Wstęp

258 13 3
                                    

Okrutny los często staje na drodze do naszego szczęścia. Mąci w naszym życiu próbując odebrać nam jakąkolwiek nadzieję na happy end. Rzuca pod nasze nogi kłody, które powodują bolesne upadki, z których niejednokrotnie nie potrafimy się podnieść. Upadamy coraz niżej sięgając dna. Wtedy mamy dwa wyjścia. Pierwszym jest pogodzenie się z losem i pozostanie na dnie. Nasze życie staje się jałowe, puste, smutne. Drugą opcją jest stanie się silniejszym i mądrzejszym, dzięki czemu możemy odbić się od dna i sięgnąć po szczyt marzeń. Dlatego ważne jest, by potrafić wyciągać wnioski ze złych doświadczeń.

W życiu jest wiele wzlotów i upadków. Często musimy walczyć z demonami w naszej głowie, które próbują przekonać nas, że jesteśmy nic nie warci i nie czeka nas już nic dobrego. Jednak wbrew pozorom to nie los rządzi naszym życiem a przeznaczenie. Los jest mieszanką dobrych i złych wydarzeń, które kształtują nasz charakter i prowadzą nas póki nie znajdziemy się w konkretnym miejscu naszego życia. Wtedy swoją rolę zaczyna odgrywać przeznaczenie. To one ostatecznie prowadzi nas do z góry wyznaczonego naszej duszy celu.

Jeśli ktoś jest nam przeznaczony, to nawet gdy dzieli nas tysiące kilometrów, nie widzimy się dziesiątki lat a pomiędzy nami jest przepaść, to i tak ostatecznie skończymy u swojego boku. Choćby świat miał się skończyć będziemy razem.

W sidłach przeznaczeniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz