Katil

77 8 0
                                    

"eminim sorununuz her neyse konuşup çözebilirdiniz." maira ve Katy müdürün odasında azar işitiyorlardı. Müdür " bu seferlik ailelerinizi çağırmayacağım." maira ve Katy birbirine korkutucu bakışlar yolluyorlardı.müdür " maira,Sally nin yüzünü yakmışsın." maira sırıttı "sıkı bir tokattı." müdür "katy sen çıkabilirsin.birdaha birbirinize sataşmayın gelecek sefere bu kadar şanslı olmayacaksınız." katy dışarı çıktı.Müdür " maira,ikizlerle tüm öğrencileri tehdit edip korkutuyormuşsunuz." maira " ben kimseyi korkutmuyorum. Belkide bu konuyu ikizlerle konulmalısın" müdür "çıkabilirsin." maira koridora çıktı. Boonie" iyi misin?" maira kafasını yana yatırdı. Katy luke un yanına oturmuş maira nın iğrenç biri olduğunu vızıldıyordu. Luke umursamazca telefonuyla uğraşıyordu. Maira yı görünce yanlarına geldi. Tüm tükürükleri maira ve Boonie nin yüzüne sıçratarak güldü. " gerçekten yüzünden 5 parmağının izi dövme gibi çıkmış." maira "gece okulu işe yarıyor " Boonie "tekvandoya mı gidiyorsun? " maira"sayılır." ikizler paldır küldür koşarak geldiler. Denis kaykay ı maira ya uzattı " geliyorsun " Kyle elini luke un omzuna koydu " dostum sende gelmelisirn." luke " nasıl kayacağımı bilmiyorum." Boonie " ben patenle daha iyiyim" Denis "zamanla öğrenirsin sadece okulun arkasında bir şeyler içeceğiz."
Maira ve luke kaykayların üstüne oturmuş red bull içiyorlardı. Hava iyice soğumuş ve kararlılık. Yağmurun yağması yakındı. Buna rağmen kaykayların enerjilerini harcamalarına engel olamamıştı. Maira red Bull kutusunu yere bıraktı ve kaykay pistinin diğer ucuna geçti. Denis başıyla onay verdi. Maira hızlanmaya başladı. Denis hızla yaklaşıyordu. Maira elini cebindeki mini fişeğe koydu. Denizde eline fosforlu köpüğü aldı. Ortada birleştiklerinde maira fişeği patlattı ve Denis fosforlu köpüğü sıktı. Kaykaylarını zıplayarak değiştirdiler. Ortaya harika bir ışık gösterisi çıktı. Işığı gören insanlar gelip kaykaycıları izlemeye başladılar.

Maira luke un yanına geri döndü. Luke "çok güzeldi." maira "geliştirmeye çalışıyoruz " luke "bu akşam boş musun?" maira " eve gitmeliyim " luke"bu gece kardeşimi görmeye gideceğim." maira " ne?" luke " benimle gelmeni isterdim." maira " ne zaman gideceğiz?" luke " eve uğramalıyım. Hava soğuk olacak 1 saatte varırız. Dexter ın arabasını alacağım." maira " aileme Boonie ile kalacağımı söylerim." luke " yağmur başlamadan eve gidelim." maira sırt çantasını aldı."gidelim."
maira dolarını açtı. Bordo bir tişört, siyah bir pantolon giydi. Bir poşete siyah bir eşofman ve beyaz askılı tişört koydu." anne Boonie ye gidiyorum." annesi kaşlarını çattı"neden?" maira " proje ödevini birlikte yapacağız " annesi bulaşıkları yıkamaya devam etti. " ödevini evde yapabilirsin." maira " ödev ikimizde verildi birlikte yapmalıyız." annesi"tamam gidebilirsin." maira annesinin yanağına bir öpücük kondurdu "teşekkür ederim!" annesi"ödeviniz bitince beni ara." maira "tamam!" kapıdan çıkarken siyah yağmurluğunu giydi. Annesi. " bir şey daha..." maira merakla annesine baktı. Annesi ellerini kurulayıp cebinden iphone 6 çıkardı " bu sefer sakın kaybetme!" maira " tamam!" kapıdan çıkınca soğuk rüzgarı yüzünden hissetti. Bir süre evin arka sokağında doğru yürüdü. Elini ceplerine sokup akciğerlerinden çıkan soğuk havayı dışarı verdi. Rüzgar saçlarını savururken etrafına baktı. Araba görülünce maira koştu ve arabanın önüne bindi. Luke " gelmek istediğinden emin misin? " maira " belki " luke " üvey babam annemi dövüp kardeşimi yatılı okula göndermeyi istiyor." maira " seni ölü sanıyorlar. Bu konuda ne yapmayı düşünüyorsun? " luke " o adamın göreceği Son gece olacak. Annemi görmeyi düşünmüyorum. Sandra akıllı bir kızdır. " maira arka koltuğa geçip uyudu. Luke " maira uyan." maira " geldik mi? " maira pencereden baktı. 3 katlı bir evin önündeydiler. Luke " ben sandra ile konuşurken kimsenin gelip gelmediğine bak." maira başıyla onaylayıp arabadan indi. Dondurucu yağmur saçlarından ve omuzlarında aşağı süzüldü.Luke ile evin bahçesine
girdiler. Luke kapıyı açıp karanlık koridora baktı. Kimse görünmüyordu. İçeride süpürge sesi vardı. Belliki annesi evi temizliyordu. Luke maira nın bileğinden tutup merdivenden çıkardı. Luke ilk odanın kapısından içeri girip lambası yaktı. " burası Benim odamdı." maira odaya baktı. Genç odasıydı. Playstation lar tv nin önüne serilmişti. Rafında bir çok kitap vardı. Maira " çok güzel." luke'" hadi çıkalım." maira kapıyı açtı. Luke arkasından geldi. Karşıdaki odanın kapısını açtı. Oda karanlıktı. Luke lambası yaktı. Bir kız uyuyordu. Luke kızı dürttü. Kız gözlerini açınca ağzını çığlık atmak için açtığında luke eliyle ağzını kapattı." sandra benim sakin ol." Sandra gözlerine inanamıyordu. "lucas?" Sandra gözlerine yaşlarını tutamadı. Luke sandra ya sarılırken boğazı düğüm düğüm oldu. "çok büyümüşsün . Yaşın kaç senin?" sandra"13" luke " iyi görünmüyorsun. Çok zayıflamışsın." Sandra " gittiğinden beri annem çok değişti. Ölmediğini biliyordum. Ama artık beraberiz değil mi? Tanrım lütfen bu da bir rüya olmasın "luke yutkundu. Sandra ayağa kalkıp bağırdı "yine gideceksin değil mi?!" luke " harry Size iyi davranmıyor." Sandra " ölmesi için her şeyi yapabilirim!" luke " ne yapıyorsun?" sandra " bizi dövüyor. Annemi beni yatılı okula götürmekle tehdit ediyor." luke " bu beni son görüşün olmayacak kardeşim anlamalısın."luke montunun cebinden 10.000 Euro çıkarttı. Sandra " bunun için mi geldin? Para için mi?!" luke " yapacak bir şey daha var. Sen uyu ve sakın odandan çıkma. Çok geçmeden seni dışarıya çıkaracağım." Sandra luke a sarıldı " beklemeye devam edeceğim. Bu kız kim?" maira gülümsedi. Luke " iyi biri." lambayı söndürdü " iyi geceler piremses." dışarı çıktılar. Luke ve maira üst kata çıktılar.
Luke yine bir odayı açtı. " sen dışarıda bekle." maira kapının önünde beklemeye başladı. Luke yatak odasına girmişti. Lambayı açınca adam hırlayıp yataktan fırladı. Adam luke u görünce dili tutuldu ve tökezledi." merhaba harry" harry "s-sen ölüsün!" luke " yaptıklarını duymadığımı mı sanıyorsun? artık sende ölüsün." harry duyduklarına inanamıyordu. Luke adama yaklaştıkça adam titriyordu. Luke adamın kanını emmeye başlayınca harry kendini toplayıp çekildi ve beyzbol soğanın yakalayıp luke un omzuna indirdi. Luke güldü ve adamın bileğini kavrayıp sopayı aldı ve Harry e vurmaya başladı. Adamın bedeni parçalandı. Kanları luke un yüzüne sıçrıyordu. Maira kapıyı açtı ve koşarak luke un kolunu kavradı "hadi gidelim." luke nefes nefese kalmıştı. Luke evden Çıkarken bağırdı " hoşçakal anne!" adamın cesedini çekiyordu. Annesi koşarak oraya geldi. Kadın luke u görünce fenalık geçirdi ve bayıldı. Luke annesini koltuğa kaldırıp bir not yazdı. Üst katı biraz dağılmış olabilirim. Sandra ya biraz para bıraktım. Bir daha geleceğim. Sizi seviyorum. Luke cesedi arabanın bağajına attı. Maira küçük bir dükkana girip ıslak mendil aldı. Luke arabada bekliyordu. Maira arabaya bindi. "iyi misin?" luke " evet. İlk öldürdüğüm kişi değildi." maira ıslak Mendili çıkartıp luke un yüzündeki kanları silmeye başladı. Luke " berbat hissediyorum." maira " yapman gerekeni yaptın." Luke eğilip maira yı öptü. "yanımda olduğun için mutluyum." maira " cesetten kurtulmalıyız. Luke " ormana atalım."
Yeni bölümün gelmesi için oy verin. 10 oy gelene kadar 10 gün yeni bölüm yok. 1 oyda 1 oydur bence es geçmeyin. Her türlü yorunlarınızı bekliyorum  :))))

Maira'nın SihriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin