Selam canlarım!
Verdiğimiz aradan sonraki ikinci bölümle buradayım. Yukarıdaki müziği açmayı ve oy yorum yapmayı lütfen unutmayın:'))
Hatta destek olmak için buraya (.) nokta bırakabilirsiniz<
Bölüm sonunda görüşürüz^^
On Dördüncü Bölüm: Sinema Bileti.
On Dördüncü Bölüm: Sinema Bileti.
(İki Ay Sonra)
İnsan hayatındaki en önemli şeyin sağlık olduğunu bilirdim. Her zaman da söylerdim. Ama annemle beraber girdiğimiz bu kötü süreçte çok daha iyi anladım. Çünkü sağlıktan da önemli bir şey varmış; annem. İnsanın annesi dünyasıymış. Hayat bunu beni benden alarak öğretmiş oldu yeniden.
Annem üç hafta hastanede kaldıktan sonra taburcu edilmişti. Bu üç hafta boyunca ne babam ne ben ne de Kerem doğru düzgün uyku uyuyamamıştık. Çoğu gece annem bizi odasından kovup eve gönderdiğini sansa da biz, hastanenin kafeteryasında sabahlamıştık. Kerem işlerine devam etmek zorundaydı. Biz ne kadar hayattan kendimizi soyutlasak da hayat devam ediyordu. Şirkette bulduğu her boşlukta soluğunu hastanede almıştı. Ama ben annemle ilgilenmek için kendime, kendimce tatil vermiştim. Restoranı çalışanlara emanet edip büyük bir kafa iznine çıkmıştım diyebilirim.
Annem taburcu olunca ne kadar ısrar etsek de bizim evde kalmak istemedi. Onun için evi farklıydı. Kim için evi farklı olmazdı ki zaten? Annemi öyle bırakmak içimize sinmediği için annemlere yerleşmiştik. Bir buçuk ayı geçkindir Kerem'le babamlarda kalıyorduk annemle daha çok ilgilenmek için. Her ne kadar sağlıklı olsa da, zor bir operasyon geçirmişti ve güzel bir bakıma ihtiyacı vardı. Elimiz ayağımız tutuyorken, sağlığımız yerindeyken, en önemlisi de içimizdeki insanlığı kaybetmemişken annemle ilgilenmek istedik. Ki iyi ki de istemişiz. Her yeni güne annemle başlamayı, onunla beraber kahvaltı yapmayı hatta karşılıklı kitap okumayı bile özlemişim. Böyle bir zamanda bunu çok daha iyi anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taş Ev
General Fiction"Bazı insanların geleceği geçmişinden gelir." Taş Ev tüm bölümleriyle şu anda Wattpad'de yayında. -2-