Després de parlar amb la Paula, m'assec amb la Carla per continuar parlant amb ella, potser no és mala idea passar una estona amb ella.
C: Li he dit a tots els meus amics i als meus pares el que vam viure. –diu com si res, em quedo sorpresa i em costa reaccionar.
A: I això? És a dir, me n'alegro moltíssim eh, has de ser tu mateixa però com que has decidit sincerar-te ara?
C: Suposava que fent-ho tindria més possibilitats amb tu, però em vaig equivocar.
A: Carla..
Ens envaeix un silenci incòmode durant uns minuts.
C: Ho vaig fer perquè no volia amagar-me més, no vull ser algú diferent amb ells, necessito poder comptar amb tots si en el futur tinc una relació amb una noia.
A: És bo escoltar això de veritat, como s'ho han pres?
C: Em van dir que ja s'ho esperaven, que teníem mirades còmplices sempre, que ja no era la mateixa amb el Marc i que em veien diferent des de que vas aparèixer. –somric al escoltar això, noto una sensació estranya al meu interior però no vull donar-li moltes voltes, serà l'alegria de saber que ja s'ha sincerat.
A: Ja veuràs que quan trobis una altra noia a la teva mida podràs comptar amb els teus amics i pares, segur que t'ajuden.
C: I tu? M'ajudaràs?
A: Jo? Com vols que t'ajudi?
C: Et necessitaré, o et molestarà quan estigui amb una altra? –aquesta pregunta em xoca, mai m'he parat a pensar-ho, però es que per què he de fer-ho? Estic amb la Paula.
A: No ho sé –sento que no hauria d'haver dit això, ella somriu.
C: No ho saps eh... Jo crec que no t'agradaria veure'm de la mà amb una noia, que li faci petons davant teu ni res d'això, ho has d'admetre.
A: No puc admetre res perquè no he viscut la situació, però no hauria de molestar-me perquè jo estic amb la Paula.
C: I què? Potser encara sents alguna cosa per mi i no et vols donar compte...
A: No, no pot ser de debò, l'estimo a ella.
C: Ainhoa reacciona!
A: No Carla! Que vols què et digui? No sé que passaria si et veig amb una altra perquè mai m'he parat a pensar-ho ni tampoc vull! Necessito passar pàgina, encara hi ets al meu cap a vegades però el que teníem s'ha acabat, ha d'acabar.
C: Jo no vull això! Es que t'aferres a la Paula perquè és el camí fàcil, la tens al costat, saps com són les coses amb ella, la coneixes, saps com tractar-la però et dona por intentar-ho amb mi perquè jo et puc, perquè et faig sentir coses noves i a tu t'agrada tenir-ho tot controlat! –em crida i no puc fer una altra cosa que aixecar-me perquè ara mateix no podria controlar-me.
KAMU SEDANG MEMBACA
Amb ella vaig tocar el cel
RomansaLa Carla era feliç amb el Marc, o això creia.. L'Ainhoa, una noia divertida, amable i realment preciosa apareix a la seva vida de forma inesperada; una història entre elles comença, però no saben si podràn suportar les conseqüencies que això comport...