Savaş: Barış yeter artık, konuşma!
Barış: Sen mi bana diyorsun konuşma diye? Konuyu değiştirme, cevap ver!
Savaş: Böyle bir soruyu nasıl sorarsın bana? Can kimden ne demek Barış?! Ne demek?!
Barış: Beni bu şüpheye sen düşürdün Savaş. Bunu bana hayatım boyunca söyletmedin ama... Senden nefret ediyorum.
Barış'ın söylediği Savaş'ı hem üzer hem öfkelendirir.
Savaş: Öyle mi?
Barış: Öyle.
Savaş: Öyleyse... Can'ın kimden olduğunu söylemiyorum. Madem benden nefret ediyorsun, yüzümü görmek istemezsin bir daha. Büge'ye de soramazsın. Düştüğün durumun içinde ne bok yiyorsan ye. Umrumda değil. (Gider)
Büge: Savaş, ne oldu yukarıda?
Savaş: Büge, Barış'a çok öfkeliyim, şimdi konuşmayalım. Eve gidiyorum. (Çıkar)
Can: Anne, amcamla babam kavga mı ettiler?
Büge: Yok anneciğim, konuşmuşlar öyle, amcan da sinirlenmiş biraz, önemli bir şey değil. Hadi sen babanın yanına git.
Can: Tamam! (Gider) Baba...
Barış: (Gözyaşlarını siler) Oğlum... (Sarılır)
Can: Neden ağlıyorsun?
Barış: Yok... Ağlamıyorum.
Can: Amcam neden bağırdı sana? Kavga mı ettiniz?
Barış: Kavga demeyelim de... Konuştuk, tartıştık biraz. Yanlışlıkla bağırdık birbirimize.
Can: Amcam benimle ilgili bir şey soruyordu, duydum sizi.
Barış: Ş-şey dedi... Çok bağırmayalım, Can üzülmesin, dedi.
Can: Yalan söylemiyorsun değil mi? Babalar, bazen kötü şeyleri çocuklarından saklamak için yalan söylerlermiş.
Barış: Yok babacığım, yalan değil.
...
Savaş: Ooo Ezgi, değişmişsin görüşmeyeli?
Ezgi: Neredeyse tüm görüşlerine geldim Savaş, abartma. (Güler)
Savaş: Yağız evde mi?
Ezgi: İşi varmış, erkenden çıktı.
Savaş: İyi mi aranız?
Ezgi: Aaa, sana söylemeyi unuttum!
Savaş: Neyi?
Ezgi: Savaş, biz...
Savaş: Siz ne?
Ezgi: Biz... Evlendik.
Savaş: Ne?
Ezgi: Haber vermediğim için özür dilerim ama sende biliyorsun o telaşı.
Savaş: Yok, önemli değil. Şaşırdım biraz sadece... Ezgi, benimde sana anlatacaklarım var. Şu an dertleşebileceğim tek kişi sensin.
Ezgi: Anlat, dinliyorum.
Savaş: Geçen gün biraz kafa dağıtayım, dedim...
Ezgi: Ooo... Tahmin edebiliyorum neler olduğunu.
Savaş: İşte... Biraz fazla içmişiz, kafa gitti tabi.
Ezgi: (Güler) Ee, sonra?
Savaş: Sonra aradım seni işte, sen yarın gel demiştin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli İkizler
Aktuelle LiteraturSavaş: Barış, başka ihtimal yok. Barış: Aslında... Bir ihtimal daha var.