İkinci Bölüm: Yapılmayacaklar Listesi.

915 8 0
                                    

Çookça selam!!

Sonunda ikinci bölümü tamamlayıp atabiliyorum. Birkaç aksilikten dolayı devam etmekte zorlanmıştım ama şimdi buradayız:)

Yukarı bıraktığım müziği açmayı, oy ve yorum atmayı lütfen ama lütfen unutmayın<2

İyi okumalar dilerim, bölüm sonunda görüşürüüzz<3


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İkinci Bölüm: Yapılmayacaklar Listesi.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gece uyurken ani uyanmalar olur. Gözün birden açılır ve geri gelmez o tatlı uyku. Kimisi rüyanın en tatlı yerinde uyanır kimisi de uykunun verdiği güzel hissi iliklerine kadar hissederek. İnsanoğlu bunu bile bile yeniden uyumaya çalışır ama uyuyamaz. Yatakta döner durur, kaçan uykusu geri gelsin diye. Ama o uyku geri gelmez.

Bugün 24 Temmuz 2022, günlerden cuma. Saat tahminimce sabah yedi sularında ve ben ilk kez Kerem'in omzunda uyandım uykunun verdiği güzel hisle. Bakışlarım odanın içinde sebepsiz yere gezindikten sonra boynunu sağa doğru yatırıp uyuyan Kerem'e baktım. Oldukça yavaş hareket edip yatakta oturur pozisyonda durdum. Yanı başımda uyuyan Kerem o kadar sakin uyuyordu ki, nefes alıp verişini çok net duyuyordum. Göğüs kafesi inip kalkıyor, teninin rengi sanki her nefes verişinde daha da açık bir renge dönüyordu.

Sakalları her zamankinden fazla uzundu. Oysa hafta da dört gün tıraş olurdu. Ensesinde çıkan saçları bile usturayla alır, bir de losyon sürerdi. Hani reklamlarda kadın, kocasının traşlı yüzünü öper ya; ben onu Kerem Abime yapardım. Evlenmeden önce yani. Evlendik ve kesildi birlikte yaptığımız çoğu şey. Bu bir yerde beni üzse de diğer taraftan 'sevmediğim bir adamla' bu tür şeyleri yapmak abes geliyordu.

Yavaş hareketlerle yataktan kalkıp telefonumdan saate baktım. Saat 07.13 idi. Uyanır diye odadaki banyoyu değil misafir banyosunu kullandım. Saçlarımı her sabah tarayıp besleyici yağlar sürmek her gün yaptığım ilk aktiviteydi. Sonrasında kişisel bakım, kahvaltı, sade bir makyaj gibi şeyler geliyordu. Ama bugün makyaj yapasım yoktu. Daha doğrusu makyaj yapmaya çekiniyordum. Ne zaman kabus görsem sabahından akşamına kadar ağlardım ve ben çok uzun zamandır kabus görmediğim için iş yerinde ağlamak bana korkutucu geliyordu. Kimsenin yanında ağlamak istemiyordum ve bunun geçerli bir sebebi yoktu.

Taş EvHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin