Suçlu

100 18 0
                                    

hikayeleri geç yazıyorum çünkü vote yok. Sizi sıkmamak için oy verin yazmıyorum.
Luke un yüzünde kocaman bir gülmseme vardı. Carmen,dexter,olive,clara,maira ve o yine aynı odadaydılar.
Maira nın yüzü bembeyaz kesilmişti. Olive kararlı bakışlarla maira ya bakarken bir cevap istediğini vurguluyordu. Dexter luke un bacağına olmadık zamanda yarasına vururken ulumasına sebep oluyor ve ortalığı kaldırıyordu. Maira siyah saçlarını yüzünden çekti ve konuşmaya başladı "ben şu anda burdayım. Ailemden uzak,hatta yalnız. (Yalnız kelimesini vurguladı)" luke kaşlarını çattı ve maira nın birdahaki sözlerini tahmin etmeye çalıştı. "bunun tüm sorumlusu sizlersiniz! Aynadan geçtim çünkü vampir lanettinden ailemi kaybetmeden kurtulmak istedim! Ama siz beni yarı vampir olarak kullanacaktınız. Siz beni zaman bakçisine kurban olarak verirken hepiniz lanetten kurtulacaktınız!artık tam bir vampirim. Artık işinize yaramam! Şuanda sizi görmek bile beni bunalıma sokuyor !" dedi. Carmen "maira, üzgünüz... Amacımız oydu. Masum bir kızı kullanmak ama buna ihdiyacımız var. " olive kapıyı çarparak dışarı çıktı. Luke "maira, böyle olmasını hiçbir zaman istemedim. " dedi ama dexter söz"olan oldu! Yapacak tek şey clara yı hediye vererek hepimiz kurtulacağız. Üzülmenin değil." demesiyle ortalık sakinleşti. O sırada luke yine uludu ve tüm dikkatleri üzerine çekti.
Olive sinirlendiğini düşünüyordu. Aslında panik yapmıştı. Onu vampir yapan başından beri oydu. Luke ise onu hep koruyordu. Belki onu kardeşi olarak görüyordu. Belkide ona aşıktı. Olive nefes nefese balkona çıktı. Elena rahat bir şekilde sallanan sandalyeye oturmuş ve elinde sigarasının dumanlarıyla oynuyordu. Olive elinin tersiyle göz yaşlarını sildi. Ama bunu yaparken siyah makyajını bozmuştu. Olive elena nın yanına oturup çiftliğin bahçesini izledi. Elena "nasıl gidiyor?" olive "iyi. Gayet iyi" söylenirken sesi titredi. Elena nın yüzünde bir gülümseme belirdi. Cebinden sigara kutusu ve çakmak çıkartıp olive e uzattı. Olive tereddütle sigarayı aldı ve ağzına dayadı. Birden bire öksürmeye başlayıp sigarayı yere düşürdü. Elena kahkahalarla gülerken topuklu ayakkabısıyla sigarayı ezerek söndürdü . elena balkondan eve girdi. Olive kıvrıldı ve sallanan koltağa uzandı. Hıçkırmaya başladı. Maira herşeyi biliyordu. En kötüsüyse muhtem artık onu sevmiyordu. Tüm suç onun üstüne kalmıştı.

Maira'nın SihriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin