benimle gel

87 10 2
                                    

hikaye bölümlerini kısalttım. yazılılar bittiği için daha seri yazıyorum. iyi okumalar. lütfen oy verin.
dexter "kahretsin!" olive "geri dönmeliyiz!" dexter "gittiğimizde orda olmayacaklar" zack "son kurabiyeyi kim yedi?" herkes dönüp zack e baktı. zack"ortalığı rahatlatmaya çalışıyorum" carmen gözlerini devirdi. clara "geri dönüp ne tarafa gittikletini bulmalıyız eminim bir ize rastlarız."
***
andy "benimle gel maira" luke tısladı "hiçbir yere gitmiyor!" maira "ben seninle gelirsem luke ta gelir!" maira andy e doğru yürüdü. tam karşısında durdu "anılarımı geri ver" andy "benimle gel" maira nefesini andy nin yüzüne vurdu "senden korkmuyorum. hemen şimdi geri ver!"andy maira nın kelepçelerini tutup kavradı. kelepçeler patladı. maira andy nin yüzüne yumruk indirdi. çok sıkı vurmuştu. andy kafasını çevirip tükürdü. "zor oynamana gerek yok sevgilim" luke andy nin üstüne atlayıp yüzünü boydan boya çizdi. andy luke u itti ve çenesinden tutup havaya kaldırdı "sen karışma evlat!" luke un çenesini sıkmaya başladı. maira silahını ateşledi. andy nin kalbinden vurmuştu. luke yere düştü"tanrım! çenemi parçalayacaktı!" andy dimdik duruyordu. maira ya döndü. kurşun girdiği yerden çıkıp maira nın üstüne çarptı. kanlı kurşun yere düşünce maira elindeki silahı yere düşürdü. andy nin kalbinde açılan boşluk ve yüzündeki çizgiler hücrelerini yenilemeye başladı. "kalbimi tam on ikiden vurdun." maira "bizi rahat bırak,lütfen git artık!"andy "seni incitmek istemiyorum. benimle gel ve sadece mutluluğu gör. " maira andy nin nekadar sevimli bir yüzü olduğunu gördü. andy kafasını iki yana salladı "ne kaçırdığının farkında değilsin. yaşadığım yeri görünce benden asla ayrılmak istemeyeceksin" luke "o hayatından gayet memnun!" andy okuyla luke u işaret etti "sen konuşma yarasacık" luke "anladık çok mükemmelsin kanatlı aşk böceği!" Maira "hayır seninle gelmiyorum." andy maira nın kafasının ortasına avcunu dayadı. maira vücut ısısının arttığını hissetti. gözlerini açık tutmaya çalıştı. uykusu geliyordu. andy nin kollarına düştü. luke andy nin üstüne atlayana kadar andy çoktan uçup gitmişti.

Maira'nın SihriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin