Vote unutmayın lütfen ^•^
Luke sınıfa girer girmez tüm gözler ona dikildi. Herkes sınava başlamıştı bile. Maira“afedersiniz bayan holiday.” bayan holiday başıyla onayladı ve maira ya sınav kağıdı verdi. “ismin nedir?” luke cevap verdi.“nerden geliyorsun?” luke“Avusturalya.” bayan holiday“yenisin diye sana acıyacağımı düşünme.” luke un eline dört sayfalık matematik yazılısını tutuşturdu.
Zil çalar çalmaz herkes sınav kağıdını teslim etti. Maira kapını önünde durdu“nasıl geçti?” luke“bir şeyler yaptım işte” kızlar luke ve maira nın önünde durdu. Sarışın ve aşırı cılız bir kız luke un yanına yaklaştı “ismim katy.” sevimli ama gerçek olmayan bir gülmseme takınmıştı. Maira gülümsemesini çok iyi biliyordu. Erkeklere sevimli görünmeye çalışıyordu. Luke gülümsedi “lucas.” maira“luke seni başka arkadaşlarımla tanıştırmayı istiyorum.” kızlar maira ya tiksinircesine bakış yolladılar. Katy“daha çok sık görüşeceğiz sonuçta. Nunaramı istetsen...” maira luke u çekiştirdi. Luke mesajı almıştı “belki sonra.”koridorda yürürken luke kızların ona baktığını farkettiği için tuhaf hissediyordu. Maira“her okulda bir sürtük ve yağcıları vardır. Sanırım biriyle tanıştın bile.” luke“kötü birine benzemiyor.” maira duraksadı ve luke a baktı. Luke güldü ve koluna hafifçe yumruk attı. Maira dolabının önünde durdu ve kağıtlarını aradı. Etrafta çığlık sesleri duyuluyordu. Luke paniğe kapıldı. İki kişi öğrencilere şaka oyuncağıyla şok verip deli gibi gülüyorlardı. İkizler. Koridor hızla boşalıyordu. Birisi geldi ve çekingen ve utangaç adımlarla yürüyen bir kıza şok verip korkunç bir şekilde güldü. Luke çocuğun elinden makineyi aldı ve yere atıp üstüne bastı. Etraftakiler luke a hayranlıkla bakıyorlardı. Kardeşi geldi“senin sorunun ne? Belanı mı arıyorsun yeni çocuk!” luke yumruğunu havaya kaldırıp savurduğu an maira sakince yumruğunu yakaladı ama ikizlerin tekmesine engel olamadı. maira “o benimle çocuklar. Sakin olun.” ikizler maira ya döndü ve kalabalık yaparak aynı anda konuşmaya başladılar. Maira gözlerini devirince birisi alt dolabı tekmeledi. Dolabın kapağı ezilmişti. Her zaman tekme atarak açtığı ortadaydı. Dolabın içinde kaykaylar vardı. Kaykayın tekini mairaya tutuşturdular. “itiraz istemiyorum. Bugün parka geliyorsun!” maira“kyle devamsızlığım doluyor...” “okul çıkışında gideceğiz.” maira gülmsedi“kyle ve denis ne kadar belalı olsalarda iyi çocuklardır ” luke“belli oluyor.” “luke. Çok uzun zamandır tanışıyoruz. Ona iyi davranırsanız iyi edersiniz.” Denis“kusura bakma kardeşim biraz sert tekme savurmuş olabilirim.” luke“dert etme eğlencenizin içine ettim nasıl olsa.” bir kız birden araya atladı “hey! Birisinin ikizlere karşı çıktığını duydum.” saçları kendisi kadar çılgındı. Maira“luke. Bu boonie.” boonie luke un elini sıktı “piercinglerin güzlemiş.” luke“saçlarının güzelmiş.” boonie güldü. “tüm kızlar çok sevimli olduğunu söylüyor.” luke “öyleyimdi...” saçlarını savururken kafasını açık bir dolaba çarptı ve elini kafasına götürürken uludu. Kız dolabı kapadı “ayy, bir şey oldu mu?” kız elini luke un saçlarına götürünce luke silkelendi“iyiyim ben boşver.” kız başka bir şey demeden ordan uzaklaştı.boonie“kızlarla ne güzel konuşuyorsun.” luke yüzünü ekşitti. Canının sıkıldığı belliydi. Zil çalınca tarih sınıfına geçtiler. Herkes ayaktaydı. Maira ve luke yer bulamayınca ayrı yerlere oturdular. Öğretmen yine yoktu. Yedek öğretmen kahvesini yudumlarken telefonunda candy crush sega oynuyordu. Öğrencilerin sesinden rahatsız olduğu belliydi. Ayağı kalktı ve bağırdı “herkes sayfa 55-56-57-58 i açsın ve ders sonuna kadar yazsın. Yazmayan okuldan sonrada burda cezaya kalmak zorunda kalır!” öğrenciler susmuşken biri let it goo♪ let it gooo♪ diye dengesizce bağırdı. Çocuk çok popüler ve yakışıklıydı. Futbol takımının başkanıydı.Stan. Bir kaç kişi gülmesine engel olamadı.Yağcı kızlar çakma gülmelerini gösterdi. Yedek öğretmen“59-60 ıda yazmanızı tavsiye ediyorum.” herkes yazmaya başlayınca ortalık sessizleşti. Duyulan tek şey öğretmenin kısmaya zahmet edemediği whatsapp pop sesiydi. Luke 57. Sayfayı yazmaya başlamıştıki kafasına silgi çarptı. Luke kimin attığını görmek için etrafına baktı. Katy ona bakıyordu. 2 sıra ötedeydi. Gülümsedi... Luke önüne döndü. Silginin kalıbına sıkıştırılmış bir not vardı. Okul çıkışı bir kaç kişiyle sahile gideceğiz. Gelmelisin. Luke notu buruşturup sıranın altına attı.
Zilin çalmasına yakın yedek öğretmen kalktı ve kimlerin yazıp yazmadığını kontrol etti. Sadece stan e ceza verdi. Kestane renkili bir kız Do you want to build a snowmaaan?♪ stan gülümsedi. Komik olmasa bile yine güldüler. Zil çalınca luke ve maira sınıfın boşalmasını beklediler. Luke“iğrençti.” maira gülümsedi bir şey söylemek için dudaklarını araladı ama o sırada çarpmanın etkisiyle tökezledi. Yumruklarını sıktı ama sakinleşmeye çalıştı. Katy“luke bana geleceğini söyle.” katy ve 2 kız luke u sıkıştırmışlardı. Luke“başka planlarım var.” aradan geçmeye çalıştı ama iki sarışın kız yolunu kesti. Katy“merak ediyorumda... Kız arkadaşın var mı ?” luke“maira.” kızlar dönüp tiksinme bakışlarını birkere daha maira ya yolladılar. Maira“ben ikizlerle beraber dışarıdayım.” kızlar birden ikizler lafını duyunca ürperdiler. Maira omuz silkti. Luke bir atak yaptı ve aradan sıçrayıp mairayla sınıftan çıktı. Katy sinirinden köpürüyordu. Maira? Emo maira? İkizlerin yanındaki maira? Katy şimdiye kadar maira yı tehdit olarak algılamamıştı. Ama her şey luke un duygusuz bir şekilde maira demesine bakmıştı. Katy beyaz dişlerini gösterip gülümsedi “sarah sally! Maira nın iğrenç ve aptal olduğunu düşünen tek ben miyim?” sally ve sarah güldü. Sally“luke mu? Daha yeni okula geldi. Nasıl biri bilmiyoruz.” katy sadece gülümsemekle yetindi. Herkes luke a bakıyordu ve bu tüm gözler katy nin üstünde olacak demekti. Coğrafya dersi öğretmeni hiç durmadan konuşuyordu. Sözleriyle dersi anlatırken her ayrıntıya giriyordu. Tahtayı yazarken bile konuşuyordu. Luke maira ya baktı. Tahtadakileri yazma çabasındaydı. Boonie arkasında oturmuştu ve mairanın saçlarını kalemine doluyordu. İkizler en arkaya oturmuştu. Luke bir süre onları izledi. Önde oturan kız ın büyük bir poşeti vardı. Denis sıradan bir şeymiş gibi poşeti kendine doğru çekti. Luke umursamadı ve önemli bulduğu yerleri yazdı. Katy nin çığlığı duyuldu“bir fare!” sıranın üzerine çıktı. Yan tarafta oturan kızlarda çığlık atmaya başladılar. Luke fareyi görebiliyordu. Hamster. Öğretmenin yanına doğru gidince öğretmende çığlık attı ve sınıfı terkedip çıktı. Kızın teki farenin peşinde koşturdu. Luke ikizlerin gülme seslerini duyabiliyordu. Maira fırsattan yararlanmıştı. Öğretmen masasına oturmuş göremediklerini yazıyordu. Boonie telefonunu çıkartmıştı. Fare ona doğru koşarken luke hamster ı tuttu. Birden tüm gözler ona çevrildi. Kız çekingen bir şekilde luke un yanına geldi “t-teşekkür ederim.” yüzü kıpkırmızı oldu. Luke gülmsedi ve hamster ı kıza geri verdi. Stan ve bir grup luke u yanına çağırdı. Luke gülümsedi ve o tarafa doğru ilerledi.
Maira zil çalınca luke un yanına gitti “kafeteryaya geliyor musun?” luke stan ve yanındakilere baktı “belki sonra.” maira boonie ile kafeteryaya indi. Maira burgerini tepsiye koyarken katy yine maira ta çarptı. Maira nın sabrı tükeniyordu katy maira yı kenara çekti. Maira bir adım ileri gelince katy ile burun buruna geldi. Bir süre gözlerine baktılar. Maira nın gözünde çakan kıvılcımlar katy i endişelendirmişti. Katy maira nın bileğini yakaladı. Herkes onları izliyordu. Katy“ikizlere güveniyorsun. Mesela böyle yapsam...” maira nın bileğini çevirdi. Maira nın canı yanmamıştı.“gidip ikizlerle geri dönersin. Çünkü sen bir korkaksın.” maira gülümsedi. Asıl meseleyi biliyordu. Luke. Katy“bir şey söylemeyecek misin? Pardon tabiki bir şey söyleyemezsin.” maira güldü. Katy“uzun lafın kısası... Luke tan uzak dur.” maira kavga istemiyordu. Ama onun özeline giriyordu. Maira kendine hakim olamadı ama birden kendini kızın saçlarını tutarken buldu. Kız çığlık atınca sally ve sarah oraya doğru koştu. Maira katy nin saçlarını bırakmadı ve kafasını masaya vurdu. Yere düşünce maira kıza tekme atmaya kalktı. Sally maira yı yakaladı. Boğazından tutunca maira elini kaldırdı ve kıza sıkı bir tokat attı. Eli yüzüne yapışmış gibi oldu. Sally çığlık atıyordu çünkü maira nın elindeki ateş yüzünü yakıyordu. Boonie maira nın omuzlarından tutup onu geri çekti. Maira kavga etmek istememişti ama içi çok dolmuştu. Şimdi ise sarah ın koşuşunu,sally ve katy nın ağlamasını izliyordu. Kafeteryadaki herkes uluyordu. Bir erkek grubu maira nın yanına geldi ve tezafrat yapmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maira'nın Sihri
FantasyLuke yere uzandı. Gökyüzü mavileşiyordu. Luke canının acıdığını hissetti. Yapayalnızdı. Vampir kardeşlerini kaybetmişti. Ucubenin teki sevdiği kızı gözü önünde kaçırmıştı. O ise yaralı bir bacak ile yavru bir kedi gibi pençelerini savurmuştu. Maira...