🔹 Explanation 🔹

254 59 19
                                    


මේ කතාව අපැහැදිලියි .. මම දන්නවා ඒ නිසා ඕන්න මම පැහැදිලි කිරීමක් ගෙනාවා ..

ඉතින් මේකයි ..

Company කොටස නේ අපැහැදිලි ... මම ඒ ටික පැහැදිලි කරලා සාරංශයක් කියන්නම් ..

මේකයි ටේහ්‍යුන් කියන්නේ ජන්කුක් ගේ මැනේජර් .. ඒක ඕකේ නේ ..

එතකොට ජන්කුක් හදනවා අලුත් ගේම් එකක් JK zero කියලා හොදද ..
ඒ ගේම් එක අපැහැදිලියි නේද ...

මේකයි ,

Jk zero කියන්නේ character based game එකක් .. ඒ කියන්නේ ගේම් එක ප්ලේ කරන කෙනා ඒ ගේම් එකේ ඉන්න main character එක .. මේක කෘතීම මනුස්සයෙක් වගෙ දෙයක් ...

මොකද ඒ ගේම් එක ඒ කෙනාගේ Feelings අනුව වෙනස් වෙනවා ...
ඒ කිව්වෙ මේකයි ..

දැන් අපි ගේම් එකේ තෝර ගන්න දේවල් , ඔය ගේම්ස් වලට දෙන්නේ අමතර දේවල් අර උපකාරක අවස්ථා හරි , ඒ අතර තුර අපිට පුළුවන් ඕන්නන් ගේම් එකේ ඉන්න character එක අපිට ඕනි විදියට හදාගන්න එහෙම ... අපිට පුළුවන් ගේම් එක ඕන්නන් office එකක් කරගන්න , එක්කො කැලේ ගේම් එකක් , එක්කො අහසේ ගහන එකක් ඔය වගේ choices ගන්න පුළුවන් නේ ..

ඉතින් අපි තීරණය කරන ඒ පුංචි තීරණ වලින් මේ ගේම් එකෙන් අපිට ඕනි කෙනාව අපිට හදලා දෙනවා ..

අපි ආස කොන්ඩේ දිග උස කෙනෙක් නම් එයාට ඒවා දාලා ඒ character එක එහෙම වෙනස් කරන්න අපිට පුළුවන් නේ .. ආන් ඒක character base ..

අනික ඒක හරියට AI කෙනෙක් වගේ .. system එක අපි එක්ක එකතු වෙලා ගේම් එක ප්ලේ කරන්නේ ...

අර Siri දන්නවා නේද ඔයාලා .. එයා Virtual assistant කෙනෙක් .. අපි එක්ක කතා බහ කරන program එකක් ..

AI කෙනෙක් නෙවෙයි එයා හොදේ ..

මේ System එක Siri වගේ ටිකක් ...

ඉතින් එහෙම උනාම සමහරු එයාලගේ original details උනත් දාන්න පුළුවන් ...

උදාහරණයක් ගත්තොත් එයා හොරෙක් කියමු .. එතකොට එයා හදාගන්නවා ගේම් එක අස්සෙත් හොරකම් කරන චරිතයක් ...
එයා ගේම් එකේ ප්ලේ කරන්නෙත් හොරෙක් ගේ චරිතේ .. සමහරවිට එයා එයාගෙම රූපේ ඒ කෙනාට දෙන්න ඉඩ තියෙනවා ...

කෙනෙක් ගේ ඔය වගේ details පෞද්ගලිකයි නේ ඉතින් ..

ගේම් එක පැත්තකින් තියමුකෝ තව පැටලෙන්න ඇති මම කිව්ව ඒවයින් .. හිකිස් .. 😁

එතකොට ජන්කුක් ගේ අර අමුතු කාමරේ තියෙන්නේ JK zero එකේ updated version එකක් ..

ඒක සෑහෙන්න දියුණුයි ... හා හා ඇති ..
ඒක පස්සෙ ...

එතකොට මේ ගේම් එක බලෙන් හරි ගන්න කට්ටිය මහන්සි වෙන්නේ මේකයි ...

මේක සෑහෙන්න සල්ලි හොයන්න පුළුවන් program එකක් ....
ඕක විකුණලා සල්ලි ගන්න උවමනා අය ඇති .. එක්කො ඒක දියුණු කරලා මිනිස්සුන්ගේ පෞද්ගලික දත්ත ගන්න උවමනාවක් ද දන්නෑ ...

කොහොම උනත් ඒ program එක වටිනනිසයි ඒක උස්සන්න හදන්නේ ..

ජන්කුක් එයාගේ අතෙන්ම ඕක කෝඩ් කලේ එතකොට එයාම විතරයි ඒ කෝඩ් එක දන්නේ ..

මම හිතනවා මම ඔක්කොම පැහැදිලි කලා කියලා .. මගෑරුන තැන් තියේ නම් කියන්න මම ආයෙත් මේකටම දාලා edit කරන්නම් පැටවු හොදේ ... 😘😘

__Candy__

Moon Eyes 🌒 - Taekook ( Completed )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن