Maira kapıyı şiddetle kapattı ve odadan çıktı. Carmen başını ellerinin arasına almıştı, luke yarasının üstündeki sargıyı inceliyordu. Dexter arkasına yaslanmış ve soğukkanlı görünüyordu.
Maira balkona doğru koştu. Göz yaşlarını elinin tersiyle silerken yaslandı ve manzarayı seyrederken arkada olive i gördü. Büyük bir inlemeyle ofladı. Offffff! Büyük bir hırsla kapıdan çıkmaya hazırladı. Olive hızla maira nın kolundan tuttu. "maira" maira tek kaşını kaldırdı ve imalı imalı baktı.
"tek suçlu benim. Seni bu hale ben getirdim. Dexter, carmen veya luke un hiçbir suçu yok. Onlara kızma." maira kolunu kurtardı ve dışarı çıktı. Üzerindeki ince kıyafetlere rağmen terliyordu. Telefonunu cebinden çıkardı ve baktı. Sinyal yoktu. Kulaklığını taktı ve koşmaya başladı. Tellere varana kadar koştu. Sonunda durdu ve tellere yaslanıp etrafı incelemeye başladı. Tellerin etrafında bir süre öylece yürüdü. Kulaklığının tekini çıkarttı ve dışarı baktı. Küçük sarışın bir kız tellerin yakınında oturmuştu. Sırtı dönüktü. Üzerinde kirli pempe bir elbise vardı. Maira bir süre durup onu izledi. Tek yaşam belirtisi dik oturması diye düşündü. Hafif bir rüzgar çıktı. Kızın saçları savruldu. Çok geçmeden yere sol kolu üzerine uzandı. Pek hoş bir görüntü değildi. Maira kızın yardıma ihtiyacı olduğunu düşündü. Koşarak tarlaya gitti ve küreği alıp geri döndü. Kız aynı pozisyonda bekliyordu. Maira alt dudağını ısırdı ve küreği zincire vurdu. Kapı açıldı. Kız sesi duymuş olmalıki kafasını döndürme hareketi yapmaya kalkıştı ama vazgeçti. Maira kıza seslendi"iyi misin ?!" kızdan ses gelmedi. Maira bir kere daha bağırdı ama kız yine sesini çıkartmadı. Maira koşarak yanına gitti. Yerde uzanan kızım omzuna dokunurken bir fareyi okşadığını gôrdü "Tanrım, iyi misin? İçeri gel açsan bir şeyler ye" kız yüzünü döndü ve bağdaç kurup oturdu. Maira karşısına oturup kızın saçlarını sevdi. Kızın sevimli bir yüzü vardı. "ismin ne senin? Ailen nerde?" kız farenin kuyruğunu koparırken fare ciyakladı. Kız kuyruğu ağzına alıp çiğnemeye başladı. Maira tiksinerek ayağa kalktı. Miğdesi bulammıştı. Arkasını dönüp çiftliğe gidecekken son kez kıza baktı. Kızın göz bebekleri kaybolmuştu. Kız her geçen saniye yaşlanıp cinsiyet değiştiriyormuş gibi göründü. Sonunda dönüşümü bitti. Delik deşik kanatları vardı. 1.80 boylarında ve yakışklıydı. Maira başını belaya soktuğunu anladı. Büyük bir belaya. Kanatlı yaratık gülümsedi ve elinde ışıldayan bir top belirdi. Maira adamın sapık olabileceğini düşünerek koşmaya başladı. Adam maira nın önünde gökten inerek şiddetli bir rüzgarla belirdi. Çığlık atmanın tam zamanı diye düşündü. Aaaaaa!!!! Adam maira yı yakaladı ve topu mairanın gözlerine doğru tuttu. Maira adamdan kurtulmaya çalışırken yumruklar savurup tekme atarken gözleri topa odaklandı. Tüm hayatı gözlerinin önünden geçti. O sırada kanatlı adam maira nın cep telefonunu cebinden kaptı. O sırada luke un sesi duyuldu. "kendine yeni arkadaş mı buldun maira?" adam ve maira luke u görmediler bile. Adam topu aldı ve cebine koydu. O sırada maira kendini inanılmaz yorgun hissetti. Adam maira yı bırakmadı " hayatım boyunca senin kadar güzel bir insan görmedim. Sanıram sana aşık oldum" luke olayları ağzı açık bir şekilde izliyordu. "senin için geri döneceğim. Ama bugün değil. Seni seviyorum" maira yı yere bıraktı. Maira ayakta duramıyordu. Adam maira nın yanağına öpücük kondurdu. "ismim Andy, maira " dedi ve uçaral ortadan kayboldu. Maira yere düştü ve bayıldı. Luke topallayarak yanına geldi. Dexter o sırasa koşarak geldi ve maira yı sırtına attı. Dexter "az önce ne oldu?" luke "sanırım kanatlı bir melek maira ya aşkını ilan etti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maira'nın Sihri
FantasyLuke yere uzandı. Gökyüzü mavileşiyordu. Luke canının acıdığını hissetti. Yapayalnızdı. Vampir kardeşlerini kaybetmişti. Ucubenin teki sevdiği kızı gözü önünde kaçırmıştı. O ise yaralı bir bacak ile yavru bir kedi gibi pençelerini savurmuştu. Maira...