... Dur n'olur sakin ol bak bebeklere yazık. Elbet gelecek.

Zerya: Ne zaman? Benimle bile vedalaşmadı. Bana mektup bile yazmadı. Beni hiç mi sevmedi...

Barış Zerya'yı teselli ederken yerde ekranı paramparça olan telefonunu görür.

Barış: Dur... (Telefonu alır) Ne oldu buna?

Zerya: Dün, bi' hışımla yere fırlatınca...

Barış: Ben mi?

Zerya: (Başını sallar) Evet.

Barış: E... Ya Savaş aradıysa? Ya da Can'a bir şey olduysa?

Zerya: (Gözlerini siler) Açılıyor mu telefon?

Barış tuş kilidine birkaç kez bastıktan sonra telefon açılır. 2 cevapsız çağrı görür. Arayan Savaş'tı...

Barış: Aha!

Zerya: N'oldu? Barış n'oldu diyorum!

Barış: Savaş...

Zerya: Ne?!

Barış Savaş'ı tekrar arar ama duyduğu şeyle yüzü düşer:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz. The person you are calling is currently unavailable. Please try again later.

Barış: Kapalı...

Zerya tekrar ağlamaya başlar.

...

Savaş: Telefonunu açmadıysa ben ne yapayım? Aradım işte cevap vermedi.

X: Umarım söylediklerin doğrudur, Barış. Ya bana hemen kardeşini getirirsin, ya da iş biter.

Savaş: Kapat.

Ezgi odaya girer.

Ezgi: Yine mi aradı?

Savaş: Peşimizi bırakmayacaklar. Acilen çözüm bulmamız gerek...

Savaş gözlerini kapatır. Şiddetli bir şekilde başı ağrıyor ve kulağı çınlıyordu.

Ezgi: Savaş!

Savaş: Tamam... İyiyim...

Ezgi masada duran ilaç şişenin kapağını açar ve birkaç tane hapı eline alır.

Ezgi: Al, iç hemen.

Savaş ilacı içtikten birkaç saniye sonra kendine gelmeye başlar.

Ezgi: İyi misin?

Savaş: Hı hı...

Ezgi: Savaş bak böyle olmayacak... Hastaneye gidelim bi' baksınlar, belki daha kötü olmuştur.

Savaş: Gerek yok, istemem hastane falan.

Ezgi: Emin misin?

Savaş: Hiç olmadığım kadar. Sen beni bırak, biz bu işi nasıl halledeceğiz?

Gizemli İkizlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin